SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
Ja het was qua hoeveelheid verkeer lekker rustig, maar hoe ze reden was dan weer een beetje jammerquote:Op donderdag 18 december 2025 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was gisteravond ook al zo.
ja dan snap ik wel dat je een borrel mistquote:
en terechtquote:Op donderdag 18 december 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij ons op het werk is er een zero-alcoholbeleid. Alleen op activiteiten die niet op de werklocatie plaats vinden wordt er alcohol toegestaan.
Heb je weer een doosje halve snacks en keukengerei waar je nooit wat mee doet?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Het kerstpakket was weer geweldig overigens
Bij ons is er ook geen alcohol tijdens de kerstborrel.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij ons op het werk is er een zero-alcoholbeleid. Alleen bij activiteiten die niet op de werklocatie plaats vinden wordt er alcohol toegestaan.
Ja ben ik ook wel mee eens. Want het is ook nog eens de sociale werkvoorziening dus werken er ook wel mensen met een alcoholverslaving of probleemquote:
Jaquote:Op donderdag 18 december 2025 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan snap ik wel dat je een borrel mist
Liever niet nee. Ze moeten wel erg leuk zijn als ik dat wilquote:Op donderdag 18 december 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
heb sowieso niets met collega's en alcohol.
buiten mn werktijden hoef ik mn collega's eigenlijk niet eens te zien
precies. dan schuiven ze naar een goedekennis bubbel ofzo... en dan wil ik best afspreken maar niet in van die verplichte settingen...quote:Op donderdag 18 december 2025 19:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Liever niet nee. Ze moeten wel erg leuk zijn als ik dat wil
Ik kreeg een pakket met het spel Hitster en borrelsnacks.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer een doosje halve snacks en keukengerei waar je nooit wat mee doet?
Sommigen wel, maar ik spreek ook bijna nooit met ze af buiten werk. Ja okee ik had dit jaar een BBQ bij een collega die 40 werd en dat was ook maar voor een selectgroepje ik was 1 van de 4 colegae die er waren en we zijn een vrij grote groep van over de 50 bezorgersquote:Op donderdag 18 december 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
heb sowieso niets met collega's en alcohol.
buiten mn werktijden hoef ik mn collega's eigenlijk niet eens te zien
moet je nog weer een rommelmarkt zoeken om dat spel te verkopen ookquote:Op donderdag 18 december 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kreeg een pakket met het spel Hitster en borrelsnacks.
Raap mij op.
Ik wil boeken of hondensnacks. Ga weg met je sociale kerstpakket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |