pinpoints zij al door meerdere gemaakt alleen wie wil er nu naar Grunquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ligt ie daar nou nog steeds?
Ik was gewoon 3 weken op vakantie in de tussentijd. Moeten we verklappen wat de plaatsnaam nou daadwerkelijk is?
quote:Op zondag 16 augustus 2026 02:16 schreef Rob het volgende:
[..]
pinpoints zij al door meerdere gemaakt alleen wie wil er nu naar Grun![]()
Wij in iig niet![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ligt ie daar nou nog steeds?
Ik was gewoon 3 weken op vakantie in de tussentijd. Moeten we verklappen wat de plaatsnaam nou daadwerkelijk is?
Zuid-Scandinavië hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.
Dat klopt, het is aardig landelijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dan kan ik nu verklappen dat de mijne Winneweer was
Vandaag wordt dit hem niet, maar ik ga kijken of ik hem binnenkort op kan halen en ergens neergooien, eventueel beter bereikbaar dan het mooie Tjuchem.
Bouwbedrijf Koop Tjuchem is je onbekend? Bouwfraudeschandaal?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, het is aardig landelijk
Ik had nog nooit van dat dorp gehoord trouwens. Je komt zo nog eens ergens.
Als ik mij niet vergis, was het beeld zichtbaar vanaf de huidige locatie van de Stokquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daar stond ook jarenlang dat beeld van Lenin
quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
De nieuwe lokatieFoto's doen het niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan, ik had er een verloopdatum op staan van 2 weken ofzo. Moet ik ze weer even plaatsen?quote:
Niet nodig hoor. Ik heb hem opgehaald.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan, ik had er een verloopdatum op staan van 2 weken ofzo. Moet ik ze weer even plaatsen?
quote:Op vrijdag 11 september 2026 15:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet nodig hoor. Ik heb hem opgehaald.
En Lenin staat weer op zijn oude vertrouwde plekje
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |