Wat goed!quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had het goed bij WIDM
Zit echt te genieten bij de televisie
Je moet eens de lotto proberen, want je bent dus goed in gokkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had het goed bij WIDM
Zit echt te genieten bij de televisie
Haha nee doe maar nietquote:Op zondag 21 december 2025 15:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet eens de lotto proberen, want je bent dus goed in gokken
Ik vind de clou van het extractiepunt dit jaar te gemakkelijk eigenlijk... in andere jaren was het veel meer cryptisch en spannenderquote:Op maandag 22 december 2025 10:38 schreef potjecreme het volgende:
Morning Allen!
Vanavond Hunted kijken. Al ben ik bang voor teleurstelling.
Wat is er dan makkelijker? De kandidaten weten toch nog steeds niet waar?quote:Op maandag 22 december 2025 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind de clou van het extractiepunt dit jaar te gemakkelijk eigenlijk... in andere jaren was het veel meer cryptisch en spannender
Desondanks vind ik het vermakelijke televisie. Zeker al die mensen die de tip laten vallenDit jaar zijn trilhandjes in het nadeel
Het komt wat eenvoudig op me over. Kan aan mij liggen hoor!quote:Op maandag 22 december 2025 12:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat is er dan makkelijker? De kandidaten weten toch nog steeds niet waar?
Microscoop en periodiek systeem om daar achter te komen. Vraag mij af hoeveel van de kandidaten dat echt uit zichzelf wisten. En volgens mij is dat niet het extractie punt. Of bedoel je de radio boodschap waar ze hun informatie konden halen?quote:Op maandag 22 december 2025 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het komt wat eenvoudig op me over. Kan aan mij liggen hoor!
Dan ligt het aan mij en het kijkersgemakquote:Op maandag 22 december 2025 14:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Microscoop en periodiek systeem om daar achter te komen. Vraag mij af hoeveel van de kandidaten dat echt uit zichzelf wisten
Haha. Ik probeer te snappen wat jij er makkelijk aan vindt dit jaar. Maar ik begrijp dat het een gevoels kwestie is.quote:Op maandag 22 december 2025 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mij en het kijkersgemak
Sorry
Voor mijn gevoel zit de moeilijkheid in het niet laten vallen van dat dingetjequote:Op maandag 22 december 2025 14:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Haha. Ik probeer te snappen wat jij er makkelijk aan vindt dit jaar. Maar ik begrijp dat het een gevoeld kwestie is.
Het gaat allemaal zo makkelijk en allemaal een microscoop dat ik denk dat er enige sturing is achter de schermen.
Oh zeven! Veel! Hier vierquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:18 schreef praadje het volgende:
Voor mij 7 cirkeltjes vanavond. Maar het grootste gedeelte neem ik op.
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
He halloquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:18 schreef praadje het volgende:
Voor mij 7 cirkeltjes vanavond. Maar het grootste gedeelte neem ik op.
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
Bromet is legendarisch. Net als Ton Kas. Die komt van de week ook een keer voorbij.quote:Op maandag 29 december 2025 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen
Vanavond eindelijk weer eens leuke televisie. Denk dat ik eerst Hunted kijk en daarna De Hanslers . Bromet over de Schutting wil ik ook zien
En vanmiddag ga ik met een doos tissues zitten en Niet Klein Te Krijgen kijken. Ik heb wat voorstukjes gezien op TikTok en dat heeft me nieuwsgierig gemaakt en de journalist die doet het geloof ik wel goed
Maar eerst zo mijn begeleider en daarna boodschappen en dan bijkomen. Ik heb zo slecht geslapenquote:Op maandag 29 december 2025 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen
Vanavond eindelijk weer eens leuke televisie. Denk dat ik eerst Hunted kijk en daarna De Hanslers . Bromet over de Schutting wil ik ook zien
En vanmiddag ga ik met een doos tissues zitten en Niet Klein Te Krijgen kijken. Ik heb wat voorstukjes gezien op TikTok en dat heeft me nieuwsgierig gemaakt en de journalist die doet het geloof ik wel goed
Maar eerst zo mijn begeleider en daarna boodschappen en dan bijkomen. Ik heb zo slecht geslapen
Edit: oh Paul de Leeuw, die beste man vind ik heel onsympathiek. Eens zien hoelang ik die man volhoud
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |