Heeft Van Gerwen in Peaky Blinders gespeeld?quote:Op donderdag 18 december 2025 16:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik kan er met de pet niet bij.
[ afbeelding ]
Al besprokenquote:Op donderdag 18 december 2025 16:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heeft Van Gerwen in Peaky Blinders gespeeld?
Hoe gaat dat spreekwoord ook alweer... iets met een aap en een gouden ring?quote:
@capuchon_jongenquote:Op donderdag 18 december 2025 16:36 schreef AllesKaputt het volgende:
Is hier iemand die voor het Belgje is?
OK David Lappartient, dank je.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nul Belgen in R2 zou slecht zijn voor de sport. Leuk dat er een Keniaan staat enzo, maar dat lijkt me niet een markt waar men het van hebben moet
@Lenny77quote:Op donderdag 18 december 2025 16:36 schreef AllesKaputt het volgende:
Is hier iemand die voor het Belgje is?
Dit klinkt als posts die boos werden dat GAE de beker won, slecht voor Nederland!quote:Op donderdag 18 december 2025 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nul Belgen in R2 zou slecht zijn voor de sport. Leuk dat er een Keniaan staat enzo, maar dat lijkt me niet een markt waar men het van hebben moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |