Ik heb em inmiddels. Jouw bandenspoor in de blubber was nog zichtbaarquote:Op maandag 22 december 2025 12:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wel bijzonder dat die 2 weken ofzo in Orvelte ligt, ik hem naar een uithoek breng en daar binnen 24 uur weer weggehaald wordt 😅
quote:Op maandag 22 december 2025 12:35 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik heb em inmiddels. Jouw bandenspoor in de blubber was nog zichtbaar
De stok zelf zat ook behoorlijk onder de drek. Heb afgespoeld en ligt nu op de verwarming te drogenquote:
quote:Op maandag 22 december 2025 12:35 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik heb em inmiddels. Jouw bandenspoor in de blubber was nog zichtbaar
Ik trapte er ook bijna in, op het oog zag het er prima uit maar toen ik erop wou rijden (vriendin zei iets in de trant van: wat doe je nou, oen) zag ik ineens dat bandenspoor en hoorde ik het diffrentieel tekeer gaan. Toen ik weer wegreed hoorde ik nog een paar honderd meter bagger door de wielkasten geslingerd worden en liet een mooi spoor achterquote:Op maandag 22 december 2025 18:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik was inderdaad blij dat ik met 2 banden nog op het asfalt stond. Dat was een iets drassigere berm dan verwacht
Mooi dat je hem even schoon hebt gemaakt. Ik trof hem aardig vies aan in Orvelte (nog een geluk dat ie daar ongestoord is gelaten, met al die drukte), maar ben tussen daar en Nieuwolda niet thuis geweest
Volgende plaats: Elsloo (Limburg)quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, er is ook een Elsloo in Limburg.... die is het dus niet!
Stel dat stokhalers per ongeluk naar de andere kant van het land afreizen.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:24 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Volgende plaats: Elsloo (Limburg)
Als ik de tijd zou hebben..
Zie dm.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:26 schreef Bzzzzp het volgende:
Wij zijn onderweg! Mag ik voor de zekerheid de code?
Ik dacht even Morra, dan had ik best wel even willen gaan. Zuidwest Friesland is me net wat te verquote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
Komop! Verplaats dat ding!
Ik mag alweer zie ik. Misschien later in de maand ergens.
2026-2006 = 10 jaar inderdaadquote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik dacht even Morra, dan had ik best wel even willen gaan. Zuidwest Friesland is me net wat te verlang geleden trouwens dat ik dit ding eens heb verplaatst
![]()
70 - 17-05-2006 - Rinsumageest - Fryslân - SpeedyGJ
Alweer bijna 10 jaar geleden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Deisyy|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
De Stok is weer opgefrist en weggelegd.
[ afbeelding ]Wie brengt 'm naar Texel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Deisyy
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mooi want dat tape was een tijdelijk lapmiddel van mij... Had helaas geen lijm liggen voor een permanente fix.quote:Op woensdag 18 februari 2026 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
Stok opgehaald. Zal hem ergens komende dagen wegleggen, eerst even slot smeren en wat tape vervangen/lijmen.
SPOILER: Hebbes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woohooquote:Op zondag 22 februari 2026 14:13 schreef DJMO het volgende:
Gezien de plaats waar hij lag, was ik blij dat ik nog een paar verdwaalde handschoenen in m'n zak hadSPOILER: Hebbes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leek de medewerkers van de Dubbele Diagnose kliniek beter dat de stok een nachtje ter observatie zou blijven. Gelukkig heeft hij wel gezelschap van mijn andere stokquote:Op zondag 22 februari 2026 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Woohoo
Ja, ik dacht eraan toen ik hem weglegde. Ach, goed voor de weerstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 22 februari 2026 21:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het leek de medewerkers van de Dubbele Diagnose kliniek beter dat de stok een nachtje ter observatie zou blijven. Gelukkig heeft hij wel gezelschap van mijn andere stok
Morgen verhuist hij naar een nieuw bord.Een stoknamekliniek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op : vanwege toegankelijkheidsbeperkingen ligt de stok aan de lantaarnpaal aan de openbare weg rechts naast het bord.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Deisyy|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik zie een bord en een plaatsnaam.quote:
Nee want oud castricum is geen plaatsnaam?quote:Op maandag 23 februari 2026 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie een bord en een plaatsnaam.
Ik vind het een leuke vondst. Verder laat ik het hierbij want anders weet ik het wel weer.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:41 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nee want oud castricum is geen plaatsnaam?
Maar een stichting in Castricum.
Weet je gelijk waar de stok ligt.
Ik vind ook een heleboel dingen van vanalles. Maar wat jij en ik vinden is niet relevant…quote:Op maandag 23 februari 2026 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke vondst. Verder laat ik het hierbij want anders weet ik het wel weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |