Wat goed!quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had het goed bij WIDM
Zit echt te genieten bij de televisie
Je moet eens de lotto proberen, want je bent dus goed in gokkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had het goed bij WIDM
Zit echt te genieten bij de televisie
Haha nee doe maar nietquote:Op zondag 21 december 2025 15:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet eens de lotto proberen, want je bent dus goed in gokken
Ik vind de clou van het extractiepunt dit jaar te gemakkelijk eigenlijk... in andere jaren was het veel meer cryptisch en spannenderquote:Op maandag 22 december 2025 10:38 schreef potjecreme het volgende:
Morning Allen!
Vanavond Hunted kijken. Al ben ik bang voor teleurstelling.
Wat is er dan makkelijker? De kandidaten weten toch nog steeds niet waar?quote:Op maandag 22 december 2025 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind de clou van het extractiepunt dit jaar te gemakkelijk eigenlijk... in andere jaren was het veel meer cryptisch en spannender
Desondanks vind ik het vermakelijke televisie. Zeker al die mensen die de tip laten vallenDit jaar zijn trilhandjes in het nadeel
Het komt wat eenvoudig op me over. Kan aan mij liggen hoor!quote:Op maandag 22 december 2025 12:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat is er dan makkelijker? De kandidaten weten toch nog steeds niet waar?
Microscoop en periodiek systeem om daar achter te komen. Vraag mij af hoeveel van de kandidaten dat echt uit zichzelf wisten. En volgens mij is dat niet het extractie punt. Of bedoel je de radio boodschap waar ze hun informatie konden halen?quote:Op maandag 22 december 2025 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het komt wat eenvoudig op me over. Kan aan mij liggen hoor!
Dan ligt het aan mij en het kijkersgemakquote:Op maandag 22 december 2025 14:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Microscoop en periodiek systeem om daar achter te komen. Vraag mij af hoeveel van de kandidaten dat echt uit zichzelf wisten
Haha. Ik probeer te snappen wat jij er makkelijk aan vindt dit jaar. Maar ik begrijp dat het een gevoels kwestie is.quote:Op maandag 22 december 2025 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mij en het kijkersgemak
Sorry
Voor mijn gevoel zit de moeilijkheid in het niet laten vallen van dat dingetjequote:Op maandag 22 december 2025 14:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Haha. Ik probeer te snappen wat jij er makkelijk aan vindt dit jaar. Maar ik begrijp dat het een gevoeld kwestie is.
Het gaat allemaal zo makkelijk en allemaal een microscoop dat ik denk dat er enige sturing is achter de schermen.
Oh zeven! Veel! Hier vierquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:18 schreef praadje het volgende:
Voor mij 7 cirkeltjes vanavond. Maar het grootste gedeelte neem ik op.
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
He halloquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:18 schreef praadje het volgende:
Voor mij 7 cirkeltjes vanavond. Maar het grootste gedeelte neem ik op.
Bromet is legendarisch. Net als Ton Kas. Die komt van de week ook een keer voorbij.quote:Op maandag 29 december 2025 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen
Vanavond eindelijk weer eens leuke televisie. Denk dat ik eerst Hunted kijk en daarna De Hanslers . Bromet over de Schutting wil ik ook zien
En vanmiddag ga ik met een doos tissues zitten en Niet Klein Te Krijgen kijken. Ik heb wat voorstukjes gezien op TikTok en dat heeft me nieuwsgierig gemaakt en de journalist die doet het geloof ik wel goed
Maar eerst zo mijn begeleider en daarna boodschappen en dan bijkomen. Ik heb zo slecht geslapenquote:Op maandag 29 december 2025 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen
Vanavond eindelijk weer eens leuke televisie. Denk dat ik eerst Hunted kijk en daarna De Hanslers . Bromet over de Schutting wil ik ook zien
En vanmiddag ga ik met een doos tissues zitten en Niet Klein Te Krijgen kijken. Ik heb wat voorstukjes gezien op TikTok en dat heeft me nieuwsgierig gemaakt en de journalist die doet het geloof ik wel goed
Maar eerst zo mijn begeleider en daarna boodschappen en dan bijkomen. Ik heb zo slecht geslapen
Edit: oh Paul de Leeuw, die beste man vind ik heel onsympathiek. Eens zien hoelang ik die man volhoud
Vrijwillig?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:36 schreef StephanL het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal.
Hier staat de Toppers aan, zolang ik het trek.
Aaahquote:Op woensdag 31 december 2025 21:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, was toch weinig op tv. Nu toch over gagaan naar Netflix. Even relaxed.
Hmm, dan ga ik er eens over nadenken. Ik hou meer van de grove harde grappen a la Youp. Denk niet dat hij dat heeft.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik kwam er niet lekker. Vond het matig
Hier kan ik mij wel in vinden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik er eens over nadenken. Ik hou meer van de grove harde grappen a la Youp. Denk niet dat hij dat heeft.
Ja, zoiets hoorde ik op de radio. Waar andere cabaretiers nog wel eens een liedje tussendoor gooien (ook niet altijd even leuk, maar soit) was het hier een langspeelplaat van 90 minuten die door ratelde. Ik sla deze overquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden.
[ x ]
Morgen Kamal Karmach, mag ik even?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, zoiets hoorde ik op de radio. Waar andere cabaretiers nog wel eens een liedje tussendoor gooien (ook niet altijd even leuk, maar soit) was het hier een langspeelplaat van 90 minuten die door ratelde. Ik sla deze over
Ohh maar die is altijd wel heel leuk. Thanksquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Morgen Kamal Karmach, mag ik even?
VRT 1 ·
Morgen ·
14:45 - 15:40
https://www.tvgids.nl/amusement/kamal-karmach-mag-ik-even
Leuk programma van de meldkamerquote:Op maandag 5 januari 2026 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah Meldkamer Utrecht staat al online
Bakkie koffie en een mok thee. Ontbijtje, goede start van de dag
Ja! Leuke mensen. Lekker veel gedoequote:
Ivm reclame afgezegdquote:Op maandag 5 januari 2026 13:09 schreef StephanL het volgende:
Hanslers kijk ik nu niet zo, maar neem ze wel op. Wil ze wel allemaal bekijken, heb alleen eerste twee gezien. smaakt wel naar meer.
Ze zijn nu voor Bureau ...opnames aan het draaien in jouw stadjequote:Op maandag 5 januari 2026 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Leuke mensen. Lekker veel gedoe
[..]
Ivm reclame afgezegd
Kijk morgen zonder reclame, er is dan toch niks op tv
Ja MCW alleen dat kijk ik ook terug ivm reclame
Doe alsjeblieft voorzichtigquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:37 schreef praadje het volgende:
![]()
Ik g me zo klaarmaken om te vertrekken naar het werk. Vindt het doodeng
Volgens mij niet. Ik heb ze denk ik bijna allemaal gezien maar deze kende ik nog niet.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:44 schreef Isane het volgende:
Overtreders is vast en zeker een herhaling?
Wildplassen is ook gewoon heel viesquote:Op zondag 11 januari 2026 08:50 schreef praadje het volgende:
Ik heb net Overtreders van afgelopen donderdag terug zitten kijken. Aan het einde die (aangeschoten) wildplasser in Renesse. Die verbazing van hem over de hoogte van de boete. Heb zo gelachen
Ja, volgens mij mag het buiten de bebouwde kom wel. Heb je deze ook gezien?quote:Op zondag 11 januari 2026 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wildplassen is ook gewoon heel vies
Al had ik gehoord dat het alleen niet in de bebouwde kom mocht en daarbuiten wel?
Neequote:Op zondag 11 januari 2026 10:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij mag het buiten de bebouwde kom wel. Heb je deze ook gezien?
Ben benieuwd of alle kandidaten vandaag worden gepakt.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja! Was Hunted helemaal vergeten
Dank je wel @:potjecreme
't Zou leuk zijnquote:Op maandag 12 januari 2026 19:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben benieuwd of alle kandidaten vandaag worden gepakt.
Ook zo'n leuk programma. Alleen als het met dieren is kan ik er niet tegenquote:Op maandag 12 januari 2026 20:31 schreef Oscar. het volgende:
keuringsdienst van waarde maar eens terugkijken
ik neem aan herhalingquote:Op maandag 12 januari 2026 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Rob Geus heeft binnenkort toch weer zo'n hygiëneprogramma? Of heb ik dat verkeerd opgevangen? Ben benieuwd of het een herhaling van zetten is (waren wel leuke zetten trouwens, mag van mij wel)
Ik weet dat het super onrealistisch isquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:12 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik werk in een ziekenhuis dus dit programma skip ik
Ik vind het grappigquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:35 schreef StephanL het volgende:
Familiediner is altijd goed.
Oh oh Den Haag laatst terug gekeken. Komisch programma. Heerlijk om te zien.
Dat wel, maar zo zijn ze gewoon.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het grappig
Maar zo over de top
Graag gedaan lieverdquote:Op donderdag 15 januari 2026 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Kamp Waes helaas al gebinged
Maar Noway Back kijken!
Dank je wel @:praadje
Ik kijk het nu terug.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen iedereen
Vanavond kijken naar Oh Oh Den Haag. Dat programma vind ik zo bizar, waar halen ze die lui vandaag
Ik Vertrek XL heb ik al gebinged
Dat programma over die Nederlanders in Paraguay gekeken. Daar ga ik straks mee verder. Het is echt een programma waarbij ik vooral heel erg veel medelijden voel
Maar nu eerst koffie en dan verder met hobby en Paraguay
Ja! Hij is van de plank getrokken en afgestoft. Hopelijk is het zo leuk als ik het me herinnerquote:
Best leuk om te kijken. Persoonlijk vond ik de stijl van commentaar geven hinderlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik moet het nog kijken. Lijkt me interessante materie.
Die heb ik helemaal gebingedquote:Op donderdag 22 januari 2026 09:29 schreef potjecreme het volgende:
Morning!
Ik ga voor Wakker in Paraguay.
Komt dat niet ook een beetje door het narratief van deze documentaire serie?quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal gebinged
Zo'n goede serie
En ik heb het met sommigen van hen zo van doen
Lekker veel actie en leuke handhaversquote:Op maandag 26 januari 2026 21:40 schreef Isane het volgende:
Meldkamer Utrecht centraal is wel leuk en interessant om te zien
Was het wat?quote:Op maandag 26 januari 2026 17:42 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk dat het weer Rob Geus gaat worden vanavond.
Is de laatste aflevering van de docuserie 'advocaat van de onderwereld' die de afgelopen weken is uitgezonden.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:01 schreef potjecreme het volgende:
Hmm The Black Swan klinkt interessant. Alleen wel heel erg laat op tv
Ow 🫣quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Is de laatste aflevering van de docuserie 'advocaat van de onderwereld' die de afgelopen weken is uitgezonden.
Tot snel!quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:28 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes.Door omstandigheden morgen en de komende week kan ik even geen tv.gids maken. Gedraag jullie als ik er niet ben
en hopelijk tot over een week.
Geen zorgen hoor.
Een dikke knuffel voor jouquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:28 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes.Door omstandigheden morgen en de komende week kan ik even geen tv.gids maken. Gedraag jullie als ik er niet ben
en hopelijk tot over een week.
Geen zorgen hoor.
Oh die moet ik nog inhalenquote:Op maandag 2 februari 2026 18:20 schreef potjecreme het volgende:
Straks denk ik weer Rob Geus kijken.
Oh echt!quote:Op maandag 2 februari 2026 21:14 schreef StephanL het volgende:
Ik zie een oude bekende bij Meldkamer Utrecht Centraal. Orvino heeft meegedaan uit Uit de schulden van Rtl4 vorig jaar.
Geen idee of dit al gemeld is of meer mensen zijn opgevallen?
Ik neem aan dat die toen ook al boa was in bij de NS, maar dat dat nergens genoemd is toen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt!
Herkende hem ergens van, wist alleen niet waarvan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@WcPot
@Ole
@potjecreme
@Oostblokkert
@StephanL
Snowsquall
@Van_Poppel
@Lavenderr
@ChildoftheStars
@Isane
@tong80
@Firuze60
@Oscar.
@Kissingbird
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:49 schreef praadje het volgende:
Goedenavond lieve schatjes. Het komt er nog even niet van om de tvgids te maken. Hopelijk ben ik snel weer terug.
Oh jemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar.
@:Kissingbird
Sterkte en pas op jezelf![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:49 schreef praadje het volgende:
Goedenavond lieve schatjes. Het komt er nog even niet van om de tvgids te maken. Hopelijk ben ik snel weer terug.
Doe rustig aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar.
@:Kissingbird![]()
Oh dat is stomquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:15 schreef Koen66 het volgende:
RTL4 kansloos, in een vooruitblik spoilers laten zien(in dit geval van Pandora)
Het was een van de laatste slowchats waar ik nooit eerder gepost hadquote:
Ik voel me vereerd dat je hier je neus hebt laten zienquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was een van de laatste slowchats waar ik nooit eerder gepost had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |