Ik ook wel een paarquote:Op zondag 21 december 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik ken mensen in Tilburg, en nog veel ook
Doe eens gewoon wel?quote:
Nu wel met die beelden overal onlinequote:
Eigenlijk boeit me dat helemaal niets. Schaamte over mijn dikke fluffy hoody duurde 2 minuten en toen dacht ik, boeiend.quote:Op zondag 21 december 2025 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu wel met die beelden overal online
quote:Op zondag 21 december 2025 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit me dat helemaal niets. Schaamte over mijn dikke fluffy hoody duurde 2 minuten en toen dacht ik, boeiend.
Ik zou niet eens durven en dat dacht ik dus ook, het is maar gewoon een dikke trui, wel opvallend maar voor de rest niet zo boeiend dus stel je niet aan choco.quote:Op zondag 21 december 2025 21:50 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Mensen gaan wel in engere dingen over straat.
In maillot met een string en een te kort shirt.![]()
Vakantiequote:
Oh is dat vandaag.quote:Op zondag 21 december 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
De kortste dag, het wordt weer beter
Hoe lang heb je?quote:
3 weken maar nog 2 overquote:
Hier zijn ze ook al een tijdje bezig met achterlijk hard vuurwerk.quote:Op zondag 21 december 2025 22:02 schreef RedShoe het volgende:
Man man man wat een dreun weer![]()
@:vuurwerk
lekker van genieten danquote:Op zondag 21 december 2025 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
3 weken maar nog 2 overmaar is wel lekker moet ik zeggen. Was ik wel aan toe.
De ramen trildenquote:Op zondag 21 december 2025 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook al een tijdje bezig met achterlijk hard vuurwerk.
Ik leef met je mee.
steek er nog eens 2 op danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |