SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
Ja het was qua hoeveelheid verkeer lekker rustig, maar hoe ze reden was dan weer een beetje jammerquote:Op donderdag 18 december 2025 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was gisteravond ook al zo.
ja dan snap ik wel dat je een borrel mistquote:
en terechtquote:Op donderdag 18 december 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij ons op het werk is er een zero-alcoholbeleid. Alleen op activiteiten die niet op de werklocatie plaats vinden wordt er alcohol toegestaan.
Heb je weer een doosje halve snacks en keukengerei waar je nooit wat mee doet?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Het kerstpakket was weer geweldig overigens
Bij ons is er ook geen alcohol tijdens de kerstborrel.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij ons op het werk is er een zero-alcoholbeleid. Alleen bij activiteiten die niet op de werklocatie plaats vinden wordt er alcohol toegestaan.
Ja ben ik ook wel mee eens. Want het is ook nog eens de sociale werkvoorziening dus werken er ook wel mensen met een alcoholverslaving of probleemquote:
Jaquote:Op donderdag 18 december 2025 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan snap ik wel dat je een borrel mist
Liever niet nee. Ze moeten wel erg leuk zijn als ik dat wilquote:Op donderdag 18 december 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
heb sowieso niets met collega's en alcohol.
buiten mn werktijden hoef ik mn collega's eigenlijk niet eens te zien
precies. dan schuiven ze naar een goedekennis bubbel ofzo... en dan wil ik best afspreken maar niet in van die verplichte settingen...quote:Op donderdag 18 december 2025 19:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Liever niet nee. Ze moeten wel erg leuk zijn als ik dat wil
Ik kreeg een pakket met het spel Hitster en borrelsnacks.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer een doosje halve snacks en keukengerei waar je nooit wat mee doet?
Sommigen wel, maar ik spreek ook bijna nooit met ze af buiten werk. Ja okee ik had dit jaar een BBQ bij een collega die 40 werd en dat was ook maar voor een selectgroepje ik was 1 van de 4 colegae die er waren en we zijn een vrij grote groep van over de 50 bezorgersquote:Op donderdag 18 december 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
moet je nog weer een rommelmarkt zoeken om dat spel te verkopen ookquote:Op donderdag 18 december 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kreeg een pakket met het spel Hitster en borrelsnacks.
Raap mij op.
Ik wil boeken of hondensnacks. Ga weg met je sociale kerstpakket
Dat. Ik vind het ook niet erg als ik per ongeluk weer niet naar de teambuilding dag kan.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies. dan schuiven ze naar een goedekennis bubbel ofzo... en dan wil ik best afspreken maar niet in van die verplichte settingen...
Hitster is leuk.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raap mij op.
Om met de hond te spelen? Ja geweldig.quote:
Jups en ondertussen heeft iedereen en zijn moeder dat spelquote:Op donderdag 18 december 2025 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je nog weer een rommelmarkt zoeken om dat spel te verkopen ook
Borrelsnacks zijn ook wel welkom. Ook prima om alleen te eten.quote:
Je hebt toch een beste vriend?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om met de hond te spelen? Ja geweldig.
Niet zo mopperen, Muis!quote:Op donderdag 18 december 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raap mij op.
En hitser kan ook allen. Lekker raden wie en wanneer.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Borrelsnacks zijn ook wel welkom. Ook prima om alleen te eten.
Wees blij dat je wat krijgt, de arme kindertjes in Afrika krijgen niksquote:Op donderdag 18 december 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raap mij op.
Dezelfde versie?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heeft ook Hitster gekregen
Stuur ik het wel opquote:Op donderdag 18 december 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wees blij dat je wat krijgt, de arme kindertjes in Afrika krijgen niks
Wel met actie schoenendoos.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wees blij dat je wat krijgt, de arme kindertjes in Afrika krijgen niks
Ja we kregen allemaal hetzelfde kerstpakketquote:
Lastigquote:Op donderdag 18 december 2025 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heeft ook Hitster gekregen
Bij ons heb je zo’n markt met lokale ondernemers,quote:Op donderdag 18 december 2025 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stuur ik het wel op![]()
Niets krijgen vind ik soms nog beter dan iets krijgen waar ik teleurgesteld in raak
Bij ons kon je kiezen uit drie editiesquote:Op donderdag 18 december 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze zullen ongetwijfeld gewoon het standaard spel geven.
Ik haat verrassingen want 99% van de gevallen teleurstelling.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij ons heb je zo’n markt met lokale ondernemers,
Krijg je een bepaald bedrag of tegoed en dan mag je het zelf samenstellen.
Wat ik kei stom vind. Want ik wil juist een doos vol
Verrassingen.
Misschien moeten we ruilen.
Mopper mopper mopperquote:Op donderdag 18 december 2025 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even de collega's in elkaar slaan die allemaal hebben gestemd op traditioneel pakket ipv cadeaubon
Oh dat is wel leuk.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij ons kon je kiezen uit drie edities
Ik denk dat je een van de weinige bent die er zo instaat.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik haat verrassingen want 99% van de gevallen teleurstelling.
Sowieso kan je moeilijk verwachten dat ze met iedereen maar rekening houden. Pietje is niet dol op chocolade en Henkie lust geen borrelnoten. Ja jammer dan.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat je een van de weinige bent die er zo instaat.
Wij kregen een voucher om van alles uit te zoeken in zo'n webshop. Maar het speciaalbierpakket was al uitverkocht dus ik heb het zootje lekker aan het goede doel gedoneerdquote:Op donderdag 18 december 2025 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Het kerstpakket was weer geweldig overigens
Supquote:
heul niet.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat je een van de weinige bent die er zo instaat.
LEGOOOOquote:Op donderdag 18 december 2025 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul niet.
Maar goed. wij hadden een bol.com bon dat is ook niet origineel. wel handig
Dat dus.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso kan je moeilijk verwachten dat ze met iedereen maar rekening houden. Pietje is niet dol op chocolade en Henkie lust geen borrelnoten. Ja jammer dan.
wcpapierquote:Op donderdag 18 december 2025 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul niet.
Wel. Want er is onderzoek naar gedaan en de daar kwam uit dat de meerderheid een kerstpakket leuker vindt.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul niet.
Ik word vooral een beetje simpel van punten die je kunt inwisselen voor een voucher waar je dan een cheque van kunt kopen die goed is voor een giftcard und so fort und so weiter.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
Grapje.: ik ben niet blij met cadeaubonnen
Eens.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik word vooral een beetje simpel van punten die je kunt inwisselen voor een voucher waar je dan een cheque van kunt kopen die goed is voor een giftcard und so fort und so weiter.
quote:Op donderdag 18 december 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb de vorige keer die van mij verkocht voor 50,/ aan een collega
Goede deal tochquote:
zo van, je hebt er 1 en ik hoef hem niet. Te waarde van 50,- dus als je mij 50,- geeft dan is het prima zo.quote:
Tuurlijk wel. Dat heet een cadeaubon. Vroeger deden ze gewoon keuze tussen vvv bon of pakket. Kon je aangeven wat je wilde. Iedereen blij.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso kan je moeilijk verwachten dat ze met iedereen maar rekening houden. Pietje is niet dol op chocolade en Henkie lust geen borrelnoten. Ja jammer dan.
heb wel een fles limoncello van een leverancier gehad, dat was wel primaquote:Op donderdag 18 december 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel. Want er is onderzoek naar gedaan en de daar kwam uit dat de meerderheid een kerstpakket leuker vindt.
En toen??quote:Op donderdag 18 december 2025 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb wel een fles limoncello van een leverancier gehad, dat was wel prima
en een fles kruidenbitter van een andere leverancier. die heb ik weer weggegeven aan een collega
Dan breng je het naar de voedselbank.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
De helft van mijn kerstpakket verdwijnt wel ergens in een kast om vergeten te worden.
Koop voor mezelf wel wat leuks en lekkers morgen
Veel mensen zijn gewoon blij met een kerstpakket. Niet iedereen verwacht dat hun werkgever rekening gaat houden met de huisdieren die thuis zijn.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat heet een cadeaubon. Vroeger deden ze gewoon keuze tussen vvv bon of pakket. Kon je aangeven wat je wilde. Iedereen blij.
Die neemt dat soort dingen niet eens aan johquote:Op donderdag 18 december 2025 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan breng je het naar de voedselbank.
Wel lastig dat je het allemaal niet lust.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die neemt dat soort dingen niet eens aan joh
Je hoeft ook geen rekening te houden met mijn hond.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Veel mensen zijn gewoon blij met een kerstpakket. Niet iedereen verwacht dat hun werkgever rekening gaat houden met de huisdieren die thuis zijn.
Miniloempia's kun je ook gewoon prima in de pan bakken met wat bakboterquote:Op donderdag 18 december 2025 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kon bij de jumbo gratis miniloempia's mee nemen. Helaas alleen geschikt voor in het vet.. dus maar laten liggen.
Kipnuggets waren wel geschikt voor oven maar ik vind kipnuggets niet zo lekker...
Kun je het niet doneren aan de voedselbank of zo'n kastje oid?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed ik zal net als elk ander jaar weer dankbaar zijn voor de voorraadkast vulling zodat ik het weg kan gooien bij een verhuizing.
ja weet ik maar vinnik niet zo lekker.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Miniloempia's kun je ook gewoon prima in de pan bakken met wat bakboter
je houdt niet van bijters?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:31 schreef Ama het volgende:
Seks met een vampier lijkt me maar niks. #TrueBlood
Misschien vind dat blafgeval die snacks wel superlekkerquote:Op donderdag 18 december 2025 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed ik zal net als elk ander jaar weer dankbaar zijn voor de voorraadkast vulling zodat ik het weg kan gooien bij een verhuizing.
Belangrijk is dat je ze na het bakken eerst nog even laat uitlekken op een bord met keukenpapierquote:Op donderdag 18 december 2025 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja weet ik maar vinnik niet zo lekker.
dan maar gewoon naar de HEMA morgen
Heus wel. En anders in zo’n weggeefkastquote:Op donderdag 18 december 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die neemt dat soort dingen niet eens aan joh
Zei ik ook al idd.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je het niet doneren aan de voedselbank of zo'n kastje oid?
gewoon niet kopen dan hoef je ze ook niet uit te laten lekkenquote:Op donderdag 18 december 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Belangrijk is dat je ze na het bakken eerst nog even laat uitlekken op een bord met keukenpapier
Maar dan heb je geen miniloempia'squote:Op donderdag 18 december 2025 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon niet kopen dan hoef je ze ook niet uit te laten lekken
Ieniminiloempia's?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen miniloempia's
klopt.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen miniloempia's
Die gaan dan gelijk lopen klagen dat het niet op de juiste manier is gebakken en die willen geen chilisausquote:
Hoe kun je nou geen eten willenquote:
geen miniloempia's die niet in de oven kunnen.quote:
Ik wil dit.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vandaag dit, voel me verplicht om @:CherryLips te taggen
[ afbeelding ]
https://www.gefelicitaart(...)ate-layer-cake/5751/
ziet er erg vervelend uit om dat te moeten etenquote:Op donderdag 18 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Loempinee's ipv loempia's.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaan dan gelijk lopen klagen dat het niet op de juiste manier is gebakken en die willen geen chilisaus
Het enige dat nog mist is mint chocolade erop.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje maar?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Maar heb je die carpaccio in de magnetron gedaan of nietquote:Op donderdag 18 december 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen miniloempia's die niet in de oven kunnen.
heb carpaccio
en ovensnacks
snoepgroentes
croissantjes en kaas
ik heb zat te vreten
Dat hadden ze beter kunnen doen dan dat dunne laagje aardbeiencreme dat er nu nog in zitquote:Op donderdag 18 december 2025 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat nog mist is mint chocolade erop.
nog niet. zondag gaat hij warmquote:Op donderdag 18 december 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar heb je die carpaccio in de magnetron gedaan of niet
Wat je zegt ben je zelfquote:
quote:
quote:
Is luctor dan het perfecte plaatje?quote:Op donderdag 18 december 2025 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Finale Het perfecte plaatje kijken.
Of de finale?quote:Op donderdag 18 december 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is luctor dan het perfecte plaatje?
Woah!quote:
Luctor.et.Finaloquote:
Finalo.et.Emergoquote:
Zou raar zijn als Shai niet wintquote:Op donderdag 18 december 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zondag ook de finale van HHB
#teamShai
al ben ik wel benieuwd naar Anne-Fleurs Lodewijk, of dat echt zo'n Gooische bal is die zijn naam doet vermoeden
Dan moet ie het idd echt gaan verknallen.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou raar zijn als Shai niet wint
Is dat stiekem @Shii onder een schuilnaam?quote:Op donderdag 18 december 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou raar zijn als Shai niet wint
Het is wel een plastisch chirurg, misschien heeft ie zichzelf omgebouwdquote:Op donderdag 18 december 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat stiekem @:Shii onder een schuilnaam?
Goed IDquote:
Dan moet ze opeens zijn getransformeerd naar een Surinaamse Cosmetisch arts.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat stiekem @:Shii onder een schuilnaam?
quote:Op donderdag 18 december 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is luctor dan het perfecte plaatje?
HIj werkt heel secuur. Die zal ik echt wel vertrouwen mocht ik weer een keer besluiten om neurofibromen te laten verwijderen.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel een plastisch chirurg, misschien heeft ie zichzelf omgebouwd
Hij heeft wel skills, dus ja..quote:Op donderdag 18 december 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ze opeens zijn getransformeerd naar een Surinaamse Cosmetisch arts.
Ik ben ook #teamShaiquote:Op donderdag 18 december 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zondag ook de finale van HHB
#teamShai
al ben ik wel benieuwd naar Anne-Fleurs Lodewijk, of dat echt zo'n Gooische bal is die zijn naam doet vermoeden
Tegenwoordig is alles mogelijkquote:Op donderdag 18 december 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ze opeens zijn getransformeerd naar een Surinaamse Cosmetisch arts.
Daar hou ik niet zo vanquote:
Lekker met kerrie en paprikaquote:Op donderdag 18 december 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar hou ik niet zo van
Ik heb nu een witte thee met allemaal kruiden
Dan moet ik denken aan mijn Roodharige-ische broerquote:
peper, komijn, zout.quote:
Ja maar de rest zit bijna allemaalquote:Op donderdag 18 december 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar hou ik niet zo van
Ik heb nu een witte thee met allemaal kruiden
Groene thee niet zoveel toch?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar de rest zit bijna allemaal
Cafeïne in
Teveel qua opstapeling per dag voor mij nuquote:
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Teveel qua opstapeling per dag voor mij nu
zeg je nou dat ze dik is?quote:
quote:
Ja, maar daar heb ik nooit zoveel last vanquote:Op donderdag 18 december 2025 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar de rest zit bijna allemaal
Cafeïne in
Nee, maar ik dronk ook max 2 koppen groene thee per dag toen ik zwanger was, volgens adviesquote:
quote:
Snap ikquote:Op donderdag 18 december 2025 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik nooit zoveel last van
Ja eindelijk na 3 jaarquote:
Ik drink dan weer geen koffiequote:Op donderdag 18 december 2025 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ikmaar ik drink liever 1-2 kopjes koffie op een dag en dan laat ik andere thee wel staan.
quote:
Thanksquote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar ik dronk ook max 2 koppen groene thee per dag toen ik zwanger was, volgens advies
gefeliciteerd!!quote:
Ik zeg niksquote:Op donderdag 18 december 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks![]()
Het is nog heel pril, maar kan gewoon m’n mond niet houden.
Nu hopen dat het niet lekt vanuit FOK! Naar m’n RL want m’n ouders weten het nog niet
Aan mij zal het niet liggen.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nu hopen dat het niet lekt vanuit FOK! Naar m’n RL want m’n ouders weten het nog niet
ik zal me inhouden om je ouders niet bellen om ze te feliciterenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks![]()
Pas 4 wekenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
Hoe ver?
Dit. Ik ken maar weinig fokkers IRL. Zover ik weetquote:
Ik ken er wel wat maar ik ken haar niet in het echt dus maakt het ook moeilijker om familie ofzo te vinden.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit. Ik ken maar weinig fokkers IRL. Zover ik weet
Dus je hebt pas net een positieve test gehadquote:Op donderdag 18 december 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pas 4 weken![]()
Maar ik loop over van geluk. Dus kon het niet laten en als het dan geraden word. Zo moeilijk was het ook niet in dit geval. Dan zeg ik het toch maar
Daar hoopte ik al opquote:Op donderdag 18 december 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal me inhouden om je ouders niet bellen om ze te feliciteren
Ja! Ik heb gisteren 8x positief getest en vanmorgen ook een knaltestquote:Op donderdag 18 december 2025 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je hebt pas net een positieve test gehadEn dat na 3 jaar, logisch dat je overloopt van geluk! Zo gegund!
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Aan mij ook niet!
* Recce belt RTL Boulevard
Zo fijnquote:Op donderdag 18 december 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja! Ik heb gisteren 8x positief getest en vanmorgen ook een knaltest
Dat is geen half werk!quote:Op donderdag 18 december 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had de hint met de thee niet gesnapt hoorquote:Op donderdag 18 december 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pas 4 weken![]()
Maar ik loop over van geluk. Dus kon het niet laten en als het dan geraden word. Zo moeilijk was het ook niet in dit geval. Dan zeg ik het toch maar
Ik heb jou wel op facebook denk ik?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
Nee jullie niet maar een aantal mensen kennen mijn man of mij en andere mensen uit m’n RL wel. Je zal net zien dat ze hier lezen.
Ja hèquote:
ik hoor steeds meer mensen die geen cafeïne willen hebben dus legde de link ook niet.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had de hint met de thee niet gesnapt hoor
even vragen of ze de carpaccio even in de magnetron willen doenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hèmoest echt zo hard huilen gisteren
![]()
Overleggen met kater om het toch zsm te vertellen aan m’n zussen en ouders. Want dat kerstdiner komt er aan. En niemand die het accepteert dat ik ineens geen carpaccio eet of wijn drink.
Kon het niet gelovenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is geen half werk!Gefeliciteerd!!
Ik heb al eventjes geen Facebook meer. M’n profiel staaat op inactief.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb jou wel op facebook denk ik?
Goeiequote:Op donderdag 18 december 2025 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
even vragen of ze de carpaccio even in de magnetron willen doen
Dat is zeker waar. Maar TGND was weer zo scherp als een inktvisquote:Op donderdag 18 december 2025 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoor steeds meer mensen die geen cafeïne willen hebben dus legde de link ook niet.
"hoezo mot jij geen carpaccio, ben je zwanger ofzo? hohoho"quote:Op donderdag 18 december 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
Overleggen met kater om het toch zsm te vertellen aan m’n zussen en ouders. Want dat kerstdiner komt er aan. En niemand die het accepteert dat ik ineens geen carpaccio eet of wijn drink.
Ja dat is dan verdachtquote:Op donderdag 18 december 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
Ahjaquote:Op donderdag 18 december 2025 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kon het niet geloven
[..]
Ik heb al eventjes geen Facebook meer. M’n profiel staaat op inactief.maar ja we hebben elkaar wel geloof ik. Via dingetje sowieso.
gedeelde smart is halve smart. Hoefden zij niet als enigen het stil te houdenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is dan verdacht
Broer en schoonzus kwamen het ook al met een paar weken vertellen.
Haar ouders en zus, en ons gezin..
Moesten we het vervolgens stilhouden tot 3 maanden ofzo
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had de hint met de thee niet gesnapt hoor
Ik raakte getriggerd door de opmerking "teveel qua opstapeling per dag".quote:Op donderdag 18 december 2025 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoor steeds meer mensen die geen cafeïne willen hebben dus legde de link ook niet.
Nou datquote:Op donderdag 18 december 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"hoezo mot jij geen carpaccio, ben je zwanger ofzo? hohoho"
Haha ja dat zal het idd wordenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is dan verdacht
Broer en schoonzus kwamen het ook al met een paar weken vertellen.
Haar ouders en zus, en ons gezin..
Moesten we het vervolgens stilhouden tot 3 maanden ofzo
jah geen ervaring meequote:Op donderdag 18 december 2025 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik raakte getriggerd door de opmerking "teveel qua opstapeling per dag".
Dat is, als vrouw, doorgaans iets waar je alleen maar rekening mee houdt als je zwanger bent
Eens en ik drink normaal liters per dag. Maar dat is niet iets wat jullie denk ik weten.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik raakte getriggerd door de opmerking "teveel qua opstapeling per dag".
Dat is, als vrouw, doorgaans iets waar je alleen maar rekening mee houdt als je zwanger bent
Normaal ben ik behoorlijk oblivious, dus ik vind het wel nice dat ik het nu op basis hiervan doorhadquote:Op donderdag 18 december 2025 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens en ik drink normaal liters per dag. Maar dat is niet iets wat jullie denk ik weten.
Ja ik vind wel dat je een sticker moet krijgen hiervoorquote:Op donderdag 18 december 2025 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Normaal ben ik behoorlijk oblivious, dus ik vind het wel nice dat ik het nu op basis hiervan doorhad
Ja dan duurt het langquote:Op donderdag 18 december 2025 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat
[..]
Haha ja dat zal het idd wordendaarna lekker mondje dicht
Maar ben zelf wel voorzichtig sowieso tot de eerste echo. Die overigens kei ver weg is voor mn gevoel.
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik vind wel dat je een sticker moet krijgen hiervoor
Het is echt een hele lijst hè? Kan me niet herinneren dat het bij kitten ook zo wasquote:Op donderdag 18 december 2025 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan duurt het lang
Vorig jaar was schoonzus dus ook zwanger met kerst, maar dat wisten we dus ruim van tevoren.
Alles opgezocht of ze dat mocht hebben ja of nee etc.
mee eensquote:Op donderdag 18 december 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik vind wel dat je een sticker moet krijgen hiervoor
Ik ben ook nooit zwanger geweestquote:
wat raarquote:
Nee wel een ontplofte buik, maar daar kwam gelukkig geen kind uitquote:
Zo word ik hier wel vaker genoemdquote:
Zwanger van een drol dusquote:Op donderdag 18 december 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wel een ontplofte buik, maar daar kwam gelukkig geen kind uit
Thanks ik ben een beelddenker.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wel een ontplofte buik, maar daar kwam gelukkig geen kind uit
Kattenmoeder telt ookquote:Op donderdag 18 december 2025 21:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ook van plan zo te houden.
Mijn moeder bij alles "dat was niet zo hoor toen ik zwanger was van jullie.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is echt een hele lijst hè? Kan me niet herinneren dat het bij kitten ook zo was
Ik heb mijn vorige kat vanaf een paar weken oud onder mijn hoede genomen (was een zwerfkitten).quote:
Iddquote:Op donderdag 18 december 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder bij alles "dat was niet zo hoor toen ik zwanger was van jullie.
Toen was het geen rauw vlees, rauwe eieren, geen alcohol en geen cafeïne"
Lievvvvvquote:Op donderdag 18 december 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mijn vorige kat vanaf een paar weken oud onder mijn hoede genomen (was een zwerfkitten).
Die kwam er wel bij mijn buik uit, dus jaquote:
Jaquote:
Was het probleem juist niet dat het ook in je buik liep en niet alleen eruit?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kwam er wel bij mijn buik uit, dus ja
En dan kom je niet terug met een 'ja en je ziet wat er van terecht is gekomen' sneer?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aw, waarom kon ze niet bij je blijvenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Jamaar helaas is ze wel altijd wat schuw gebleven (nu nog maar ze woont nu bij een goede vriend).
Heb je hem een naam gegevenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kwam er wel bij mijn buik uit, dus ja
Ja dat wel, daarom werd er toen een soort van externe baarmoeder op geplaktquote:Op donderdag 18 december 2025 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was het probleem juist niet dat het ook in je buik liep en niet alleen eruit?
Neequote:Op donderdag 18 december 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan kom je niet terug met een 'ja en je ziet wat er van terecht is gekomen' sneer?
Ze was vanuit het kraakpand waar we eerst woonde gewend dat ze veel ruimte had + eigen terrein met veel bosjes waar ze altijd rondliep (ze ging er nooit vanaf). Ik woon hier niet zo groot en hier zijn altijd fietsers, auto's enz en dat vind ze heel eng want toen ik haar wel naar buiten liet was ze meteen zes weken kwijt.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aw, waarom kon ze niet bij je blijven
zag dat er ongeveer zo uit?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, daarom werd er toen een soort van externe baarmoeder op geplakt
SPOILER: klikken op eigen risico. ja de foto is echt.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Creatieve naam voor een stomaquote:Op donderdag 18 december 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, daarom werd er toen een soort van externe baarmoeder op geplakt
Ah ja logisch dan en beter ook voor haarquote:Op donderdag 18 december 2025 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze was vanuit het kraakpand waar we eerst woonde gewend dat ze veel ruimte had + eigen terrein met veel bosjes waar ze altijd rondliep (ze ging er nooit vanaf). Ik woon hier niet zo groot en hier zijn altijd fietsers, auto's enz en dat vind ze heel eng want toen ik haar wel naar buiten liet was ze meteen zes weken kwijt.
Bij die vriend woont ze in een groter huis en langs het bos waar het niet druk is en is ze veel beter op haar plek. Ze ging hier ook alles eronder pissen door de stress omdat ze niet op haar plek was na de verhuizing.
Die heb je alleen, als het goed is, niet zelf gebaardquote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
zag dat er ongeveer zo uit?Geen idee, toen het er allemaal uit lag was ik of onder narcose of stond ik strak van de ketamine en oxycodonSPOILER: klikken op eigen risico. ja de foto is echt.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Maar hoe moet je kitten2 dan hier straks gaan noemenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah ja logisch dan en beter ook voor haar
Ja jammer maar ze ging hier nooit gelukkig worden en ik zie haar nu nog steeds regelmatig.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah ja logisch dan en beter ook voor haar
ergens klinkt dat ook best wel logischquote:Op donderdag 18 december 2025 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, toen het er allemaal uit lag was ik of onder narcose of stond ik strak van de ketamine en oxycodon
Dan maak ik me zorgen.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die heb je alleen, als het goed is, niet zelf gebaard
Scheelt weerquote:Op donderdag 18 december 2025 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die heb je alleen, als het goed is, niet zelf gebaard
Dank jequote:Op donderdag 18 december 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Feli MK wordt Kitten eindelijk grote zus![]()
Ja dat zal geen witte kerst gaan wordenquote:High Temperature
14.5°C at 21:45
quote:Op donderdag 18 december 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zal geen witte kerst gaan worden
En we zijn toch ook gewoon goed terecht gekomen.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ohquote:Op donderdag 18 december 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
daarover zijn de meningen nog verdeeldquote:Op donderdag 18 december 2025 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En we zijn toch ook gewoon goed terecht gekomen.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 december 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind je?quote:Op donderdag 18 december 2025 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En we zijn toch ook gewoon goed terecht gekomen.
Trustequote:Op donderdag 18 december 2025 22:19 schreef Nizno het volgende:
De laptop kan weer dicht..
Gute Nachte Freunde
Dan heb je onsquote:Op donderdag 18 december 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
Oeeeequote:Op donderdag 18 december 2025 22:06 schreef Nizno het volgende:
moeten we toch naar rovaniemi
ondanks dat het er nu maar -1 is
Bekijk deze YouTube-video
Ik zit nog even na te dampenquote:
Ooooooh goed dat ik een stukje terug leesquote:Op donderdag 18 december 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks![]()
Thanksquote:Op donderdag 18 december 2025 22:33 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ooooooh goed dat ik een stukje terug lees![]()
Gefeliciteerd Kat & Kater
Danku dankuuuquote:
Ehm. Neequote:Op donderdag 18 december 2025 22:39 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ehm wacht ff....![]()
Bedoel je dat.... @:moeraskat
quote:Op donderdag 18 december 2025 22:39 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ehm wacht ff....![]()
Bedoel je dat.... @:moeraskat
Okquote:Op donderdag 18 december 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
nee zeg, gelukkig niet..
dit is niet onaardig naar @:moeraskat bedoelt uiteraard
Samequote:Op donderdag 18 december 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
nee zeg, gelukkig niet..
dit is niet onaardig naar @:moeraskat bedoelt uiteraard
Nee echt van m’n eigen katerquote:
Dat is zeker waarquote:
Hoezo raar?quote:Op donderdag 18 december 2025 15:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je dan zo raar lachen? Ghehehehe?
Poes maak je weer een kleine kitten ?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dank jejaaa. Wat zal ze blij zijn.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 03:42 schreef bitterbal het volgende:
Ikea zou tussen 12 en 5 vandaag komen. Bellen ze om 0800 dat ze er al zijn![]()
dus ik onder douche gesprongen. Maar alles netjes gedaan, bank is ook in elkaar gezet. Was een erg sterke jongen. Weet niet waarom maar ze sturen altijd een vrouw en een man. En hij heeft nu alleen die bank (43 kilo ) omhoog getild. Vanmiddag ga ik de rest in elkaar zetten als de man van de zonnewering komt
Jaaaquote:Op vrijdag 19 december 2025 03:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Poes maak je weer een kleine kitten ?
Gefeliciteerd !!!
Ik las man van de samenzweringquote:Op vrijdag 19 december 2025 03:42 schreef bitterbal het volgende:
Ikea zou tussen 12 en 5 vandaag komen. Bellen ze om 0800 dat ze er al zijn![]()
dus ik onder douche gesprongen. Maar alles netjes gedaan, bank is ook in elkaar gezet. Was een erg sterke jongen. Weet niet waarom maar ze sturen altijd een vrouw en een man. En hij heeft nu alleen die bank (43 kilo ) omhoog getild. Vanmiddag ga ik de rest in elkaar zetten als de man van de zonnewering komt
Dat had ze dan waarschijnlijk in spoiler gezet.quote:
Dat is ook weer zo, haha!quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ze dan waarschijnlijk in spoiler gezet.
Dit jaquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaaadank je. Kan het gewoon niet geloven. Was vandaag weer in staat te testen.
Ja ik wil morgen denk ik zo’n digitale doen.quote:
die zegt ja of nee?quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik wil morgen denk ik zo’n digitale doen.
Ja of met hoeveel wekenquote:
8xquote:Op donderdag 18 december 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |