gecondoleerd en sterktequote:Op zondag 21 december 2025 02:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Twee dagen geleden vroeg mijn vader nog of ik zaterdag tijd had om voor hem naar de Hanos te gaan om drie dozen rode wijn te halen (zoals elke maand)...
Bekijk deze YouTube-video
Gecondoleerd GOAquote:Op zondag 21 december 2025 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ons pap vandaag ingeslapen, Bourgondiėr, zeiler, vrije geest, heeft nu welverdiende rust.
Gecondoleerd, heel veel sterkte voor jou en je familiequote:Op zondag 21 december 2025 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ons pap vandaag ingeslapen, Bourgondiėr, zeiler, vrije geest, heeft nu welverdiende rust.
Sterkte de komende tijd.quote:Op zondag 21 december 2025 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gecondoleerdquote:Op zondag 21 december 2025 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zondag 21 december 2025 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
O lieve goa, sterkte en gecondoleerd met je vaderquote:Op zondag 21 december 2025 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gecondoleerdquote:Op zondag 21 december 2025 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2025 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch nog vaak meegedaanquote:Op zondag 21 december 2025 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
Tussenstanden:
[ afbeelding ]
En de vorige:
[ afbeelding ]
Heb vanmiddag ook een ommetje gemaakt van ongeveer 3kmquote:Op zondag 21 december 2025 15:04 schreef RedShoe het volgende:
Net 3 km gewandeld. Stappendoel gaat wel gehaald worden vandaag
Het was er mooi weer voor...quote:Op zondag 21 december 2025 17:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb vanmiddag ook een ommetje gemaakt van ongeveer 3km
Ja het zonnetje scheen en geen koude wind..quote:
Geef het nog even voor die koude windquote:Op zondag 21 december 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja het zonnetje scheen en geen koude wind..
Netjes om een boom heen gevouwen?quote:Op zondag 21 december 2025 18:56 schreef drakin het volgende:
Ben ik weer, ik heb de dikke bmw weer netjes geparkeerd
Je gelooft me zeker nietquote:Op zondag 21 december 2025 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Netjes om een boom heen gevouwen?
Witte kerst niet.quote:
wel kans, maar niet door sneeuw maar door rijpquote:
Ik geloof je echt wel, mijn parkiet daarin tegen.quote:
wantrouwend die parkiet, wat voor bewijs heeft hij nodig? Ik maak wel even een foto van een bmw danquote:Op zondag 21 december 2025 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geloof je echt wel, mijn parkiet daarin tegen.
Het is een zij.quote:Op zondag 21 december 2025 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
wantrouwend die parkiet, wat voor bewijs heeft hij nodig? Ik maak wel even een foto van een bmw dan
Maar dat is geen witte kerst.quote:Op zondag 21 december 2025 19:04 schreef drakin het volgende:
[..]
wel kans, maar niet door sneeuw maar door rijp
O ja zijquote:Op zondag 21 december 2025 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een zij.![]()
Hoeft niet, die grappenmaakster gelooft je wel hoor.
Ik kwam lang geleden eens bij de Honda dealer samen met mn pa.. stond daar een Honda NSX (100K) helemaal in de kreukels.... Was er dus iemand tijdens een testrit een beetje mee gevlogen en tegen een lantarenpaal gecrashed...quote:Op zondag 21 december 2025 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Netjes om een boom heen gevouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2025 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
En mijn zoon had niet gezegd dat we nog langs die AH zouden gaan dus ik had mijn dikke fluffy tijgerprint hoody trui aan. Dus ik zeg, gast, kon je dat niet ff zeggen, zegt hij weer, mam, je weet toch dat ik altijd boodschappen doe voordat ik weer ga. Dus ik ja maar nu loop ik wel voor lul, hij weer, je kent hier toch niemand. En daar had hij gelijk in.
Gelukkig voor ons hebben we daar beelden vanquote:Op zondag 21 december 2025 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
En mijn zoon had niet gezegd dat we nog langs die AH zouden gaan dus ik had mijn dikke fluffy tijgerprint hoody trui aan. Dus ik zeg, gast, kon je dat niet ff zeggen, zegt hij weer, mam, je weet toch dat ik altijd boodschappen doe voordat ik weer ga. Dus ik ja maar nu loop ik wel voor lul, hij weer, je kent hier toch niemand. En daar had hij gelijk in.
Ik ben iig zeer herkenbaar.quote:Op zondag 21 december 2025 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig voor ons hebben we daar beelden van![]()
![]()
Mijn DM staat openquote:Op zondag 21 december 2025 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig voor ons hebben we daar beelden van![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2025 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
Toen ik hem gister ook gehaald had in Tilburg, wat in de middag zou zijn maar avond werd en toen even onder de motorkap kijken wat die knakker had gedaan vrijdag, belde later toen we in de auto reden ineens een Poolse collega op, die net was aangekomen toen wij stonden te kijken onder de motorkap, is er iets met je Volvo en wie was die vrouw? Nee niets aan de hand met die Volvo en dat was mijn moeder, collega, oh, doe haar maar de groeten.
En onderweg naar huis zaten we ineens in Belgiė, wat ik even niet doorhad, want hij moest ook tanken en daar is het zoals de meeste mensen wel weten, goedkoper, 50 cent per liter goedkoper gewoon.![]()
Jip, was weer raar afgelopen 24 allemaal.![]()
Oh en die Poolse chauffeur parkeerde de trailer en toen had ie wat geraakt want dat hoorde mijn zoon en ik duidelijk dus vandaag was hij even gaan kijken, want gelijk kijken als die chauffeur wat raakt is ook zo vervelend voor diegene en mijn zoon zei, ja mam, dat was inderdaad raak en nu schade aan de nieuwe trailer.
En dan ga je niet even daar boodschappen doenquote:Op zondag 21 december 2025 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
Toen ik hem gister ook gehaald had in Tilburg, wat in de middag zou zijn maar avond werd en toen even onder de motorkap kijken wat die knakker had gedaan vrijdag, belde later toen we in de auto reden ineens een Poolse collega op, die net was aangekomen toen wij stonden te kijken onder de motorkap, is er iets met je Volvo en wie was die vrouw? Nee niets aan de hand met die Volvo en dat was mijn moeder, collega, oh, doe haar maar de groeten.
En onderweg naar huis zaten we ineens in Belgiė, wat ik even niet doorhad, want hij moest ook tanken en daar is het zoals de meeste mensen wel weten, goedkoper, 50 cent per liter goedkoper gewoon.![]()
Jip, was weer raar afgelopen 24 allemaal.![]()
Oh en die Poolse chauffeur parkeerde de trailer en toen had ie wat geraakt want dat hoorde mijn zoon en ik duidelijk dus vandaag was hij even gaan kijken, want gelijk kijken als die chauffeur wat raakt is ook zo vervelend voor diegene en mijn zoon zei, ja mam, dat was inderdaad raak en nu schade aan de nieuwe trailer.
quote:Op zondag 21 december 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Leuke, die youtube aanbevelingen![]()
Als je als moeder je eigen, 6 jarige, kind 9 keer neerschiet met een shotgun, is dat dan erg?
Daar kent ze misschien mensen. En vice versaquote:Op zondag 21 december 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan ga je niet even daar boodschappen doen
Ik heb niet veel verstand van opvoeden maar ik denk het welquote:Op zondag 21 december 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Leuke, die youtube aanbevelingen![]()
Als je als moeder je eigen, 6 jarige, kind 9 keer neerschiet met een shotgun, is dat dan erg?
Nou, hij had dus stiekem gekeken voor een pomp waar ik shag kon kopen, komen we bij die pomp aan, winkeltje dicht, bediende liep nog wel binnen maar had alles al afgesloten, dus hij rijd na het tanken wat verder omdat zijn telefoon zei dat een andere winkel tot 20 uur open zou zijn, komen we daar aan, ook gesloten, dus toen zei ik, geef het maar op, gaat hem niet worden vandaag, het is je moeder niet gegund.quote:Op zondag 21 december 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan ga je niet even daar boodschappen doen
Hint hint hintquote:Op zondag 21 december 2025 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, hij had dus stiekem gekeken voor een pomp waar ik shag kon kopen, komen we bij die pomp aan, winkeltje dicht, bediende liep nog wel binnen maar had alles al afgesloten, dus hij rijd na het tanken wat verder omdat zijn telefoon zei dat een andere winkel tot 20 uur open zou zijn, komen we daar aan, ook gesloten, dus toen zei ik, geef het maar op, gaat hem niet worden vandaag, het is je moeder niet gegund.
En ik ken mensen in Tilburg, en nog veel ookquote:Op zondag 21 december 2025 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
Daar kent ze misschien mensen. En vice versa
Dat ik moet stoppen met roken? Nee, wil ik nog niet.quote:
Ahw schattig.quote:Op zondag 21 december 2025 21:44 schreef engine het volgende:
Ik heb m'n nichtje van een paar maanden weer gezien afgelopen weekend. Ze volgt een strak ritme van slapen en eten door mijn broertje en schoonzus opgelegd maar ze moet ook om alles lachen. Zo lief.
Gelukkig kennen die mij niet.quote:Op zondag 21 december 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik ken mensen in Tilburg, en nog veel ook
Daar waar we waren ken ik ook niemand en niemand mij en gister had ik niet mijn fluffy hoody aan.quote:Op zondag 21 december 2025 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
Daar kent ze misschien mensen. En vice versa
Ik ook wel een paarquote:Op zondag 21 december 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik ken mensen in Tilburg, en nog veel ook
Doe eens gewoon wel?quote:
Nu wel met die beelden overal onlinequote:
Eigenlijk boeit me dat helemaal niets. Schaamte over mijn dikke fluffy hoody duurde 2 minuten en toen dacht ik, boeiend.quote:Op zondag 21 december 2025 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu wel met die beelden overal online
quote:Op zondag 21 december 2025 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit me dat helemaal niets. Schaamte over mijn dikke fluffy hoody duurde 2 minuten en toen dacht ik, boeiend.
Ik zou niet eens durven en dat dacht ik dus ook, het is maar gewoon een dikke trui, wel opvallend maar voor de rest niet zo boeiend dus stel je niet aan choco.quote:Op zondag 21 december 2025 21:50 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Mensen gaan wel in engere dingen over straat.
In maillot met een string en een te kort shirt.![]()
Vakantiequote:
Oh is dat vandaag.quote:Op zondag 21 december 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
De kortste dag, het wordt weer beter
Hoe lang heb je?quote:
3 weken maar nog 2 overquote:
Hier zijn ze ook al een tijdje bezig met achterlijk hard vuurwerk.quote:Op zondag 21 december 2025 22:02 schreef RedShoe het volgende:
Man man man wat een dreun weer![]()
@:vuurwerk
lekker van genieten danquote:Op zondag 21 december 2025 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
3 weken maar nog 2 overmaar is wel lekker moet ik zeggen. Was ik wel aan toe.
De ramen trildenquote:Op zondag 21 december 2025 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook al een tijdje bezig met achterlijk hard vuurwerk.
Ik leef met je mee.
steek er nog eens 2 op danquote:
Hij viel mij niet tegenquote:Op zondag 21 december 2025 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Nadeel van een deel 2 film is, als deel 1 goed was, het vaak tegenvalt
Maar ga kijken
Zeg je nu dat je deel 1 nooit gezien hebt?quote:
Staat nu hier al wel op het lijstjequote:
Deel 1 was zeker heel goedquote:Op zondag 21 december 2025 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je deel 1 nooit gezien hebt?
Das niet Jambers toch?quote:Op zondag 21 december 2025 23:30 schreef chufi het volgende:
Kijk nu Jamon...oh ja Jamon Jamon ook 2 x
Van mij mogen die dagen kort blijvenquote:Op zondag 21 december 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
De kortste dag, het wordt weer beter
Zegt me niets, is dat erg?quote:Op zondag 21 december 2025 23:48 schreef chufi het volgende:
Nee echt niet ... 1992 Zuid Spanje
[ afbeelding ]
Jij, jij , nou jijquote:Op zondag 21 december 2025 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van mij mogen die dagen kort blijven
Maar in Spanje, nooit geweest nogquote:Op zondag 21 december 2025 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Die stond vroeger op bergen langs snelwegen en was gewoon reclame voor Osborne Sherry
Ahhhh ok dan .. dus Spaans ken je niet ....quote:Op zondag 21 december 2025 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar in Spanje, nooit geweest nog
Nee, spaans ken ik nietquote:Op maandag 22 december 2025 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ahhhh ok dan .. dus Spaans ken je niet ....
Beginnerscursus uit de film
en Duits en Engels neem ik aanquote:Op maandag 22 december 2025 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, spaans ken ik niet
Italiaans een klein beetje tegenwoordig
En een beetje Nederlandschquote:
In Friesland.quote:Op maandag 22 december 2025 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar liggen je roots dan origineel?
Nederland helaaschquote:Op maandag 22 december 2025 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar liggen je roots dan origineel?
Pas op jij of ik ga een aansteker zoekenquote:
Hullo, maar dat was midden in de nachtquote:
Ze zijn elke dag even langquote:Op zondag 21 december 2025 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van mij mogen die dagen kort blijven
Ja was een prut nacht. Eerst om 2 uur wakker en toen rond 3 uur. Ben er maar uitgegaan.quote:Op maandag 22 december 2025 07:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo, maar dat was midden in de nacht
quote:
Doe maar even een koffie graag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |