quote:
Ja, maar daar heb ik nooit zoveel last vanquote:Op donderdag 18 december 2025 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar de rest zit bijna allemaal
Cafeïne in
Nee, maar ik dronk ook max 2 koppen groene thee per dag toen ik zwanger was, volgens adviesquote:
quote:
Snap ikquote:Op donderdag 18 december 2025 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik nooit zoveel last van
Ja eindelijk na 3 jaarquote:
Ik drink dan weer geen koffiequote:Op donderdag 18 december 2025 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ikmaar ik drink liever 1-2 kopjes koffie op een dag en dan laat ik andere thee wel staan.
quote:
Thanksquote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar ik dronk ook max 2 koppen groene thee per dag toen ik zwanger was, volgens advies
gefeliciteerd!!quote:
Ik zeg niksquote:Op donderdag 18 december 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks![]()
Het is nog heel pril, maar kan gewoon m’n mond niet houden.
Nu hopen dat het niet lekt vanuit FOK! Naar m’n RL want m’n ouders weten het nog niet
Aan mij zal het niet liggen.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nu hopen dat het niet lekt vanuit FOK! Naar m’n RL want m’n ouders weten het nog niet
ik zal me inhouden om je ouders niet bellen om ze te feliciterenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks![]()
Pas 4 wekenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
Hoe ver?
Dit. Ik ken maar weinig fokkers IRL. Zover ik weetquote:
Ik ken er wel wat maar ik ken haar niet in het echt dus maakt het ook moeilijker om familie ofzo te vinden.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit. Ik ken maar weinig fokkers IRL. Zover ik weet
Dus je hebt pas net een positieve test gehadquote:Op donderdag 18 december 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pas 4 weken![]()
Maar ik loop over van geluk. Dus kon het niet laten en als het dan geraden word. Zo moeilijk was het ook niet in dit geval. Dan zeg ik het toch maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |