Zou een van de klokken niet op 12.26 staan, ipv 12.25? De klokken in de mollicitatiefilmpjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:20 schreef TLC het volgende:
Je zult maar achter een willekeurige laptop gaan zitten en meteen horen wie de mol is![]()
Ik ga nog ff dubben over die 26 hmmz
Ik denk het niet maar het is wel duidelijk dat het achteraf is veranderd of ingekleurd want de wijzer is bij Geraldine een stuk langer. Daar raakt hij zelfs bijna de rand van de klok terwijl hij bij de veel vlak voor de 5 hangt. Bij Nienke hangt hij ergens halverwege echt op de 5.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou een van de klokken niet op 12.26 staan, ipv 12.25? De klokken in de mollicitatiefilmpjes.
Dat lijken me aanwijzingen! Die klok hangt er echt niet toevallig.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar het is wel duidelijk dat het achteraf is veranderd of ingekleurd want de wijzer is bij Geraldine een stuk langer. Daar raakt hij zelfs bijna de rand van de klok terwijl hij bij de veel vlak voor de 5 hangt. Bij Nienke hangt hij ergens halverwege echt op de 5.
Heb je dit gezien? - In het duister tastenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:41 schreef Gremen het volgende:
Waar kan ik dit tegenwoordig terug kijken?
Ik dacht dat ik dit vorig jaar naar gewoon via Ziggo terug keek, maar dat lukt nu niet meer
Npoquote:Op maandag 2 maart 2026 19:41 schreef Gremen het volgende:
Ik dacht dat ik dit vorig jaar naar gewoon via Ziggo terug keek, maar dat lukt nu niet meer
Staat gewoon binnen Ziggo als terug te kijken onder 'Gids & Terugkijken':quote:Op maandag 2 maart 2026 19:41 schreef Gremen het volgende:
Maar je kan het niet terug kijken, alleen als je het hebt opgenomen, maar dat had ik niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat gewoon binnen Ziggo als terug te kijken onder 'Gids & Terugkijken':
[ afbeelding ]
Hmmm, vreemd.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:49 schreef Gremen het volgende:
[..]
Maar je kan het niet terug kijken, alleen als je het hebt opgenomen, maar dat had ik niet.
Alleen als er zo een icoontje achter staat, kan je terug kijken. Patience (ned 3) kan je bijv ook niet terug kijken
Heeft misschien te maken met rechten. De overheid/npo wil ook dat meer mensen via npo start kijken.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, vreemd.
Ik heb inderdaad wel een opname, dus kennelijk maakt dat dan het verschil.
Bij het selecteren van Patience wordt wel verwezen naar NPO Start…
Dat zat in Moltalkquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:13 schreef Burdie het volgende:
Ik miste het voorstellen? Andere jaren werden de kandidaten in de eerste aflevering geïntroduceerd, nu moet je zelf maar googlen denk ik?
Matteo vind ik voor nu het meest verdacht.
Ja bij mij ook, maar als je wil gaan kijken is er inderdaad geen startknop.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat gewoon binnen Ziggo als terug te kijken onder 'Gids & Terugkijken':
[ afbeelding ]
Vermoed dat NPO heeft gekozen voor exclusiviteitquote:Op maandag 2 maart 2026 21:47 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Heeft misschien te maken met rechten. De overheid/npo wil ook dat meer mensen via npo start kijken.
Zou toch bijna iedereen doen, bij je eigen naam gaan zitten? Denk ook dat Milan zeker niet de mol is, juist omdat er (ook door de regie) zo op hem werd gefocust.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:04 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ik heb nu al mijn punten op Quinty staan, maar ze is wel heel veel in beeld.
Milan als mol geloof ik niet, gewoon een fanatieke speler.
Dat was met Nathan ook zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:45 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Zou toch bijna iedereen doen, bij je eigen naam gaan zitten? Denk ook dat Milan zeker niet de mol is, juist omdat er (ook door de regie) zo op hem werd gefocust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |