Misschien moet jij je dan ook zo gedragen als Sakaiquote:Op donderdag 18 december 2025 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende: Ik wil ook graag een populaire jongen zijn.
Nou ja deze jongen meent het wel echtquote:Op donderdag 18 december 2025 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
Populair willen zijn en dan maar het debiele clowntje gaan uithangen.
Het Heta syndroom.
Ergens is het ook wel dapper tijdens je debuut. Het was voornamelijk het nummer waar ik op aansloeg.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja deze jongen meent het wel echt
Daar ontsnapten wat mensen jaquote:
Volgens mij gaat ie er ook goed op.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel dapper tijdens je debuut. Het was voornamelijk het nummer waar ik op aansloeg.
Wie is de seed die daar dan eventueel tegen mag?quote:Op donderdag 18 december 2025 14:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga al dromen van een clash Harrysson v Sakai.
Pietje, Chisnall of Sherrock.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is de seed die daar dan eventueel tegen mag?
Als kiespijn.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:44 schreef Doevelaer het volgende:
Debiele opkomst van Sakai gemist?
Chisnall/Sherrock/Pietreczkoquote:Op donderdag 18 december 2025 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is de seed die daar dan eventueel tegen mag?
Ik kijk al uit naar Pikachu - Sakai.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Chisnall/Sherrock/Pietreczko
Pitresjko tegen Fallon kan ook leuk worden.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar Pikachu - Sakai.
Kwam op als poepen?quote:
Lopen als een krab, dansen als een kip begeleid met, ik denk walgelijke anime muziek.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:44 schreef Doevelaer het volgende:
Debiele opkomst van Sakai gemist?
Sherrock - Mikkel was wel de verschrikking van vorig jaar eerste ronde.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pitresjko tegen Fallon kan ook leuk worden.
Ah, dat wat hij nu ook deed dus?quote:Op donderdag 18 december 2025 14:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lopen als een krab, dansen als een kip begeleid met, ik denk walgelijke anime muziek.
Ja,quote:Op donderdag 18 december 2025 14:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ah, dat wat hij nu ook deed dus?
Moet jij wetenquote:Op donderdag 18 december 2025 14:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Deze post doet pijn aan mijn brein.
Errors in je hoofd, Vincent?quote:Op donderdag 18 december 2025 14:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ja,
Had even kortsluiting in mijn hoofd en snap het nu pas
Dat eerste als Tricole wint, dat tweede als Sakai wint.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:55 schreef Doevelaer het volgende:
Wat ga ik eten vanavond?
Heb de keus uit;
Cacio e pepe + gegrilde paprikasalade
Varkenshaas met peperroomsaus, gebakken aardappels & gegratineerde broccoli
Jullie bepalen, morgen is de andere optie aan de beurt.
Zou de varkenshaas feestmaaltijd bewaren voor de vrijdag. De feestdagen vieren.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:55 schreef Doevelaer het volgende:
Wat ga ik eten vanavond?
Heb de keus uit;
Jullie bepalen, morgen is de andere optie aan de beurt.
Het tweede (want ik weet niet wat keuze 1 inhoudt).quote:Op donderdag 18 december 2025 14:55 schreef Doevelaer het volgende:
Heb de keus uit;
Sinds wanneer is vrijdag een feestdag?quote:Op donderdag 18 december 2025 14:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zou de varkenshaas feestmaaltijd bewaren voor de vrijdag. De feestdagen vieren.
Pasta met veel kaas.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het tweede (want ik weet niet wat keuze 1 inhoudt).
Dit vind ik best een goed idee.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat eerste als Tricole wint, dat tweede als Sakai wint.
Ik heb vanaf vrijdag 2 weken verlof aangevraagd rond de feestdagen.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Sinds wanneer is vrijdag een feestdag?
[..]
Pasta met veel kaas.
[..]
Dit vind ik best een goed idee.
quote:Op donderdag 18 december 2025 15:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Michael van Gerwen na scheiding 20 kilo lichter: ‘Eén keer opscheppen is ook genoeg, hoor’
„Normaal gesproken had ik Daphne en kon ik gewoon trainen wanneer ik wilde. Als ik nu thuis kom, is het toch even passen en meten met de kids. Boterhammetjes smeren, wasjes draaien, koken. Het is een ander ritme en daar moet je mee leren omgaan”
https://www.ad.nl/darts/m(...)~afae49d3/?slug_rd=1
Zien jullie van Gerwen al staan koken en wassen?
Hij heeft een nummer van Ibrahim Maalouf als opkomstmuziek zie ik? Nice, luister ik ook wel eens naar.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:02 schreef Makamba_ het volgende:
Tricole heeft niet de rust van zijn opkomstnummer op zijn zachtst gezegd
Tja, Maikol heeft wat dat betreft 2 kutjaren achter de rug. Best knap om dan alsnog 3e te staan op de OoMquote:Op donderdag 18 december 2025 15:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Michael van Gerwen na scheiding 20 kilo lichter: ‘Eén keer opscheppen is ook genoeg, hoor’
„Normaal gesproken had ik Daphne en kon ik gewoon trainen wanneer ik wilde. Als ik nu thuis kom, is het toch even passen en meten met de kids. Boterhammetjes smeren, wasjes draaien, koken. Het is een ander ritme en daar moet je mee leren omgaan”
Weet je wie er ook een scheiding had?quote:Op donderdag 18 december 2025 15:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Michael van Gerwen na scheiding 20 kilo lichter:
Ik heb mensen in mijn directe omgeving zich debieler zien gedragen met een wesp in de buurt.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wegstappen de hele tijd, wat een verschrikking
Lambiekquote:Op donderdag 18 december 2025 15:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Weet je wie er ook een scheiding had?
ex-vrouw schijnt ergens volgende week bij Shownieuws een interview te geven.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Noriaki.quote:
Moet hij weten.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ex-vrouw schijnt ergens volgende week bij Shownieuws een interview te geven.
Don't skip dubbel day.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:13 schreef Makamba_ het volgende:
Tricole is ook alweer vergeten op de dubbels te oefenen voor het wk.
Fransen en Duitsers doen het niet zo goedquote:Op donderdag 18 december 2025 15:13 schreef Felagund het volgende:
Publiek is niet op de hand van de Fransman.
Het is Sakai.quote:
Mist alles en het publiek juicht uitbundig bij elke misser.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:16 schreef Doevelaer het volgende:
Tricole heeft een beetje een jankhoofd
Altijd tegen mij.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mist alles en het publiek juicht uitbundig bij elke misser.
Ik snap het wel.
Coëfficiënten van Frankrijk en Portugal weer dramaquote:Op donderdag 18 december 2025 15:18 schreef BB-King het volgende:
Alle Fransmannen er al in de eerste ronde uit.
O hij was de enige?
Volgend jaar in de Conference league?quote:Op donderdag 18 december 2025 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Coëfficiënten van Frankrijk en Portugal weer drama
En de Belgen gaan ook niet best.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgend jaar in de Conference league?
Turken doen uberhaupt niet meequote:Op donderdag 18 december 2025 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de Belgen gaan ook niet best.
Het wordt varkenshaasquote:Op donderdag 18 december 2025 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat eerste als Tricole wint, dat tweede als Sakai wint.
quote:
Speelt die zo?quote:
Wie wel...quote:Op donderdag 18 december 2025 15:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die jongen is niet helemaal 100
ik geniet hier wel vanquote:Op donderdag 18 december 2025 15:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oppassen met die Japanners hequote:Op donderdag 18 december 2025 15:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij zou zo hier mee kunnen posten.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lullig om zo over The Feather te praten.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hier gaat iets fout.quote:
Piebequote:Op donderdag 18 december 2025 15:25 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat is oud nieuws.
Ja het is een plaatje van Doki Doki Literature Clubquote:
MeulenkampIsBestOke.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hey, een leuk grapje van Ron
Sakai was stukken beter dan verwachtquote:Op donderdag 18 december 2025 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Whut Trikkel die dit verliest jeetje
Razma - Ratasjki?quote:Op donderdag 18 december 2025 15:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Joyce v Ratajski zou wel de saaiste match-up allertijden zijn qua persoonlijkheden.
Meh 87 gemiddeld is toch niet euh ja goed.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Sakai was stukken beter dan verwacht
Gooit op zijn gemiddelde niveau. 86/87 gooide hij ook in het afgelopen seizoen gemiddeld. Vooral Trikkel die op de bepalende momenten weer eens typisch Trikkel is.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Sakai was stukken beter dan verwacht
Hij gooide de dubbels op momenten dat het moest.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meh 87 gemiddeld is toch niet euh ja goed.
Voor zijn doen dan. Heb niet gekeken he. Schakel nu in.
En 121 en 148 uit enzo...quote:Op donderdag 18 december 2025 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken hem niet en verwachtte weer een Aziaat die het bord mist en struikelt wanneer hij de caller een hand wil geven. Maar dat ligt aan mijquote:Op donderdag 18 december 2025 15:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gooit op zijn gemiddelde niveau. 86/87 gooide hij ook in het afgelopen seizoen gemiddeld. Vooral Trikkel die op de bepalende momenten weer eens typisch Trikkel is.
Gooide zijn dubbels wanneer het kon en moest, zelfs een 148. Werd wel iets minder naar het einde.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook Tetris is van na zijn tijdquote:Op donderdag 18 december 2025 15:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Legt de link met het shirt geeneens kennelijk.
Ik denk dat je dat eerder bij de opponent van Van Gerwen kunt verwachten. De gemiddeldes over de tijdreeksen die ik heb gepakt voor analyse, waren 83 en 81 gemiddeld (lol).quote:Op donderdag 18 december 2025 15:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken hem niet en verwachtte weer een Aziaat die het bord mist en struikelt wanneer hij de caller een hand wil geven. Maar dat ligt aan mij
Niet fraaiquote:Op donderdag 18 december 2025 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
Google Maps heeft de satellietbeelden van Bachmoet geüpdatet, of wat ervan over is.
Wordt aan gewerkt.quote:
Ik was vandaag nog in het AZC hier om de hoek. Open dagquote:
Er werd veel in de roos geschoten.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:37 schreef Makamba_ het volgende:
Wat komen er een hoop darters uit 1985. Vruchtbaar dartjaar geweest.
quote:Op donderdag 18 december 2025 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog in het AZC hier om de hoek. Open dag
quote:Op donderdag 18 december 2025 15:37 schreef BB-King het volgende:
We komen nog niet aan onze trekken mede door een matige Master Bates.
quote:Op donderdag 18 december 2025 15:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
300 euro en 2 klokkies kwijt
Tentoonstelling, wat kraampjes en een ontmoetingsplek om in gesprek te gaan. Even rondgekeken. Was 23 jaar geleden dat ik in het gebouw ben geweest, toen was het net gebouwd als jeugdgevangenis. Leuk om te zien hoe het er nu is.quote:
Ze gebruiken ook geen discs meer.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er was een tijd dat diskjockeys nog iets wisten van muziek.
23 jaar geleden was het ook vrijwillig?quote:Op donderdag 18 december 2025 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tentoonstelling, wat kraampjes en een ontmoetingsplek om in gesprek te gaan. Even rondgekeken. Was 23 jaar geleden dat ik in het gebouw ben geweest, toen was het net gebouwd als jeugdgevangenis. Leuk om te zien hoe het er nu is.
Dan moet ze wel er erg goed hebben uitgezien.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
300 euro en 2 klokkies kwijt
Koert vindt het heel leuk volgens mij.quote:
Heb niets gemist deze set.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:53 schreef Makamba_ het volgende:
Telkens het begin van de set missen ook
Marker marker komt nog wel voorbij.quote:
Ik weet zeker dat Zjak het over mentale hulp heeft gehad bij dat Menzies verhaal.quote:
Dat was niet Zjak, maar Koertquote:Op donderdag 18 december 2025 15:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Zjak het over mentale hulp heeft gehad bij dat Menzies verhaal.
Ook heeft Co Stompé een achterlijke blouse aangehad.
Je hebt hem misschien niet gezien, maar je hebt hem niet gemist.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Een vergaderingetje, een telefoontje, en weer een hele wedstrijd gemist
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was niet Zjak, maar Koert
En het bloesje was stom, maar niet achterlijk. Strenge keuring.
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 18 december 2025 16:00 schreef Makamba_ het volgende:
Gaat snel vandaag. Tijd voor het hoofdgerecht, Keniaanse dierenarts die met slecht 3 jaar dart ervaring de laatste Belg eruit speelt
Of Burenquote:Op donderdag 18 december 2025 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien Mr. Beangenot straks dan
Of Crocodile Dundee
Ik hoop op de kerstaflevering van Mr Beanquote:Op donderdag 18 december 2025 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of Crocodile Dundee
Viaplay doet enkel aan Strongest Man uitzendingen.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of Crocodile Dundee
Mike de Indecker.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Het grote indekken is al begonnen. Dit wordt niks.
Achter de bank verstoppen?quote:
@Dagodikquote:Op donderdag 18 december 2025 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Even een pistoletje roomkaas en pepercervelaat.
Titanium?quote:Op donderdag 18 december 2025 16:12 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Daar heb ik een speciale playlist voor.
Die kilo's gaan er in januari wel weer af.quote:
Het zalig warme bad schuimtquote:Op donderdag 18 december 2025 16:14 schreef BB-King het volgende:
Deze dartpartij wordt gesponsord door...
[ afbeelding ]
Sow! Op het randjequote:Op donderdag 18 december 2025 16:14 schreef BB-King het volgende:
Deze dartpartij wordt gesponsord door...
[ afbeelding ]
Kans is nihil maar word er gelijk al vrolijk van.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik sta volledig achter het Keniaantje.
De Decker is een verongelijkte zelfoverschattende saaie Belg.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kans is nihil maar word er gelijk al vrolijk van.
én the real dealquote:Op donderdag 18 december 2025 16:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Decker is een verongelijkte zelfoverschattende saaie Belg.
Of Black Betty van Ram Jamquote:Op donderdag 18 december 2025 16:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niet met Africa van Toto opkomen, gemiste kans
quote:Op donderdag 18 december 2025 16:18 schreef Zipportal het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op donderdag 18 december 2025 16:18 schreef Zipportal het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |