Ik denk dat je een van de weinige bent die er zo instaat.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik haat verrassingen want 99% van de gevallen teleurstelling.
Sowieso kan je moeilijk verwachten dat ze met iedereen maar rekening houden. Pietje is niet dol op chocolade en Henkie lust geen borrelnoten. Ja jammer dan.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat je een van de weinige bent die er zo instaat.
Wij kregen een voucher om van alles uit te zoeken in zo'n webshop. Maar het speciaalbierpakket was al uitverkocht dus ik heb het zootje lekker aan het goede doel gedoneerdquote:Op donderdag 18 december 2025 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Het kerstpakket was weer geweldig overigens
Supquote:
heul niet.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat je een van de weinige bent die er zo instaat.
LEGOOOOquote:Op donderdag 18 december 2025 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul niet.
Maar goed. wij hadden een bol.com bon dat is ook niet origineel. wel handig
Dat dus.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso kan je moeilijk verwachten dat ze met iedereen maar rekening houden. Pietje is niet dol op chocolade en Henkie lust geen borrelnoten. Ja jammer dan.
wcpapierquote:Op donderdag 18 december 2025 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul niet.
Wel. Want er is onderzoek naar gedaan en de daar kwam uit dat de meerderheid een kerstpakket leuker vindt.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul niet.
Ik word vooral een beetje simpel van punten die je kunt inwisselen voor een voucher waar je dan een cheque van kunt kopen die goed is voor een giftcard und so fort und so weiter.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
Grapje.: ik ben niet blij met cadeaubonnen
Eens.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik word vooral een beetje simpel van punten die je kunt inwisselen voor een voucher waar je dan een cheque van kunt kopen die goed is voor een giftcard und so fort und so weiter.
quote:Op donderdag 18 december 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb de vorige keer die van mij verkocht voor 50,/ aan een collega
Goede deal tochquote:
zo van, je hebt er 1 en ik hoef hem niet. Te waarde van 50,- dus als je mij 50,- geeft dan is het prima zo.quote:
Tuurlijk wel. Dat heet een cadeaubon. Vroeger deden ze gewoon keuze tussen vvv bon of pakket. Kon je aangeven wat je wilde. Iedereen blij.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso kan je moeilijk verwachten dat ze met iedereen maar rekening houden. Pietje is niet dol op chocolade en Henkie lust geen borrelnoten. Ja jammer dan.
heb wel een fles limoncello van een leverancier gehad, dat was wel primaquote:Op donderdag 18 december 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel. Want er is onderzoek naar gedaan en de daar kwam uit dat de meerderheid een kerstpakket leuker vindt.
En toen??quote:Op donderdag 18 december 2025 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb wel een fles limoncello van een leverancier gehad, dat was wel prima
en een fles kruidenbitter van een andere leverancier. die heb ik weer weggegeven aan een collega
Dan breng je het naar de voedselbank.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
De helft van mijn kerstpakket verdwijnt wel ergens in een kast om vergeten te worden.
Koop voor mezelf wel wat leuks en lekkers morgen
Veel mensen zijn gewoon blij met een kerstpakket. Niet iedereen verwacht dat hun werkgever rekening gaat houden met de huisdieren die thuis zijn.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat heet een cadeaubon. Vroeger deden ze gewoon keuze tussen vvv bon of pakket. Kon je aangeven wat je wilde. Iedereen blij.
ik blij, collega blij, grote blijquote:
Die neemt dat soort dingen niet eens aan johquote:Op donderdag 18 december 2025 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan breng je het naar de voedselbank.
Wel lastig dat je het allemaal niet lust.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die neemt dat soort dingen niet eens aan joh
Je hoeft ook geen rekening te houden met mijn hond.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Veel mensen zijn gewoon blij met een kerstpakket. Niet iedereen verwacht dat hun werkgever rekening gaat houden met de huisdieren die thuis zijn.
Miniloempia's kun je ook gewoon prima in de pan bakken met wat bakboterquote:Op donderdag 18 december 2025 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kon bij de jumbo gratis miniloempia's mee nemen. Helaas alleen geschikt voor in het vet.. dus maar laten liggen.
Kipnuggets waren wel geschikt voor oven maar ik vind kipnuggets niet zo lekker...
Kun je het niet doneren aan de voedselbank of zo'n kastje oid?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed ik zal net als elk ander jaar weer dankbaar zijn voor de voorraadkast vulling zodat ik het weg kan gooien bij een verhuizing.
ja weet ik maar vinnik niet zo lekker.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Miniloempia's kun je ook gewoon prima in de pan bakken met wat bakboter
je houdt niet van bijters?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:31 schreef Ama het volgende:
Seks met een vampier lijkt me maar niks. #TrueBlood
Misschien vind dat blafgeval die snacks wel superlekkerquote:Op donderdag 18 december 2025 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed ik zal net als elk ander jaar weer dankbaar zijn voor de voorraadkast vulling zodat ik het weg kan gooien bij een verhuizing.
Belangrijk is dat je ze na het bakken eerst nog even laat uitlekken op een bord met keukenpapierquote:Op donderdag 18 december 2025 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja weet ik maar vinnik niet zo lekker.
dan maar gewoon naar de HEMA morgen
Heus wel. En anders in zo’n weggeefkastquote:Op donderdag 18 december 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die neemt dat soort dingen niet eens aan joh
Zei ik ook al idd.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je het niet doneren aan de voedselbank of zo'n kastje oid?
gewoon niet kopen dan hoef je ze ook niet uit te laten lekkenquote:Op donderdag 18 december 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Belangrijk is dat je ze na het bakken eerst nog even laat uitlekken op een bord met keukenpapier
Maar dan heb je geen miniloempia'squote:Op donderdag 18 december 2025 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon niet kopen dan hoef je ze ook niet uit te laten lekken
Ieniminiloempia's?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen miniloempia's
klopt.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen miniloempia's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |