Neenee, 8 uur beginnen zequote:
Dat had ik gisterenquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:10 schreef pullup het volgende:
Stamppotje zuurkool makenMet verse worst
Ziet er goed uit, zou de jouwe de goedkeuring van de Italianen helemaal kunnen krijgen?quote:
Oeh dat ziet er idd lekker uit die pastaquote:
Ik maak dit recept na, dus hopelijkquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, zou de jouwe de goedkeuring van de Italianen helemaal kunnen krijgen?
Met die juiste spek soort ook? ik had er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik maak dit recept na, dus hopelijk
Met guanciale en pecorino romano jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Met die juiste spek soort ook? ik had er nog nooit van gehoord
Graziequote:
Nee, geen carbonara he, dat kan niet als er tomaten door zittenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
pasta carbonara? o ik lees het al
met varkenswangetjesspek
smakelijk!@
oepsquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, geen carbonara he, dat kan niet als er tomaten door zitten![]()
Wel met guanciale jaquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel met guanciale ja
En 1 van de 4 Romeinse pasta's, waar ook carbonara bij hoort.
Voor jou wel hoorquote:
Ja die hebben we mooi naar Duitsland geëxporteerdquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:54 schreef mario390 het volgende:
sylvie meis is op de vloer te zien in
duitse spelshow
Misschien wel de lelijkste foto die ik ooit van haar gezien hebquote:
zij moest stöhnen , om dat bij curling moet je ruselenquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien wel de lelijkste foto die ik ooit van haar gezien heb
Ganz angekleidetquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien wel de lelijkste foto die ik ooit van haar gezien heb
Kijk eens goed naar haar gezicht met die helm, het lijkt nu of echt alles scheef is aan haar.quote:
joh je moet haar foto's eens bekijken waar ze haar kerstboom optuigtquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar haar gezicht met die helm, het lijkt nu of echt alles scheef is aan haar.
Sie hat hier auch ihr eigenes Topicquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:19 schreef mario390 het volgende:
zij is met 47 bestuitziend , dat zijn niet vele met 47
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:35 schreef mario390 het volgende:
heb daar en beeld geplaatst maar ze spreken da niet
altijd mooi over haar
Ik weet het, en toch vind ik deze foto eng.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
joh je moet haar foto's eens bekijken waar ze haar kerstboom optuigt
fotoshop tot en met![]()
![]()
Wie is mok een waar blijft die foto waar ze de kerstboom optuigt?quote:
Filmpje heb je toch wel gezien?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie is mok een waar blijft die foto waar ze de kerstboom optuigt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Filmpje heb je toch wel gezien?.
AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de echte fans, haha grappig gedaan
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Daarom heb ik hem ook, omdat het grappig isquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
AhaVoor de echte fans, haha grappig gedaan
Jij houdt van humorquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook, omdat het grappig is
Gecondoleerd.quote:Op zondag 21 december 2025 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ons pap vandaag ingeslapen, Bourgondiër, zeiler, vrije geest, heeft nu welverdiende rust.
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 21 december 2025 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ons pap vandaag ingeslapen, Bourgondiër, zeiler, vrije geest, heeft nu welverdiende rust.
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zondag 21 december 2025 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tnx, en het is goed zo, verdrietig, maar het is goed. We hebben, inclusief hemzelf, er allemaal vrede mee.
Gecondoleerd en sterktequote:Op zondag 21 december 2025 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tnx, en het is goed zo, verdrietig, maar het is goed. We hebben, inclusief hemzelf, er allemaal vrede mee.
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zondag 21 december 2025 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op de boot hadden we onder een kastje een 8-track cassettespeler, met van die enorme cassettes, Franse chansons , heerlijk!quote:Op zondag 21 december 2025 01:39 schreef Shii het volgende:
Michel Fugain - Une Belle Histoire
De Franse taal geeft toch vaak een extra dimensie aan een nummer.quote:Op zondag 21 december 2025 01:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op de boot hadden we onder een kastje een 8-track cassettespeler, met van die enorme cassettes, Franse chansons , heerlijk!
Logisch. Kom maar op hoor.quote:Op zondag 21 december 2025 01:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit de dag van vandaag een beetje te verwerken... en jullie zijn de pineut!
Deze was ook favo
quote:Op zondag 21 december 2025 01:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Kom maar op hoor.Alhoewel ik het niet al te laat ga maken.
Mooi!quote:Op zondag 21 december 2025 02:04 schreef Shii het volgende:
Deze blijft mooi.![]()
Old and Wise - Alan Parsons
Is hij heel onverwachts overleden?quote:Op zondag 21 december 2025 02:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Twee dagen geleden vroeg mijn vader nog of ik zaterdag tijd had om voor hem naar de Hanos te gaan om drie dozen rode wijn te halen (zoals elke maand)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2025 02:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Is hij heel onverwachts overleden?Ja en nee, we hadden de afgelopen jaren al drie keer afscheid genomen, niet stuk te krijgen die ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gezegd hebbende was het wel onverwacht, door een val donderdag nacht in het ZKH terecht gekomen, ik ging vrijdag even op bezoek, vertelde dat ik de volgende dag met moeders zou komen en toen zeiden ze.. doe dat maar vandaag... Uiteindelijk dus een dag langer. Vanmorgen nog met ma er geweest, vanmiddag klaar.
Het was een heldere geest, vechtend tegen zijn lichaam.. nu Rust voor hem, vrede voor ons.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Heftig, maar een troost dat hij nu rust heeft.quote:Op zondag 21 december 2025 02:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en nee, we hadden de afgelopen jaren al drie keer afscheid genomen, niet stuk te krijgen die ouwe![]()
Dat gezegd hebbende was het wel onverwacht, door een val donderdag nacht in het ZKH terecht gekomen, ik ging vrijdag even op bezoek, vertelde dat ik de volgende dag met moeders zou komen en toen zeiden ze.. doe dat maar vandaag... Uiteindelijk dus een dag langer. Vanmorgen nog met ma er geweest, vanmiddag klaar.
Het was een heldere geest, vechtend tegen zijn lichaam.. nu Rust voor hem, vrede voor ons.
Ja juist, en vorige maand hebben we nog met de fam hun 60ste huwelijksjaar gevierd, al met al is het gewoon goed zo!quote:Op zondag 21 december 2025 02:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Heftig, maar een troost dat hij nu rust heeft.
wijnquote:Op zondag 21 december 2025 02:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanaf zijn 16de met een kano op de Waal was varen zijn grootste hobby (mits er wijn was) ... Tot uiteindelijk zeilen op verschillende zeeën.
Deze man heeft een mooi leven gehad!![]()
Geweldig! Zo maken ze ze niet meer, de mannen en de films!quote:
Gecondoleerd en veel sterkte, GOA 🌹quote:Op zondag 21 december 2025 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |