quote:Op maandag 20 juli 2020 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NH is bijna compleet
Wel een apart dorpje trouwens, want je rijdt erdoorheen, gaat eruit en rijdt er daarna weer doorheen, terwijl die twee delen niet met elkaar verbonden zijn.
De Weere De Weere De Weere De Weere
Ik meen dan @Rob er op dit moment in de buurt is.quote:
Ik zit op 9 minuten van Zeist maar kan mobiel geen pinpoint makenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik meen dan @:rob er op dit moment in de buurt is.
Nice! Ben benieuwd waar hij heen gaat!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:06 schreef Rob het volgende:
Stok! Veilig gesteld. Nachtje rust in de auto
Ga je hem nog ergens neerleggen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:06 schreef Rob het volgende:
Stok! Veilig gesteld. Nachtje rust in de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Rob op 14-06-2026 09:32:14 ]
Dat is lang geledenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ga je hem nog ergens neerleggen?
Hij is eind 2024 voor het laatst bijgewerkt maar sindsdien is het aantal verplaatsingen naar nieuwe plaatsen niet enorm geweest dus dan is het alleen de wiki voor de zekerheid nog ff checken.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoe up to date is de website van Light?
Als ik hem vind, breng ik hem graag naar een plek waar hij nog niet geweest is.
Nee, eind deze week pas. Even kijken.quote:
Cool, die heb ik ooit nog een keer overwogen onderweg naar het zuiden, maar Google Street View was wat verouderd en wist niet of het bord er nog hing. Koos toen voor een meer zekere optie.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:46 schreef Bzzzzp het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Er staat Rijnenburg, het bord heeft geen achterkant met tekst. Nu is gemeente Utrecht compleet! 😃
@:Deisyy
Zie jij nog kans de Wiki bij te werken, in de nabije toekomst?quote:
Ik zal er even naar kijken (en er iets mee doen).quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie jij nog kans de Wiki bij te werken, in de nabije toekomst?![]()
https://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stok
MOCHT het nog Rijnenburg zijn... op zondag 12 juli....
Nog niet gehaald? Of heb je de code nog niet?quote:Op zondag 19 juli 2026 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben aan het zoeken. Dit is leuk, een uitdaging.
We hadden vroeger ook een topicreeks 'Wat zit er onder het doek'. Dan moest je raden wat voor merk en type auto het kon zijn. Dat was soms heel erg speuren. Erg leuk.
Edit: pinpoint gevonden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |