Wildplassen is ook gewoon heel viesquote:Op zondag 11 januari 2026 08:50 schreef praadje het volgende:
Ik heb net Overtreders van afgelopen donderdag terug zitten kijken. Aan het einde die (aangeschoten) wildplasser in Renesse. Die verbazing van hem over de hoogte van de boete. Heb zo gelachen
Ja, volgens mij mag het buiten de bebouwde kom wel. Heb je deze ook gezien?quote:Op zondag 11 januari 2026 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wildplassen is ook gewoon heel vies
Al had ik gehoord dat het alleen niet in de bebouwde kom mocht en daarbuiten wel?
Neequote:Op zondag 11 januari 2026 10:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij mag het buiten de bebouwde kom wel. Heb je deze ook gezien?
Ben benieuwd of alle kandidaten vandaag worden gepakt.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja! Was Hunted helemaal vergeten
Dank je wel @:potjecreme
't Zou leuk zijnquote:Op maandag 12 januari 2026 19:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben benieuwd of alle kandidaten vandaag worden gepakt.
Ook zo'n leuk programma. Alleen als het met dieren is kan ik er niet tegenquote:Op maandag 12 januari 2026 20:31 schreef Oscar. het volgende:
keuringsdienst van waarde maar eens terugkijken
ik neem aan herhalingquote:Op maandag 12 januari 2026 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Rob Geus heeft binnenkort toch weer zo'n hygiëneprogramma? Of heb ik dat verkeerd opgevangen? Ben benieuwd of het een herhaling van zetten is (waren wel leuke zetten trouwens, mag van mij wel)
Ik weet dat het super onrealistisch isquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:12 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik werk in een ziekenhuis dus dit programma skip ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |