abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219660438
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 18:39 schreef Candymannetje het volgende:
Het lijkt er op dat de strijd om koepjansk meer een propaganda strijd is dan een militaire aangelegenheid.
Eerst beweren de Russen dat ze de stad hebben veroverd.
Maar dat bleek niet waar te zijn.
Vervolgens komen de Oekraïners en die zeggen dat ze de Russen hebben verdreven.
Welke dan? Want ze hadden ze stad helemaal niet in handen.
O ja en dan nog de foto van Zelensky.
Die dan wel of niet waar zou zijn.

En alsof ze met deze ene PR stunt al andere verliezen kunnen verbloemen...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_219660541
Aanval op Putins verblijfplaats. Mocht het gelukt wordt er gejuicht, als het mislukt algemene ontkenning :O
En false flag van Rusland, snap niet waarom die een false flag nodig zouden hebben.

En BNW optie nav Trumps phone calls to Putin...

quote:
A Trump Phone Call To Putin Before And After Zelensky Meeting

https://www.ndtv.com/worl(...)sky-meeting-10050727
Online quote BNW style;
quote:
Trump phoned putin before talks to find out where he was and pinned him there whilst it was arranged. He rang him after talks to make sure he was still there then the British using there drones and satellites attacked .
That’s why starmer wasn’t in the big call-deniability!
This was another American decapitation strike.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_219679428
twitter

})
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219693166
Opvallend dat onze media roept dat er geen bewijzen zijn van de oekr aanval op Putins verblijf.
Doet me denken aan de recente drones boven europese luchthavens, waar er zonder enig bewijs werd verkondigd dat het Rusland was.
Maar ja, dat is anders ntl
:+

Goh en bijna kwam er een kerstwens uit
quote:
Zelensky ‘wishes for Putin to die’ during Christmas address

https://www.telegraph.co.(...)e-christmas-address/
Zoals gezegd ontkennen ze het ntl wegens alweer een mislukking en de afkeurende int reacties.

Nochtans staken ze het eerder niet onder stoelen of banken, maar dat is Budanov ntl en niet zelensky :')
quote:

Kiev spy chief says several attempts made to assassinate Putin

https://www.yahoo.com/news/
pi_219693540
quote:
:W
pi_219695461
En ondertussen zijn de "echte" agressors weer elders aan het werk met hun beproefde technieken waarmee ze keer op keer succes behalen. Ook in oekraine, en de vele "arabische lentes"

quote:
Israëlische Mossad zegt manifestanten in Iran “op het terrein” te steunen
De Israëlische Mossad heeft woensdag de Iraanse demonstranten opgeroepen om hun sociale protesten op te voeren. Daarnaast verklaarde de buitenlandse inlichtingendienst “op het terrein” aan hun zijde te staan.

De oproep volgt op gesprekken van deze week tussen de Israëlische premier Benjamin Netanyahu en de Amerikaanse president Donald Trump, waarna Trump Iran waarschuwde voor nieuwe aanvallen indien Teheran zijn nucleaire of ballistische programma’s zou hervatten.

https://www.hln.be/buiten(...)te-steunen~af1a7a80/
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:05:09 #57
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219710728
Ludiek filmpje van de Russische staatsmedia. Maar er zit wel een gedachte in. Namelijk dat alles wat fout gaat in Europa de schuld is van Poetin. Wel leuk om te zien hoe de Russen ons hiermee de draak steken.

Bekijk deze YouTube-video
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_219714557

Worden tegenwoordig ook tranentrekkers door AI gemaakt, dit zou haar vriend zijn naar 780 dagen oorlog. De vriend die op eerste foto 3 vingers heeft. Zelfs reddit heeft het door.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219715753
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 19:26 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Worden tegenwoordig ook tranentrekkers door AI gemaakt, dit zou haar vriend zijn naar 780 dagen oorlog. De vriend die op eerste foto 3 vingers heeft. Zelfs reddit heeft het door.
Ja waarom moeite doen voor goede journalistiek als je gewoon dingen kan verzinnen.
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 21:02:50 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219715831
ai is wel de aids van de wereld aan het worden

iig op social media wordt je er tuureluurs van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219716973
twitter

Heftige beelden uit Oekraine, tank er bij met Z logo erop. En filmcrew er naast. :P Zijn ze nu al bezig met films aan het maken daar? of is dit voor andere doeleinden?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator vrijdag 2 januari 2026 @ 04:34:28 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219718080
Propaganda of idd een film of beiden

Lijkt me niet iets heel geks
pi_219718449
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 20:42 schreef UncleScorp het volgende:
Aanval op Putins verblijfplaats. Mocht het gelukt wordt er gejuicht, als het mislukt algemene ontkenning :O
En false flag van Rusland, snap niet waarom die een false flag nodig zouden hebben.

Wellicht gewoon eens het nieuws volgen....
Er is geen enkel bewijs voor die aanval. Op geen enkele radar zijn er drones gekomen daar.
Inlichtingsdiensten geven dit ook al aan.
  Moderator vrijdag 2 januari 2026 @ 10:26:08 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219718961
Er gaan iedere dag drones die kant uit

Hoe ze weten wat het doel was is me alleen niet duidelijk tenzij er toch een paar door zijn gekomen

Lijlt me vooral verspilling van middelen
pi_219719613
quote:
7s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ludiek filmpje van de Russische staatsmedia. Maar er zit wel een gedachte in. Namelijk dat alles wat fout gaat in Europa de schuld is van Poetin. Wel leuk om te zien hoe de Russen ons hiermee de draak steken.

Bekijk deze YouTube-video
Ja super leuk, je zou bijna vergeten dat ze een oorlog zijn begonnen.
  Moderator vrijdag 2 januari 2026 @ 12:38:08 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219719884
Grappig is grappig, maakt mij niet uit welk kamp
pi_219721354
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 12:38 schreef sp3c het volgende:
Nee niet echt.
  Moderator vrijdag 2 januari 2026 @ 15:14:19 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219721460
Mits je gevoel voor humor hebt
pi_219721962
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 12:38 schreef sp3c het volgende:
quote:
Rusland in hemd gezet: betaalt half miljoen voor moord, die nooit werd uitgevoerd
Commandant Denis Kapoestin van het Oekraïense leger leek vorige week te zijn gesneuveld aan het front. Maar ineens verscheen hij gisteren in een video van de Oekraïense geheime dienst. De dood van Kapoestin bleek in scène gezet om de Russen te misleiden. En ze verdienden er nog geld mee ook.

"Ik feliciteer u met uw terugkeer naar het leven", zegt de baas van de militaire inlichtingendienst HUR tegen Kapoestin, een Russische commandant die voor het Oekraïense leger vecht.

Op 27 december berichtte het Russische Vrijwilligerscorps, de eenheid van Kapoestin, dat hun leider was omgekomen. "Denis was onverschrokken en eerlijk. Hij kwam om tijdens een gevechtsmissie, als een man", schreef de eenheid. Ook in Russische media werd het nieuws overgenomen.

Het bleek een stunt van de HUR. Het is onduidelijk of de 'moordenaar' van Kapoestin voor Oekraïne werkte, of dat diegene door de Oekraïense inlichtingendiensten werd gepakt en vervolgens gebruikt.

Half miljoen dollar
De Russische inlichtingendienst had een beloning uitgeloofd van een half miljoen dollar (426.000 euro) voor degene die Kapoestin zou doden. Die geldbeloning is nu in handen van de HUR.

"Ik ben blij dat het geld dat was uitgetrokken voor uw moord, is gebruikt om onze strijd te ondersteunen", zegt de baas van de inlichtingendienst.

De dienst nam een video op waarin te zien is hoe een drone insloeg op het busje waar Kapoestin in zou zitten. Het 'bewijsmateriaal', hieronder te zien, stuurde de 'moordenaar' van Kapoestin naar Rusland.

"Dit past binnen de aanpak van de Oekraïense inlichtingendiensten", legt Schrijver uit. "Geheimhouding wordt soms opgeofferd ten faveure van publiciteit."

"Ik zie het vooral als een inlichtingenstunt, en ook wel als psychologische plagerij van Oekraïne", zegt Koen Aartsma, inlichtingenexpert van het Instituut Clingendael.

“Er kunnen mogelijk ook consequenties aan zitten voor hoe de Russen hun operaties uitvoeren", gaat Aartsma verder. “Want als je een beloning op iemands hoofd plaatst, hoe verifieer je dat diegene is omgebracht?
https://www.rtl.nl/nieuws(...)enst-stunt-nep-moord
_O- _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator vrijdag 2 januari 2026 @ 16:25:42 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219722173
ook funny

if true
pi_219722551
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 08:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wellicht gewoon eens het nieuws volgen....
Er is geen enkel bewijs voor die aanval. Op geen enkele radar zijn er drones gekomen daar.
Inlichtingsdiensten geven dit ook al aan.
Ik volg continu het nieuws...
En zoals eerder gezegd ook ten tijde van de massale drones boven europese luchthavens, waarbij er zonder enig bewijs algemeen aanvaard werd dat het Rusland was. Bewijs was niet eens nodig.

En "op geen enkele radar iets te zien" :?
Mss moet je het nieuws es volgen?

quote:
Oekraïense droneaanval was volgens CIA niet gericht op buitenverblijf Poetin

Volgens de Amerikaanse inlichtingendienst CIA was de Oekraïense droneaanval van enkele dagen geleden niet gericht op het buitenverblijf van de Russische president Vladimir Poetin. Dat melden verschillende Amerikaanse media op basis van anonieme regeringsbronnen
Zelfs de CIA bevestigt dat er wel degelijk een drone aanval was. En zij kunnen het weten want zij leveren de intel.

Maar ntl wordt alles ontkend, wat had je gedacht :')
Het is (gelukkig) mislukt, wil er niet aan denken wat er zou gebeuren indien wel gelukt.
Ach.
Alles wat zelensky/oekraine zegt is automatisch waar.

quote:
Na Russische beschuldiging van dodelijke aanval op hotel: Oekraïne zegt alleen militaire doelen aan te vallen

Oekraïne valt uitsluitend Russische “militaire doelen” aan, verklaarde vrijdag een woordvoerder van het Oekraïense leger aan AFP, nadat Moskou Kiev ervan had beschuldigd 27 burgers te hebben gedood bij een droneaanval op een café en een hotel in een bezet gebied in het zuiden van Oekraïne.
Voila case closed.
Beelden zijn wsl fake dan?
Of weer false flag van Rusland :)
En ach, het zijn maar oekr burgers waar op geschoten werd. Doen oekr leger al sinds 2014 in Donetsk bijv. Care
pi_219724478
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 17:31 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik volg continu het nieuws...
En zoals eerder gezegd ook ten tijde van de massale drones boven europese luchthavens, waarbij er zonder enig bewijs algemeen aanvaard werd dat het Rusland was. Bewijs was niet eens nodig.

En "op geen enkele radar iets te zien" :?
Mss moet je het nieuws es volgen?
[..]
Zelfs de CIA bevestigt dat er wel degelijk een drone aanval was. En zij kunnen het weten want zij leveren de intel.

Maar ntl wordt alles ontkend, wat had je gedacht :')
Het is (gelukkig) mislukt, wil er niet aan denken wat er zou gebeuren indien wel gelukt.
Ach.
Alles wat zelensky/oekraine zegt is automatisch waar.
[..]
Voila case closed.
Beelden zijn wsl fake dan?
Of weer false flag van Rusland :)
En ach, het zijn maar oekr burgers waar op geschoten werd. Doen oekr leger al sinds 2014 in Donetsk bijv. Care
Ja, drone aanvallen. Goh, die zijn er dagelijks.
Alleen geen drones op Poetins huis.

Het zegt genoeg dat de Russen geen bewijs kunnen aanleveren.

En hoe wil jij bewijs zien van iets dat niet gebeurde?
De Russen moeten bewijzen dat er een aanval was.

Oftewel wat jij zegt slaat nergens op. Er is helemaal niets dat er op wijst dat Oekraine een aanval plaatste.

Maar hè Poetin is altijd right of niet....
pi_219726128
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 20:46 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ja, drone aanvallen. Goh, die zijn er dagelijks.
Alleen geen drones op Poetins huis.

Het zegt genoeg dat de Russen geen bewijs kunnen aanleveren.

En hoe wil jij bewijs zien van iets dat niet gebeurde?
De Russen moeten bewijzen dat er een aanval was.

Oftewel wat jij zegt slaat nergens op. Er is helemaal niets dat er op wijst dat Oekraine een aanval plaatste.

Maar hè Poetin is altijd right of niet....
:')
Wat een niveau.
:+
  zaterdag 3 januari 2026 @ 00:02:03 #74
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_219727984
Trollen Tag Team.....
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_219728967
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 00:02 schreef DeMolay het volgende:
Trollen Tag Team.....
Je geeft ze nog teveel verstandelijk krediet
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')