Toch nog vaak meegedaanquote:Op zondag 21 december 2025 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
Tussenstanden:
[ afbeelding ]
En de vorige:
[ afbeelding ]
Heb vanmiddag ook een ommetje gemaakt van ongeveer 3kmquote:Op zondag 21 december 2025 15:04 schreef RedShoe het volgende:
Net 3 km gewandeld. Stappendoel gaat wel gehaald worden vandaag
Het was er mooi weer voor...quote:Op zondag 21 december 2025 17:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb vanmiddag ook een ommetje gemaakt van ongeveer 3km
Ja het zonnetje scheen en geen koude wind..quote:
Geef het nog even voor die koude windquote:Op zondag 21 december 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja het zonnetje scheen en geen koude wind..
Netjes om een boom heen gevouwen?quote:Op zondag 21 december 2025 18:56 schreef drakin het volgende:
Ben ik weer, ik heb de dikke bmw weer netjes geparkeerd
Je gelooft me zeker nietquote:Op zondag 21 december 2025 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Netjes om een boom heen gevouwen?
Witte kerst niet.quote:
wel kans, maar niet door sneeuw maar door rijpquote:
Ik geloof je echt wel, mijn parkiet daarin tegen.quote:
wantrouwend die parkiet, wat voor bewijs heeft hij nodig? Ik maak wel even een foto van een bmw danquote:Op zondag 21 december 2025 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geloof je echt wel, mijn parkiet daarin tegen.
Het is een zij.quote:Op zondag 21 december 2025 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
wantrouwend die parkiet, wat voor bewijs heeft hij nodig? Ik maak wel even een foto van een bmw dan
Maar dat is geen witte kerst.quote:Op zondag 21 december 2025 19:04 schreef drakin het volgende:
[..]
wel kans, maar niet door sneeuw maar door rijp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |