Dat is inderdaad wat in de OP staat en zoals het spel gespeeld wordt, maar een uitzondering lijkt me ook geen ramp en de stok is nu tenminste weer verplaatst.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:27 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik vind ook een heleboel dingen van vanalles. Maar wat jij en ik vinden is niet relevant…
Het punt is dat dit een spel is waarbij we een stok van het ene plaatsnaambord naar het andere plaatsnaambord verplaatsen. Wtf is daar nou moeilijk aan?
Breng 'm naar een sportschool dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
Weekend mensen! Wakker worden! De Stok wil beweging!
Vooruit dan maar..quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
Weekend mensen! Wakker worden! De Stok wil beweging!
Lol, daar heb ik hem al eens opgehaaldquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:26 schreef Rob het volgende:
[..]
Vooruit dan maar..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had de keuze tussen meerder plekken waar hij al vaker gelegen had.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lol, daar heb ik hem al eens opgehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Deisyy|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 5 maart 2026 02:46 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ik heb hem een klein stukje verplaatst. Misschien iets voor @:PualaLekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:DeisyyAls die daar morgen nog ligt is t zeker een optie
![]()
Lodewyckquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah mooi, Kerk-Avezaath, daar liggen familie-roots van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:22 schreef Rob het volgende:
[..]
Lodewyck
Haha, nee. Versteegh van Huize Teisterbant. Er is een familiebegraafplaats in Kapel-AvezaathSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Mij te ver weg.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:09 schreef Dagoduck het volgende:
Mooie zondag voor een verplaatsing, zet hem op mensen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |