Van de schaduwcoalitie GLPvdA-VVD, volgens de SGP.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is de schuld van anderen heb ik vernomen.
Beterquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:41 schreef Bluesdude het volgende:
Wiersma staakt verzet, boeren krijgen geen versoepeling voor uitrijden mest
Landbouwminister Femke Wiersma (BBB) geeft gehoor aan een motie van de Tweede Kamer, die haar oproept voorlopig geen regels te versoepelen voor het uitrijden van mest. Wiersma zei vrijdag na afloop van de ministerraad dat ze de Kamer volgt.
---------------
https://www.bnr.nl/nieuws(...)-voor-uitrijden-mest
Ja het is de schuld van linksquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vast van links, de EU en de rechtsstaat.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
En de RvS en activistische rechters.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vast van links, de EU en de rechtsstaat.
Uit de moederschoot van de VVD is Wilders ontsproten. Om vervolgens onder Dilan zelf te ontpoppen tot een anti-rechtsstatelijk en -democratisch gedrocht.quote:
De mensen die het met hem eens zijn neem ik helaas wel serieus.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wierd is een creep die ik niet serieus neem, walgelijk figuur
Amen!!quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:57 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Uit de moederschoot van de VVD is Wilders ontsproten. Om vervolgens onder Dilan zelf te ontpoppen tot een anti-rechtsstatelijk en -democratisch gedrocht.
Uit de boerenonderbuik van het CDA (lees Bleker en zijn geniale PAS) ontsproot het fantastische BBB, en mochten de labielen zich verzamelen onder NSC.
Maar nee, PvdA en GL hebben het allemaal gedaan. Toegegeven, uit de moederschoot van PvdA kwam wat Turkse propaganda uitgescheten. Maar laten wij even heel eerlijk zijn, de schade die DENK heeft aangericht is miniem ten opzichte van wat de PVV, NSC, BBB, CDA en de VVD ons land hebben aangedaan.
Hoewel Bleker zeker niet mijn favoriete minister is om het heel zacht uit te drukken is de pas wel naar aanleiding van een amendement van Samsom en ingevoerd onder Sharon Dijksma. Daar heeft de PvdA dus ook aan bijgedragen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:57 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
(lees Bleker en zijn geniale PAS)
Dilan komt dan weer uit de moederschoot van de SP, heeft nog stage gelopen bij GroenLinks en geschreven voor het blad van de PvdA-jongeren. Typisch.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:57 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Uit de moederschoot van de VVD is Wilders ontsproten. Om vervolgens onder Dilan zelf te ontpoppen tot een anti-rechtsstatelijk en -democratisch gedrocht.
Uit de boerenonderbuik van het CDA (lees Bleker en zijn geniale PAS) ontsproot het fantastische BBB, en mochten de labielen zich verzamelen onder NSC.
Maar nee, PvdA en GL hebben het allemaal gedaan. Toegegeven, uit de moederschoot van PvdA kwam wat Turkse propaganda uitgescheten. Maar laten wij even heel eerlijk zijn, de schade die DENK heeft aangericht is miniem ten opzichte van wat de PVV, NSC, BBB, CDA en de VVD ons land hebben aangedaan.
En uit welke 'moederschoot' kwam Dilan eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:57 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Enige gemeenschappelijke van de SP met de VVD indertijd dat de SP het ook niet zo op het asielbeleid had/heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:20 schreef capricia het volgende:
[..]
En uit welke 'moederschoot' kwam Dilan eigenlijk?
Allemaal de schuld van de SP.![]()
![]()
Dat lijkt nog wel het enige onderwerp wat telt. Asiel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Enige gemeenschappelijke van de SP met de VVD indertijd dat de SP het ook niet zo op het asielbeleid had/heeft.
Er is vrij recent nog een kabinet over gevallenquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat lijkt nog wel het enige onderwerp wat telt. Asiel.
Tja, dat is een keuze. Mij boeit het niet zo heel veel maar onze politici kunnen er niet genoeg van krijgen…quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat lijkt nog wel het enige onderwerp wat telt. Asiel.
Eigenlijk tweequote:Op vrijdag 19 december 2025 21:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er is vrij recent nog een kabinet over gevallen
Het zou wel ontzettend fijn zijn als er eens realistisch met het onderwerp omgesprongen zou worden, in plaats van een soort speerpunt zonder onderbouwing.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:45 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tja, dat is een keuze. Mij boeit het niet zo heel veel maar onze politici kunnen er niet genoeg van krijgen…
Benoem het maar gewoon; xenofobie.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zou wel ontzettend fijn zijn als er eens realistisch met het onderwerp omgesprongen zou worden, in plaats van een soort speerpunt zonder onderbouwing.
Het lijkt (en is imo) een onderwerp dat heel erg speelt in de samenleving, maar elke nuance en realiteitszin ontbreekt.
Daarnaast denk ik, maar dat js psychologie van de koude grond, dat het niet eens om migratie an sich gaat maar de integratie van die mensen.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Benoem het maar gewoon; xenofobie.
Ik denk zelfs dat het niet eens over de integratie van de huidige groepen immigranten gaat maar om wat er pakweg 40-50 jaar terug gebeurde qua immigratie en integratie.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zou wel ontzettend fijn zijn als er eens realistisch met het onderwerp omgesprongen zou worden, in plaats van een soort speerpunt zonder onderbouwing.
Het lijkt (en is imo) een onderwerp dat heel erg speelt in de samenleving, maar elke nuance en realiteitszin ontbreekt.
Daarnaast denk ik, maar dat js psychologie van de koude grond, dat het niet eens om migratie an sich gaat maar de integratie van die mensen.
De PvdA hoeft zijn handen ook echt niet in onschuld te wassen. Samsom en Asscher die heel erg graag met de VVD het bed in doken zonder ook maar even rustig om zich heen te kijken, was natuurlijk een flater van jewelste. Dezelfde fout gemaakt, als die een Kaag gemaakt heeft en een Jetten nu maakt. Voor het 'landsbelang' de kastanjes uit het vuur gehaald door de VVD en hun afbraakbeleid te steunen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:10 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Hoewel Bleker zeker niet mijn favoriete minister is om het heel zacht uit te drukken is de pas wel naar aanleiding van een amendement van Samsom en ingevoerd onder Sharon Dijksma. Daar heeft de PvdA dus ook aan bijgedragen.
Net als dat Asscher ook de nodige misperen maakte bij de toeslagenaffaire.
Wijzen naar anderen is immer eenvoudig. Waar gewerkt wordt komen fouten voor en de PvdA maakt die ook gewoon. De VVD toont daarin, anders dan CDA en PvdA wel.erg weinig reflectie, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt echt een Hubble-telescoop nodig met extreem hoge resolutie om waar te nemen dat Dilan toch een satellietje blijkt te zijn die om dwergplaneet Wilders heen dwarrelt. Dat alles op zo'n 1000 lichtjaar afstand van het midden van ons Zonnestelsel..quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:18 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dilan komt dan weer uit de moederschoot van de SP, heeft nog stage gelopen bij GroenLinks en geschreven voor het blad van de PvdA-jongeren. Typisch.
Daarnaast kan iedereen met gezond verstand al vanaf de Vaalserberg zien dat Dijk en Yesilgoz/Wilders lichtjaren van elkaar verwijdert zijn in een uitdijend heelal.
Derhalve gaat jouw vergelijking totaal niet op.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:19 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
De PvdA hoeft zijn handen ook echt niet in onschuld te wassen. Samsom en Asscher die heel erg graag met de VVD het bed in doken zonder ook maar even rustig om zich heen te kijken, was natuurlijk een flater van jewelste. Dezelfde fout gemaakt, als die een Kaag gemaakt heeft en een Jetten nu maakt. Voor het 'landsbelang' de kastanjes uit het vuur gehaald door de VVD en hun afbraakbeleid te steunen.
Het grote verschil tussen de VVD en de PvdA is dat een Asscher na zo'n schandaal geofferd wordt, terwijl Rutte lachend doorgaat naar een kabinet numero 3 en 4 om nog veel meer kapot te maken voor de hardwerkende Nederlander.
Het grote verschil tussen een Samsom en Bleker is dat een Bleker nog regelmatig met wat laarzen aan in Stroe 'onder de hardwerkende boeren' zijn lobby-praat staat uit te kotsen als er ergens een cameraatje draait. Samsom, ja niet. Zijn prioriteiten liggen elders. Bleker kan rustig in het rijtje Eurlings & Verhagen (zij zullen ons NOOIT verloochenen), Omtzigt, Keijzer.
Laten we zeggen dat dit voor mij alles een klein teken aan de wand is...Goede analyse. In een paar woorden: we staan erbij en kijken ernaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je hebt echt een Hubble-telescoop nodig met extreem hoge resolutie om waar te nemen dat Dilan toch een satellietje blijkt te zijn die om dwergplaneet Wilders heen dwarrelt. Dat alles op zo'n 1000 lichtjaar afstand van het midden van ons Zonnestelsel..
Daarnaast kan iedereen met gezond verstand al vanaf de Vaalserberg dat Dijk en Yesilgoz/Wilders lichtjaren van elkaar verwijdert zijn in een uitdijend heelal.
Derhalve gaat jouw vergelijking totaal niet op.
[ Bericht 0% gewijzigd door Firuze60 op 19-12-2025 22:29:59 ]
We moeten daar ook eerlijk over zijn, dat was een flopshow waar we nu nog de zure vruchten van plukken. Ik kan me wel voorstellen dat mensen geen zin hebben in een herhaling van zetten.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:19 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het niet eens over de integratie van de huidige groepen immigranten gaat maar om wat er pakweg 40-50 jaar terug gebeurde qua immigratie en integratie.
Men maakt zich druk om die kutmarokkaantjes in de wijk, dus is iedere vorm van migratie verschrikkelijk.
Je kunt nog verder terug, op het moment dat de kolonie Indonesie onafhankelijk verklaard werd kwamen er Molukkers terecht hier, knarsetandend opgevangen in oude (Duitse) kampen waar eerst Joodse mensen zaten. Even later werd Suriname onafhankelijk verklaard, ook daar kwamen inwoners (Nederlanders) hier heen die dat daar niet zagen zitten. Marokkanen pas veel en veel later door geronsel ivm arbeidstekorten hier. Vreemdelingenhaat, antisemitisme en racisme is van alle tijden en is heel lang onderdrukt na de tweede wereldoorlog, zo van, dat nooit meer. En hoppa, het steekt de kop weer op. En altijd NIMBY.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We moeten daar ook eerlijk over zijn, dat was een flopshow waar we nu nog de zure vruchten van plukken. Ik kan me wel voorstellen dat mensen geen zin hebben in een herhaling van zetten.
Dat zie ik op dit moment ook niet gebeuren trouwens, maar we hebben dan wel weer overlast van uitgeprocedeerden en veiligelanders, of om uit een ander vaatje te tappen, werk/dakloze arbeidsmigranten. Ga er maar eens aan staan om iemand te overtuigen dat het dit keer wel goed gaat als je zelf heb meegemaakt hoe het dus niet moet.
Als je bang bent dat het mis gaat, moet je dus kiezen voor partijen die willen investeren in de integratie van mensen. Ipv er op bezuinigen. Dat lijkt mij dan weer niet meer dan logisch. Als mensen bang waren voor mislukte integratie, dan stemden ze wel links.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We moeten daar ook eerlijk over zijn, dat was een flopshow waar we nu nog de zure vruchten van plukken. Ik kan me wel voorstellen dat mensen geen zin hebben in een herhaling van zetten.
Dat zie ik op dit moment ook niet gebeuren trouwens, maar we hebben dan wel weer overlast van uitgeprocedeerden en veiligelanders, of om uit een ander vaatje te tappen, werk/dakloze arbeidsmigranten. Ga er maar eens aan staan om iemand te overtuigen dat het dit keer wel goed gaat als je zelf heb meegemaakt hoe het dus niet moet.
Dat overtuigen lukt niet zolang de uiterst rechtse populistische roeptoeters harder schreeuwen en van ‘centrumrechts’ keer op keer gefaciliteerd worden, in plaats van dat er een fatsoenlijke brandmuur opgeworpen wordt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat PvdA/GL maar één zetel stijgt na het vertrek van Timmermans. Er zijn veel mensen die niet op die partij hebben gestemd vanwege hem.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:19 schreef michaelmoore het volgende:
BBB is (bijna) niet meer
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat 50 plus in de toekomst groter gaat worden en zelfs in de regering gaat komen als middenpartijtjequote:Op zaterdag 20 december 2025 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat PvdA/GL maar één zetel stijgt na het vertrek van Timmermans. Er zijn veel mensen die niet op die partij hebben gestemd vanwege hem.
Misschien zijn de ideeën van de partij helemaal niet zo aansprekend.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat PvdA/GL maar één zetel stijgt na het vertrek van Timmermans. Er zijn veel mensen die niet op die partij hebben gestemd vanwege hem.
Blijkbaar valt dat dus wel mee.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die niet op die partij hebben gestemd vanwege hem.
Veel mensen die nooit PvdA zouden stemmen hebben geen PvdA gestemd vanwege hem.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat potentieel is er zeker als ze geen ruzie krijgen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik verwacht dat 50 plus in de toekomst groter gaat worden en zelfs in de regering gaat komen als middenpartijtje
Ze moeten nog weer wat meer zichtbaar en weer herkenbaar worden , niet zo vaag blijvenquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:49 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Dat potentieel is er zeker als ze geen ruzie krijgen.
Daar lag in het verleden steeds het manco.
Wat zal in het in de Tweede Kamer stinken naar advokaat.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik verwacht dat 50 plus in de toekomst groter gaat worden en zelfs in de regering gaat komen als middenpartijtje
nee hij is bij de politie geweestquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat zal in het in de Tweede Kamer stinken naar advokaat.
Het duurt even voordat de 'GL/PvdA naar D66'-ers zich bedrogen gaan voelen door toekomstig centrumrechts beleid.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
jij denkt dat ze graag meer voedselbossen en asielzoekers willen hebbenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Het duurt even voordat de 'GL/PvdA naar D66'-ers zich bedrogen gaan voelen door toekomstig centrumrechts beleid.
Tis niewaar..quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jij denkt dat ze graag meer voedselbossen en asielzoekers willen hebben
ja straks halen ze in heel nederland de troitoirrtegels eruitquote:
Wat heb jij toch met die voedselbossen manquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jij denkt dat ze graag meer voedselbossen en asielzoekers willen hebben
Blijft bijzonder dat ze ook blijven hangen in Gaza, Oekraine, vergroening, vrouwenhaat, etc. Allemaal belangrijk om een mening over te hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Misschien zijn de ideeën van de partij helemaal niet zo aansprekend.
Daarnaast hoort Klaver ook bij het versleten meubilair van den haag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |