Op de boot hadden we onder een kastje een 8-track cassettespeler, met van die enorme cassettes, Franse chansons , heerlijk!quote:Op zondag 21 december 2025 01:39 schreef Shii het volgende:
Michel Fugain - Une Belle Histoire
Bekijk deze YouTube-video
De Franse taal geeft toch vaak een extra dimensie aan een nummer.quote:Op zondag 21 december 2025 01:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op de boot hadden we onder een kastje een 8-track cassettespeler, met van die enorme cassettes, Franse chansons , heerlijk!
Logisch. Kom maar op hoor.quote:Op zondag 21 december 2025 01:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit de dag van vandaag een beetje te verwerken... en jullie zijn de pineut!
Deze was ook favo
quote:Op zondag 21 december 2025 01:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Kom maar op hoor.Alhoewel ik het niet al te laat ga maken.
Mooi!quote:Op zondag 21 december 2025 02:04 schreef Shii het volgende:
Deze blijft mooi.![]()
Old and Wise - Alan Parsons
Is hij heel onverwachts overleden?quote:Op zondag 21 december 2025 02:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Twee dagen geleden vroeg mijn vader nog of ik zaterdag tijd had om voor hem naar de Hanos te gaan om drie dozen rode wijn te halen (zoals elke maand)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2025 02:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Is hij heel onverwachts overleden?Ja en nee, we hadden de afgelopen jaren al drie keer afscheid genomen, niet stuk te krijgen die ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gezegd hebbende was het wel onverwacht, door een val donderdag nacht in het ZKH terecht gekomen, ik ging vrijdag even op bezoek, vertelde dat ik de volgende dag met moeders zou komen en toen zeiden ze.. doe dat maar vandaag... Uiteindelijk dus een dag langer. Vanmorgen nog met ma er geweest, vanmiddag klaar.
Het was een heldere geest, vechtend tegen zijn lichaam.. nu Rust voor hem, vrede voor ons.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Heftig, maar een troost dat hij nu rust heeft.quote:Op zondag 21 december 2025 02:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en nee, we hadden de afgelopen jaren al drie keer afscheid genomen, niet stuk te krijgen die ouwe![]()
Dat gezegd hebbende was het wel onverwacht, door een val donderdag nacht in het ZKH terecht gekomen, ik ging vrijdag even op bezoek, vertelde dat ik de volgende dag met moeders zou komen en toen zeiden ze.. doe dat maar vandaag... Uiteindelijk dus een dag langer. Vanmorgen nog met ma er geweest, vanmiddag klaar.
Het was een heldere geest, vechtend tegen zijn lichaam.. nu Rust voor hem, vrede voor ons.
Ja juist, en vorige maand hebben we nog met de fam hun 60ste huwelijksjaar gevierd, al met al is het gewoon goed zo!quote:Op zondag 21 december 2025 02:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Heftig, maar een troost dat hij nu rust heeft.
wijnquote:Op zondag 21 december 2025 02:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanaf zijn 16de met een kano op de Waal was varen zijn grootste hobby (mits er wijn was) ... Tot uiteindelijk zeilen op verschillende zeeën.
Deze man heeft een mooi leven gehad!![]()
Geweldig! Zo maken ze ze niet meer, de mannen en de films!quote:
Gecondoleerd en veel sterkte, GOA 🌹quote:Op zondag 21 december 2025 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ons pap vandaag ingeslapen, Bourgondiër, zeiler, vrije geest, heeft nu welverdiende rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |