quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze is ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Koning of keizer?quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:38 schreef Domnivoor het volgende:
Portretten van Biden en Obama in her Witte Huis:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Koning of keizer?Zacht toiletpapierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bekijk deze YouTube-videoOp woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zacht toiletpapier![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zacht toiletpapier![]()
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ja precies maar zelfs dat gun ik hem niet meer ondertussenquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:33 schreef Lovely het volgende:
Misschien zelf hem geld geven, zodat ie op een andere plek muziek gaat spelen
Wie weet is 10 euro al voldoende en het is tenslotte bijna kerstquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja precies maar zelfs dat gun ik hem niet meer ondertussen
Zit je al klaar?quote:
Net een pizza opquote:
Dan kan ie nog wel even wachtenquote:
Neenee, 8 uur beginnen zequote:
Dat had ik gisterenquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:10 schreef pullup het volgende:
Stamppotje zuurkool makenMet verse worst
Ziet er goed uit, zou de jouwe de goedkeuring van de Italianen helemaal kunnen krijgen?quote:
Oeh dat ziet er idd lekker uit die pastaquote:
Ik maak dit recept na, dus hopelijkquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, zou de jouwe de goedkeuring van de Italianen helemaal kunnen krijgen?
Met die juiste spek soort ook? ik had er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik maak dit recept na, dus hopelijk
Met guanciale en pecorino romano jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Met die juiste spek soort ook? ik had er nog nooit van gehoord
Graziequote:
Nee, geen carbonara he, dat kan niet als er tomaten door zittenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
pasta carbonara? o ik lees het al
met varkenswangetjesspek
smakelijk!@
oepsquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, geen carbonara he, dat kan niet als er tomaten door zitten![]()
Wel met guanciale jaquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel met guanciale ja
En 1 van de 4 Romeinse pasta's, waar ook carbonara bij hoort.
Voor jou wel hoorquote:
Ja die hebben we mooi naar Duitsland geëxporteerdquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:54 schreef mario390 het volgende:
sylvie meis is op de vloer te zien in
duitse spelshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |