Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Bespaar je de moeite.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:55 schreef Lovely het volgende:
Oh ik zie net dat ik nog 4 afleveringen moet kijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet je ook niet te vaak zijn, anders wordt het zo gewoonte he. Dan verwachten ze het van jequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mooie OP.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat ik hier niet als lief bekend sta en dat hou ik graag zoquote:Op donderdag 18 december 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak zijn, anders wordt het zo gewoonte he. Dan verwachten ze het van je
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Goede kerstsfeer tochquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vermoed maar zo dat je daar niet wakker van ligtquote:Op donderdag 18 december 2025 11:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier niet als lief bekend sta en dat hou ik graag zo
Helemaal in de stemming nu.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Man3, het ravijn wat ik wilde bezoeken vandaag is nog dicht vanwege de storm hier vorige weekIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O dat is jammer, dan zal er wel schade zijn wat het gevaarlijk maaktquote:Op donderdag 18 december 2025 11:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3, het ravijn wat ik wilde bezoeken vandaag is nog dicht vanwege de storm hier vorige weekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het ook wel een leuke seriequote:Op donderdag 18 december 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke serie heb hem in een keer uitgekeken"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Waarom een prima seriequote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja is ook een leuke serie.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een leuke serieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ravijn, ravijn, een borrel van Florijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Mensen reageren niet zo op coke. En nog meer dingen wat totaal niet klopt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Ach daar let ik niet opquote:Op donderdag 18 december 2025 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen reageren niet zo op coke. En nog meer dingen wat totaal niet klopt.
Hoeft toch ook niet. In flims en series klopt wel meer niet. Als het maar leuk is om te kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan maar aan het zwembad leggen, vol in die zonIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kloptquote:Op donderdag 18 december 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. In flims en series klopt wel meer niet. Als het maar leuk is om te kijken"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Wel goed insmeren hequote:Op donderdag 18 december 2025 11:15 schreef MooieTop6 het volgende:
Dan maar aan het zwembad leggen, vol in die zon
Je mag hier geen ligstoel reserveren met je handdoek, dus nu hebben normale mensen ook gewoon een ligbed
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kom jij me even insmerequote:
Zijn er verder geen leuke dingen te zien of te ondernemen?quote:Op donderdag 18 december 2025 11:15 schreef MooieTop6 het volgende:
Dan maar aan het zwembad leggen, vol in die zonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had je haar maar mee moeten nemenquote:
Als ik daar ben, dan is het al te laatquote:
Zat, maar het is ook even lekker om te relaxenquote:Op donderdag 18 december 2025 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er verder geen leuke dingen te zien of te ondernemen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar heb je ook vakantie voor natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zat, maar het is ook even lekker om te relaxen
Ben je daar alleen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nopequote:Op donderdag 18 december 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je ook vakantie voor natuurlijk.
Ben je daar alleen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
Ik kan de quotes etc op mijn vorige bericht niet zo snel vinden dus even zo Politie is langs geweest zegt hij ook tegen ík ontvang geen pakketjes voor hem (maar hij wist niet dat het voor mij was)
Politie adviseert mij om weer post.nl te bellen heb ik gedaan krijg ik terug ja we ondernemen pas weer wat als de verzender contact met ons opneemt.
Dat dus maar weer aan de verzender doorgestuurd en nu afwachten weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nou schiet niet echt op dusquote:Op donderdag 18 december 2025 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan de quotes etc op mijn vorige bericht niet zo snel vinden dus even zo Politie is langs geweest zegt hij ook tegen ík ontvang geen pakketjes voor hem (maar hij wist niet dat het voor mij was)
Politie adviseert mij om weer post.nl te bellen heb ik gedaan krijg ik terug ja we ondernemen pas weer wat als de verzender contact met ons opneemt.
Dat dus maar weer aan de verzender doorgestuurd en nu afwachten weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Nee zelfde verhaal tegen politie kunnen zij ook niks.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lastig dus, maw je kan wel fluiten naar je pakje?quote:Op donderdag 18 december 2025 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee zelfde verhaal tegen politie kunnen zij ook niks.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
GG heeft je goed ingehaaldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie het, maar ook logisch als er twee dagen niet was of maar heel weinig
Dat scheelt wel ja.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
Ik zie het, maar ook logisch als er twee dagen niet was of maar heel weinig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik was al verbaasd jullie gingen zo leuk samen op en ineens was je wegquote:Op donderdag 18 december 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
Ik zie het, maar ook logisch als er twee dagen niet was of maar heel weinigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja lijkt het wel op.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig dus, maw je kan wel fluiten naar je pakje?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vandaag komt mijn grote freund weer terug.![]()
![]()
Volgende maand misschien een nieuwe pogingquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Vervelendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik had ff geen zin meer..quote:Op donderdag 18 december 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik was al verbaasd jullie gingen zo leuk samen op en ineens was je weg"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nieuwe rondes nieuwe kansen, maar je ging zo lekker deze maandquote:Op donderdag 18 december 2025 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende maand misschien een nieuwe pogingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer kan je zien wat er in 2 dagen kan gebeurenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zaterdag pasquote:Op donderdag 18 december 2025 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
Vandaag komt mijn grote freund weer terug.![]()
![]()
Nee toch ?quote:
quote:
Ik ben zaterdag pas terug, freonquote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 12:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag pas terug, freon
Dacht dat je langer bleef. Met de Kerst weer gewoon thuis dusquote:Op donderdag 18 december 2025 12:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag pas terug, freonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
voor ons ben je nooit weggeweest, ook al zit je verquote:Op donderdag 18 december 2025 12:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag pas terug, freon
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 18 december 2025 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor ons ben je nooit weggeweest, ook al zit je ver![]()
Morguh Hema
Ja heel jammer karma komt nog wel zeggen ze dan gelukkig is het kerstpakket vanuit Fok! wel goed gegaanquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fijn dat dat is goed gegaan? had jij je daar ook voor opgegeven.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja heel jammer karma komt nog wel zeggen ze dan gelukkig is het kerstpakket vanuit Fok! wel goed gegaan
Ik geef mij daar nooit voor opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 18 december 2025 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor ons ben je nooit weggeweest, ook al zit je ver
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Vakantie bolken vliegen ons om te oren
Vakantie
Werewolf
![]()
![]()
Ik zag de oproep en dat gedoe met die geluidsoverlast dit jaar relatie die dit jaar uitging op een vreemde manier en nog wat tegenslagen dacht ik van ja dit gaat mijn December nog een beetje leuk maken.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat dat is goed gegaan? had jij je daar ook voor opgegeven.
Ik geef mij daar nooit voor opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach ik sta nog in de top 10quote:Op donderdag 18 december 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nieuwe rondes nieuwe kansen, maar je ging zo lekker deze maand
Vorig jaar had je er toch ook een?quote:Op donderdag 18 december 2025 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag de oproep en dat gedoe met die geluidsoverlast dit jaar relatie die dit jaar uitging op een vreemde manier en nog wat tegenslagen dacht ik van ja dit gaat mijn December nog een beetje leuk maken.
Moet je ook zelf weten als je dat leuk vind gewoon doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helemaal als het rustiger is iddquote:Op donderdag 18 december 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer kan je zien wat er in 2 dagen kan gebeuren"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nu snel ff de deur uit, door de regen en wind
O hier is het nog wel droog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ookquote:
Rituals geschenkpakket en ¤50 gekregen van begeleid werkWerewolf
O dat is lekker Mutske, welke geur?quote:Op donderdag 18 december 2025 12:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hier ook
Rituals geschenkpakket en ¤50 gekregen van begeleid werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
EN lekkertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dm staat open, en anders maken we je hier wel vrolijk.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag de oproep en dat gedoe met die geluidsoverlast dit jaar relatie die dit jaar uitging op een vreemde manier en nog wat tegenslagen dacht ik van ja dit gaat mijn December nog een beetje leuk maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ha thanks sinds gisteren het allemaal wel weer een beetje los kunnen laten komen ook leuke dingen aan mag meehelpen bij een theater groep vanaf Januari/Februari in Januari ook weer auditie doen voor een stukje solo zang dat is allemaal wel positief.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dm staat open, en anders maken we je hier wel vrolijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O kan jij goed zingen Mikey?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zolang je maar voor het zingen de kerk uit bentIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan kan de eerste noot al gevallen zijn en ben je telaat
Heel veel verschillendequote:Op donderdag 18 december 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker Mutske, welke geur?Werewolf
Okee, deze was echt raak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mwah ze vragen mij wel elke keer weer terug.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O dus van alles wat, vaak is zo pakket een geurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed teken dus. EN zeker als je het graag mag doenquote:Op donderdag 18 december 2025 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah ze vragen mij wel elke keer weer terug.
25 years editionquote:Op donderdag 18 december 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dus van alles wat, vaak is zo pakket een geurWerewolf
Ik weet nog een user die een zanger zoekt, Is dat iets ?quote:Op donderdag 18 december 2025 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah ze vragen mij wel elke keer weer terug.
O die ken ik niet.quote:
Wat ik van die geuren vind is dat ze wel heel lekker zijn maar ook heel snel vervliegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ik kom net zo makkelijk in Katwijk als hij hier denk ik.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog een user die een zanger zoekt, Is dat iets ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Shower foamsquote:Op donderdag 18 december 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die ken ik niet.
Wat ik van die geuren vind is dat ze wel heel lekker zijn maar ook heel snel vervliegenWerewolf
O die ruiken bij mij helemaal nietquote:
Moet het al hebben van de lotions of die mistWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk op
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: