quote:Like Alert
18-12-2025 @ 16:19:18
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #33: Rare Aziaat
Zeker datzelfde kutmanagement dat ook met "super-chin" aan kwam zeilenquote:
quote:
quote:
Die stort nog wel in.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:23 schreef Makamba_ het volgende:
Munyua kan echt wel wat. De Decker gooit gewoon iets te goed momenteel.
Even paar 5en gooien en het in zijn hoofd laten kruipen.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die stort nog wel in.
Blijft een Belg he.
Vond de reactie eronder dat hij de koning en koningin verkeerd om had geplaatst het beste.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:28 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie van de schaakfoto's van MVG?
Ik kan er met de pet niet bij.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:28 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie van de schaakfoto's van MVG?
Jaquote:Op donderdag 18 december 2025 16:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vond de reactie eronder dat hij de koning en koningin verkeerd om had geplaatst het beste.
Speelt ie in die nieuwe Peaky Blinders film?quote:Op donderdag 18 december 2025 16:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik kan er met de pet niet bij.
[ afbeelding ]
Heeft Van Gerwen in Peaky Blinders gespeeld?quote:Op donderdag 18 december 2025 16:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik kan er met de pet niet bij.
[ afbeelding ]
Al besprokenquote:Op donderdag 18 december 2025 16:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heeft Van Gerwen in Peaky Blinders gespeeld?
Hoe gaat dat spreekwoord ook alweer... iets met een aap en een gouden ring?quote:
@capuchon_jongenquote:Op donderdag 18 december 2025 16:36 schreef AllesKaputt het volgende:
Is hier iemand die voor het Belgje is?
OK David Lappartient, dank je.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nul Belgen in R2 zou slecht zijn voor de sport. Leuk dat er een Keniaan staat enzo, maar dat lijkt me niet een markt waar men het van hebben moet
@Lenny77quote:Op donderdag 18 december 2025 16:36 schreef AllesKaputt het volgende:
Is hier iemand die voor het Belgje is?
Dit klinkt als posts die boos werden dat GAE de beker won, slecht voor Nederland!quote:Op donderdag 18 december 2025 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nul Belgen in R2 zou slecht zijn voor de sport. Leuk dat er een Keniaan staat enzo, maar dat lijkt me niet een markt waar men het van hebben moet
Individueel vind ik dit hartstikke leuk maar voor de sport zou het heel slecht zijn als België nul deelnemers in R2 heeft.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
OK David Lappartient, dank je.
NEINquote:Op donderdag 18 december 2025 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Heeft er ooit een darter dubbel 9 geraakt?
De sport zal het wel overleven.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Individueel vind ik dit hartstikke leuk maar voor de sport zou het heel slecht zijn als België nul deelnemers in R2 heeft.
GAE dat de beker won is onze enige redding dit jaar, daardoor kon AZ nog wat sprokkelen in de conference league.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit klinkt als posts die boos werden dat GAE de beker won, slecht voor Nederland!
Als hij hier niet kan winnen is het goed voor de sport dat hij ronde 2 niet haalt.
Daar hebben ze het dan wel zelf naar gemaaktquote:Op donderdag 18 december 2025 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Individueel vind ik dit hartstikke leuk maar voor de sport zou het heel slecht zijn als België nul deelnemers in R2 heeft.
In de UK is het aardig volksvermaak ja.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De sport zal het wel overleven.
En voor de sport is het wellicht goed als Kenia 1 deelnemer in R2 heeft?quote:Op donderdag 18 december 2025 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon weer terug naar de tijd met pintjes (amai) op tafel.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de UK is het aardig volksvermaak ja.
Dit is niet slecht voor de sport. Eerder een oproep aan België om wat mensen te scannen en monitoren.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou sowieso beter zijn als er wat meer verschillende landen leveren, het blik Britten in de gehele sport is natuurlijk van bizarre proporties.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En voor de sport is het wellicht goed als Kenia 1 deelnemer in R2 heeft?
Belgen weten wel hoe tripels en dubbels werken zou je zeggenquote:Op donderdag 18 december 2025 16:41 schreef Zorro het volgende:
Keniaantje onderschat het nut van triples
Had een goede fase maar is helemaal niks meer helaas.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:41 schreef Zorro het volgende:
Keniaantje onderschat het nut van triples
Uiteindelijk zijn het de spelers die moeten leveren ja. Maar hier in Nederland is dit spelletje ook maar populair omdat een depressieve Haagse postbode en vervolgens een groene oger wel een paar aardige toernooitjes hebben gesmeten. Enige kans op succes maakt een sport ook relevant.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is niet slecht voor de sport. Eerder een oproep aan België om wat mensen te scannen en monitoren.
Baetens die twee jaar op de Tour rondloopt zonder een deuk in een pakje boter te darten, en tegen Van Duijvenbode opeens weer laat zien waarom hij Lakeside heeft gewonnen. Daar kan de PDC niets aan doen.
Hun 2 grootste talenten die nu al ten onder gaan aan pijltjeritus.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is niet slecht voor de sport. Eerder een oproep aan België om wat mensen te scannen en monitoren.
Baetens die twee jaar op de Tour rondloopt zonder een deuk in een pakje boter te darten, en tegen Van Duijvenbode opeens weer laat zien waarom hij Lakeside heeft gewonnen. Daar kan de PDC niets aan doen.
Je dwaalt wel een beetje af van je punt dat het goed voor de sport is als een tergend slechte Belg ronde 2 zou halen (en daarin gegarandeerd verliest)quote:Op donderdag 18 december 2025 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het de spelers die moeten leveren ja. Maar hier in Nederland is dit spelletje ook maar populair omdat een depressieve Haagse postbode en vervolgens een groene oger wel een paar aardige toernooitjes hebben gesmeten. Enige kans op succes maakt een sport ook relevant.
Er zijn een paar sporten waar ik dat ontzettend jammer vind en dat is bij darts zeker zo. Net als bij bijvoorbeeld biatlon, al zullen WIJ dat nooit serieus gaan nemen.
Ja het gaat ook niet om dit individu natuurlijk en het is niet dat Mike echt ver gaat komen dit toernooi, het gaat meer om de algehele tendens.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je dwaalt wel een beetje af van je punt dat het goed voor de sport is als een tergend slechte Belg ronde 2 zou halen (en daarin gegarandeerd verliest)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 december 2025 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand nog een leuke uitzending van Bean klaar staan?
18-12-2025 @ 16:47:44
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #34: Kut Belgen"
Misschien moet Bruna maar eens met HOLLANDS vlaggetje starten @heywoodu (bij langlaufen jaja)quote:Op donderdag 18 december 2025 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het de spelers die moeten leveren ja. Maar hier in Nederland is dit spelletje ook maar populair omdat een depressieve Haagse postbode en vervolgens een groene oger wel een paar aardige toernooitjes hebben gesmeten. Enige kans op succes maakt een sport ook relevant.
Er zijn een paar sporten waar ik dat ontzettend jammer vind en dat is bij darts zeker zo. Net als bij bijvoorbeeld biatlon, al zullen WIJ dat nooit serieus gaan nemen.
Ze hep hier toch ook van onze faciliteiten gebruik mogen maken!!!!quote:Op donderdag 18 december 2025 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet Bruna maar eens met HOLLANDS vlaggetje starten @:heywoodu (bij langlaufen jaja)
Van den Bergh en De Decker hebben België genoeg gebracht. Op de WDF en ADC'tjes doen ook genoeg Belgen mee. Net zoals op de jeugdtoernooien. Het is allemaal niet zo dramatisch, alleen hebben die Belgen gewoon een serieus mentaal probleem.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VAN ONS BELASTINGSGELD!!!quote:Op donderdag 18 december 2025 16:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ze hep hier toch ook van onze faciliteiten gebruik mogen maken!!!!
Haha Belgen zijn domquote:Op donderdag 18 december 2025 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo dramatisch, alleen hebben die Belgen gewoon een serieus mentaal probleem.
Niet alleen die Belgen.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van den Bergh en De Decker hebben België genoeg gebracht. Op de WDF en ADC'tjes doen ook genoeg Belgen mee. Net zoals op de jeugdtoernooien. Het is allemaal niet zo dramatisch, alleen hebben die Belgen gewoon een serieus mentaal probleem.
Alle Brazilianen terug naar Istanbul!quote:Op donderdag 18 december 2025 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VAN ONS BELASTINGSGELD!!!
Dat is juist handig bij darts (behalve dat je soms een rekenfoutje maakt)quote:
Ik kan niet denken, ik ben darterquote:Op donderdag 18 december 2025 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is juist handig bij darts (behalve dat je soms een rekenfoutje maakt)
Richt zich op huisdieren maar wellicht zijn neushoorns ook huisdieren in Kenia.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:51 schreef Zorro het volgende:
Zou deze dierenarts ook neushoorns repareren?
Je weet het niet he. Hier houden mensen soms ook een krokodil, dus waarom daar niet. Dan is een neushoorn nog maar een kleine stap.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Richt zich op huisdieren maar wellicht zijn neushoorns ook huisdieren in Kenia.
He, jij was aan het juichen voor het gemiddelde van 66.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
66 om 75 setgemiddelde
Kunnen we ze niet allebei laten verliezen?
Niet alleen voorbehouden aan Belgische darters.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Belgen kunnen stuk voor stuk de druk niet aan.
Als dat het niveau van deze spelers blijft gebeurt dat indirect in de volgende ronde wel.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
66 om 75 setgemiddelde
Kunnen we ze niet allebei laten verliezen?
Ho ho, ik ben voor de Keniaan.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
He, jij was aan het juichen voor het gemiddelde van 66.
quote:Op donderdag 18 december 2025 17:01 schreef Zipportal het volgende:
180000000000000000000000000000000000000000
18-12-2025 @ 17:02:23
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #34: Kut Belgen"
Traybake met courgette, paprika, tomaat en aardappelschijfjes.quote:
Met z’n 83 gemiddeld troepquote:Op donderdag 18 december 2025 17:03 schreef Zorro het volgende:
De Decker krijgt het wel op een presenteergeweerblaadje he
Je hebt die wedstrijd van Soutar gemist vandeweek??quote:Op donderdag 18 december 2025 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is mogelijk de slechtste pot die ik ooit op het WK gezien heb.
Geen toegewijde kijker, het kan echt zoveel slechter en dat is het ook weleens geweestquote:Op donderdag 18 december 2025 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was 2 sets prima.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt die wedstrijd van Soutar gemist vandeweek??
Ik chargeer ook wel een beetje, maar ik kan het me niet heugen.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen toegewijde kijker, het kan echt zoveel slechter en dat is het ook weleens geweest
Afwezigquote:Op donderdag 18 december 2025 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zou het rekenonderwijs zijn in Kenia?
'Leerlingen, steek twee vingers op'quote:Op donderdag 18 december 2025 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zou het rekenonderwijs zijn in Kenia?
Tegen een matige speler ook.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:13 schreef Szura het volgende:
Tegen een fatsoenlijke speler die kan rekenen was Riel Diel er vandaag gewoon afgegaan
Dit is mogelijk de meest vermakelijke pot die ik ooit op het WK gezien heb.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wraak voor Patrice Lumumba!quote:Op donderdag 18 december 2025 17:18 schreef Mani89 het volgende:
Die kleurling kan voor heel Congo deze pot gaan winnen.
stoere topictitel,quote:Op donderdag 18 december 2025 16:19 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet de kalender. Je ziet dat het weer tijd is. Het WK Darts staat bijna voor de deur. Ally Pally lonkt. Op 11 december gaan we los. Dolle pret. Littler sowieso #1 seed, Humphries #2.
Dit jaar is het WK groter dan ooit. 128 deelnemers uit alle streken en delen van de wereld doen mee. Darts is booming, en dat zien we terug in het prijzengeld. Vanaf dit WK incasseert de nieuwe wereldkampioen een bedrag van 1 MILJOEN EURO. Ongekende tijden. Ter vergelijking: Van Barneveld won 19 jaar geleden slechts 100.000 pond toen hij Phil Taylor met 7-6 versloeg.
Het is nog te vroeg om grotesque voorbeschouwingen of visies te beschrijven. Dus het is vooral handig de nieuwe opzet te verduidelijken.
Tussen 2019 en 2025 deden we het met 96 deelnemers, waar de top-32 van de wereld in de tweede ronde instroomde. Vanaf nu begint *iedereen* in de eerste ronde.
Deelnemers
De top-40 van de Order of Merit
De overige top-40 van de Pro Tour Order of Merit
48 'international qualifiers'.
Hoe zijn de dagen verdeeld?
[ afbeelding ]
Wie zijn er allemaal gekwalificeerd?
https://en.wikipedia.org/wiki/2026_PDC_World_Darts_Championship
Prize fund?
Winner: £1,000,000
Runner-Up: £400,000
Semi-Finalists: £200,000
Quarter-Finalists: £100,000
Last 16 losers: £60,000
Last 32 losers: £35,000
Last 64 losers: £25,000
Last 128 losers: £15,000
[ afbeelding ]
Called itquote:Op donderdag 18 december 2025 16:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die stort nog wel in.
Blijft een Belg he.
Dat was echt een rare opmerking. Stelletje anime fansquote:Op donderdag 18 december 2025 17:25 schreef Zorro het volgende:
Koert had deze wedstrijd niet eens willen laten zien, die wilde de Japanoos nog 2 keer
Het is al afgelopen!quote:
Karrel ook maar in de gaten houden.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.hln.be/darts/(...)geschakeld~abe4eb15/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |