Oh zeven! Veel! Hier vierquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:18 schreef praadje het volgende:
Voor mij 7 cirkeltjes vanavond. Maar het grootste gedeelte neem ik op.
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
He halloquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:18 schreef praadje het volgende:
Voor mij 7 cirkeltjes vanavond. Maar het grootste gedeelte neem ik op.
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
Bromet is legendarisch. Net als Ton Kas. Die komt van de week ook een keer voorbij.quote:Op maandag 29 december 2025 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen
Vanavond eindelijk weer eens leuke televisie. Denk dat ik eerst Hunted kijk en daarna De Hanslers . Bromet over de Schutting wil ik ook zien
En vanmiddag ga ik met een doos tissues zitten en Niet Klein Te Krijgen kijken. Ik heb wat voorstukjes gezien op TikTok en dat heeft me nieuwsgierig gemaakt en de journalist die doet het geloof ik wel goed
Maar eerst zo mijn begeleider en daarna boodschappen en dan bijkomen. Ik heb zo slecht geslapenquote:Op maandag 29 december 2025 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen
Vanavond eindelijk weer eens leuke televisie. Denk dat ik eerst Hunted kijk en daarna De Hanslers . Bromet over de Schutting wil ik ook zien
En vanmiddag ga ik met een doos tissues zitten en Niet Klein Te Krijgen kijken. Ik heb wat voorstukjes gezien op TikTok en dat heeft me nieuwsgierig gemaakt en de journalist die doet het geloof ik wel goed
Maar eerst zo mijn begeleider en daarna boodschappen en dan bijkomen. Ik heb zo slecht geslapen
Edit: oh Paul de Leeuw, die beste man vind ik heel onsympathiek. Eens zien hoelang ik die man volhoud
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |