Nieuwe rondes nieuwe kansen, maar je ging zo lekker deze maandquote:Op donderdag 18 december 2025 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende maand misschien een nieuwe poging
Jammer kan je zien wat er in 2 dagen kan gebeurenquote:
Zaterdag pasquote:Op donderdag 18 december 2025 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
Vandaag komt mijn grote freund weer terug.![]()
![]()
Nee toch ?quote:
quote:
Ik ben zaterdag pas terug, freonquote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 12:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag pas terug, freon
Dacht dat je langer bleef. Met de Kerst weer gewoon thuis dusquote:Op donderdag 18 december 2025 12:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
voor ons ben je nooit weggeweest, ook al zit je verquote:Op donderdag 18 december 2025 12:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2025 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor ons ben je nooit weggeweest, ook al zit je ver
Ja heel jammer karma komt nog wel zeggen ze dan gelukkig is het kerstpakket vanuit Fok! wel goed gegaanquote:
Fijn dat dat is goed gegaan? had jij je daar ook voor opgegeven.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja heel jammer karma komt nog wel zeggen ze dan gelukkig is het kerstpakket vanuit Fok! wel goed gegaan
quote:Op donderdag 18 december 2025 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor ons ben je nooit weggeweest, ook al zit je ver
Ik zag de oproep en dat gedoe met die geluidsoverlast dit jaar relatie die dit jaar uitging op een vreemde manier en nog wat tegenslagen dacht ik van ja dit gaat mijn December nog een beetje leuk maken.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat dat is goed gegaan? had jij je daar ook voor opgegeven.
Ik geef mij daar nooit voor op
Ach ik sta nog in de top 10quote:Op donderdag 18 december 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nieuwe rondes nieuwe kansen, maar je ging zo lekker deze maand
Vorig jaar had je er toch ook een?quote:Op donderdag 18 december 2025 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag de oproep en dat gedoe met die geluidsoverlast dit jaar relatie die dit jaar uitging op een vreemde manier en nog wat tegenslagen dacht ik van ja dit gaat mijn December nog een beetje leuk maken.
Helemaal als het rustiger is iddquote:Op donderdag 18 december 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer kan je zien wat er in 2 dagen kan gebeuren
Hier ookquote:
O dat is lekker Mutske, welke geur?quote:Op donderdag 18 december 2025 12:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hier ook
Rituals geschenkpakket en ¤50 gekregen van begeleid werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |