abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219548407
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_219548411
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_219548416
Qua muziek hadden we een platenspeler en een radio, wel qualiteit, hij kocht altijd qualtiteit :Y Het nadeel was alleen dat qualiteit destijds lang mee ging... dus een cassettedeck is er nooit gekomen, de platenspeler mankeerde namelijk niets, dus er was geen reden. Het cassette tijdperk werd overgeslagen., een CD speler kwam er op aandringen van mijn moeder dan nog wel, vlak voordat ik het huis uit ging. :+
We hadden niet veel LP's dus ze zijn blijven hangen.
Deze LP herinner ik me nog goed. De hoes was een vuilnisbak :s)

Bekijk deze YouTube-video
pi_219548420
Deze hadden we ook... Geen idee hoe.. Ze leken zo braaf.. :D

pi_219548423
quote:
17s.gif Op zondag 21 december 2025 01:39 schreef Shii het volgende:
Michel Fugain - Une Belle Histoire

Op de boot hadden we onder een kastje een 8-track cassettespeler, met van die enorme cassettes, Franse chansons , heerlijk! ^O^
pi_219548426
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 01:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Op de boot hadden we onder een kastje een 8-track cassettespeler, met van die enorme cassettes, Franse chansons , heerlijk! ^O^
De Franse taal geeft toch vaak een extra dimensie aan een nummer.
pi_219548427
Ik zit de dag van vandaag een beetje te verwerken... en jullie zijn de pineut! ;)

Deze was ook favo

pi_219548430
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 01:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit de dag van vandaag een beetje te verwerken... en jullie zijn de pineut! ;)

Deze was ook favo

Logisch. Kom maar op hoor. ^O^ Alhoewel ik het niet al te laat ga maken.
pi_219548432
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 01:59 schreef Shii het volgende:

[..]
Kom maar op hoor. ^O^ Alhoewel ik het niet al te laat ga maken.
:* Zoveel LP's hadden ze nu ook weer niet ;)
pi_219548435
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 02:04 schreef Shii het volgende:
Deze blijft mooi. O+

Old and Wise - Alan Parsons

Mooi!
pi_219548437
Twee dagen geleden vroeg mijn vader nog of ik zaterdag tijd had om voor hem naar de Hanos te gaan om drie dozen rode wijn te halen (zoals elke maand)...

pi_219548439
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 02:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Twee dagen geleden vroeg mijn vader nog of ik zaterdag tijd had om voor hem naar de Hanos te gaan om drie dozen rode wijn te halen (zoals elke maand)...

Is hij heel onverwachts overleden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219548441
Deze maakt me blij!

Besef me best dat dit allemaal dramatisch klinkt, maar nee! Ik vier het leven van hem nu ff! Bourgondiër, levensgenieter, (hobby) Maître, fijne vader en opa!!

Proost ouwe !!
pi_219548446
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 02:11 schreef Shii het volgende:

[..]
Is hij heel onverwachts overleden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en nee, we hadden de afgelopen jaren al drie keer afscheid genomen, niet stuk te krijgen die ouwe :+

Dat gezegd hebbende was het wel onverwacht, door een val donderdag nacht in het ZKH terecht gekomen, ik ging vrijdag even op bezoek, vertelde dat ik de volgende dag met moeders zou komen en toen zeiden ze.. doe dat maar vandaag... Uiteindelijk dus een dag langer. Vanmorgen nog met ma er geweest, vanmiddag klaar.
Het was een heldere geest, vechtend tegen zijn lichaam.. nu Rust voor hem, vrede voor ons.
pi_219548447
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 02:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ja en nee, we hadden de afgelopen jaren al drie keer afscheid genomen, niet stuk te krijgen die ouwe :+

Dat gezegd hebbende was het wel onverwacht, door een val donderdag nacht in het ZKH terecht gekomen, ik ging vrijdag even op bezoek, vertelde dat ik de volgende dag met moeders zou komen en toen zeiden ze.. doe dat maar vandaag... Uiteindelijk dus een dag langer. Vanmorgen nog met ma er geweest, vanmiddag klaar.
Het was een heldere geest, vechtend tegen zijn lichaam.. nu Rust voor hem, vrede voor ons.
Heftig, maar een troost dat hij nu rust heeft. O+
pi_219548448
Vanaf zijn 16de met een kano op de Waal, varen zijn grootste hobby (mits er wijn was) ... Tot uiteindelijk zeilen op verschillende zeeën.
Deze man heeft een mooi leven gehad! ^O^

pi_219548450
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 02:23 schreef Shii het volgende:

[..]
Heftig, maar een troost dat hij nu rust heeft. O+
Ja juist, en vorige maand hebben we nog met de fam hun 60ste huwelijksjaar gevierd, al met al is het gewoon goed zo!

Ik zou er voor tekenen.
pi_219548456
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 02:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanaf zijn 16de met een kano op de Waal was varen zijn grootste hobby (mits er wijn was) ... Tot uiteindelijk zeilen op verschillende zeeën.
Deze man heeft een mooi leven gehad! ^O^

wijn O+

pi_219548459
quote:
Geweldig! Zo maken ze ze niet meer, de mannen en de films!
pi_219548463
Een beetje cliché, maar hij past.

Welterusten! Voor mij was dit ff goed.

zondag 21 december 2025 @ 04:45:36 #149
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_219548551
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ons pap vandaag ingeslapen, Bourgondiër, zeiler, vrije geest, heeft nu welverdiende rust.

Gecondoleerd en veel sterkte, GOA 🌹
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_219548601
Gecondoleerd Goa :*
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')