Die gaan dan gelijk lopen klagen dat het niet op de juiste manier is gebakken en die willen geen chilisausquote:
Hoe kun je nou geen eten willenquote:
geen miniloempia's die niet in de oven kunnen.quote:
Ik wil dit.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vandaag dit, voel me verplicht om @:CherryLips te taggen
[ afbeelding ]
https://www.gefelicitaart(...)ate-layer-cake/5751/
ziet er erg vervelend uit om dat te moeten etenquote:Op donderdag 18 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Loempinee's ipv loempia's.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaan dan gelijk lopen klagen dat het niet op de juiste manier is gebakken en die willen geen chilisaus
Het enige dat nog mist is mint chocolade erop.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje maar?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Maar heb je die carpaccio in de magnetron gedaan of nietquote:Op donderdag 18 december 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen miniloempia's die niet in de oven kunnen.
heb carpaccio
en ovensnacks
snoepgroentes
croissantjes en kaas
ik heb zat te vreten
Dat hadden ze beter kunnen doen dan dat dunne laagje aardbeiencreme dat er nu nog in zitquote:Op donderdag 18 december 2025 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat nog mist is mint chocolade erop.
nog niet. zondag gaat hij warmquote:Op donderdag 18 december 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar heb je die carpaccio in de magnetron gedaan of niet
Wat je zegt ben je zelfquote:
quote:
quote:
Is luctor dan het perfecte plaatje?quote:Op donderdag 18 december 2025 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Finale Het perfecte plaatje kijken.
Of de finale?quote:Op donderdag 18 december 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is luctor dan het perfecte plaatje?
Woah!quote:
Luctor.et.Finaloquote:
Finalo.et.Emergoquote:
Zou raar zijn als Shai niet wintquote:Op donderdag 18 december 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zondag ook de finale van HHB
#teamShai
al ben ik wel benieuwd naar Anne-Fleurs Lodewijk, of dat echt zo'n Gooische bal is die zijn naam doet vermoeden
Dan moet ie het idd echt gaan verknallen.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou raar zijn als Shai niet wint
Is dat stiekem @Shii onder een schuilnaam?quote:Op donderdag 18 december 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou raar zijn als Shai niet wint
Het is wel een plastisch chirurg, misschien heeft ie zichzelf omgebouwdquote:Op donderdag 18 december 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat stiekem @:Shii onder een schuilnaam?
Goed IDquote:
Dan moet ze opeens zijn getransformeerd naar een Surinaamse Cosmetisch arts.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat stiekem @:Shii onder een schuilnaam?
quote:Op donderdag 18 december 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is luctor dan het perfecte plaatje?
HIj werkt heel secuur. Die zal ik echt wel vertrouwen mocht ik weer een keer besluiten om neurofibromen te laten verwijderen.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel een plastisch chirurg, misschien heeft ie zichzelf omgebouwd
Hij heeft wel skills, dus ja..quote:Op donderdag 18 december 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ze opeens zijn getransformeerd naar een Surinaamse Cosmetisch arts.
Ik ben ook #teamShaiquote:Op donderdag 18 december 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zondag ook de finale van HHB
#teamShai
al ben ik wel benieuwd naar Anne-Fleurs Lodewijk, of dat echt zo'n Gooische bal is die zijn naam doet vermoeden
Tegenwoordig is alles mogelijkquote:Op donderdag 18 december 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ze opeens zijn getransformeerd naar een Surinaamse Cosmetisch arts.
Daar hou ik niet zo vanquote:
Lekker met kerrie en paprikaquote:Op donderdag 18 december 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar hou ik niet zo van
Ik heb nu een witte thee met allemaal kruiden
Dan moet ik denken aan mijn Roodharige-ische broerquote:
peper, komijn, zout.quote:
Ja maar de rest zit bijna allemaalquote:Op donderdag 18 december 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar hou ik niet zo van
Ik heb nu een witte thee met allemaal kruiden
Groene thee niet zoveel toch?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar de rest zit bijna allemaal
Cafeïne in
Teveel qua opstapeling per dag voor mij nuquote:
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Teveel qua opstapeling per dag voor mij nu
zeg je nou dat ze dik is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |