quote:Op donderdag 18 december 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik vind wel dat je een sticker moet krijgen hiervoor
Het is echt een hele lijst hè? Kan me niet herinneren dat het bij kitten ook zo wasquote:Op donderdag 18 december 2025 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan duurt het lang
Vorig jaar was schoonzus dus ook zwanger met kerst, maar dat wisten we dus ruim van tevoren.
Alles opgezocht of ze dat mocht hebben ja of nee etc.
mee eensquote:Op donderdag 18 december 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik vind wel dat je een sticker moet krijgen hiervoor
Ik ben ook nooit zwanger geweestquote:
wat raarquote:
Nee wel een ontplofte buik, maar daar kwam gelukkig geen kind uitquote:
Zo word ik hier wel vaker genoemdquote:
Zwanger van een drol dusquote:Op donderdag 18 december 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wel een ontplofte buik, maar daar kwam gelukkig geen kind uit
Thanks ik ben een beelddenker.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wel een ontplofte buik, maar daar kwam gelukkig geen kind uit
Kattenmoeder telt ookquote:Op donderdag 18 december 2025 21:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ook van plan zo te houden.
Mijn moeder bij alles "dat was niet zo hoor toen ik zwanger was van jullie.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is echt een hele lijst hè? Kan me niet herinneren dat het bij kitten ook zo was
Ik heb mijn vorige kat vanaf een paar weken oud onder mijn hoede genomen (was een zwerfkitten).quote:
Iddquote:Op donderdag 18 december 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder bij alles "dat was niet zo hoor toen ik zwanger was van jullie.
Toen was het geen rauw vlees, rauwe eieren, geen alcohol en geen cafeïne"
Lievvvvvquote:Op donderdag 18 december 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mijn vorige kat vanaf een paar weken oud onder mijn hoede genomen (was een zwerfkitten).
Die kwam er wel bij mijn buik uit, dus jaquote:
Jaquote:
Was het probleem juist niet dat het ook in je buik liep en niet alleen eruit?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kwam er wel bij mijn buik uit, dus ja
En dan kom je niet terug met een 'ja en je ziet wat er van terecht is gekomen' sneer?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder bij alles "dat was niet zo hoor toen ik zwanger was van jullie.
Toen was het geen rauw vlees, rauwe eieren, geen alcohol en geen cafeïne"
Aw, waarom kon ze niet bij je blijvenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Jamaar helaas is ze wel altijd wat schuw gebleven (nu nog maar ze woont nu bij een goede vriend).
Heb je hem een naam gegevenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kwam er wel bij mijn buik uit, dus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |