quote:Op donderdag 18 december 2025 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Of 1 van deze namen?
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Ik spreek alleen Surinaams-Chinees (Hakka).quote:Op donderdag 18 december 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik spreek ook geen chinees, dus geen idee hoe ik dat uit moet spreken
KILLLLEEEMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op donderdag 18 december 2025 13:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat klinkt heel toevallig niet zo Chinees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op donderdag 18 december 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
KILLLLEEEMMMMMMMMMMMMMMMHoi greysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Swa Killem.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik spreek alleen Surinaams-Chinees (Hakka).
quote:
148quote:Op donderdag 18 december 2025 14:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ik spreek alleen de menukaart vd chinees
Ni haoquote:Op donderdag 18 december 2025 14:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ik spreek alleen de menukaart vd chinees
36 is ook niet verkeerdquote:
Zo heet het 2e Chinese restaurant, gaan we met de kringloop volgende maand heenquote:
jij bent toch harstikke zoetquote:Op donderdag 18 december 2025 14:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat betekent zuur in het Surinaams.
Fresh!
Wilt u menu?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wilt u menu?
nee, eerst even eten.
echt?quote:Op donderdag 18 december 2025 14:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat betekent zuur in het Surinaams.
Fresh!
Deze vrouw kent me zo goed, hè.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent toch harstikke zoet
Kimpiequote:
Ervaring mee ?quote:Op donderdag 18 december 2025 14:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Maar met een volle buik gaat dat niet zo lekker
Een ex van me wilde vaak na het eten neuken.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Maar met een volle buik gaat dat niet zo lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Niet met een Chinesequote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 14:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze vrouw kent me zo goed, hè.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-12-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat daar een kerstliedje opquote:
Nog even en je rolt de top 20 inquote:
nee mijn boodschappenlijstje voor kerstquote:
O dan heb je nogal wat plannen.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee mijn boodschappenlijstje voor kerst
quote:Op donderdag 18 december 2025 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en je rolt de top 20 in
geen ideequote:Op donderdag 18 december 2025 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je nogal wat plannen.
Weet je al wat je voor de Kerst gaan maken
Of met de Kerst moet ik zeggen
Ik weet het ook nog niet. Nu moet ik zeggen dat ik nooit kunsten uithaal voor de Kerst hoorquote:
Ik vind dat altijd wel leuk, speciale gerechten met de kerst makenquote:Op donderdag 18 december 2025 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet. Nu moet ik zeggen dat ik nooit kunsten uithaal voor de Kerst hoor
Ik kook gewoon wat ik nogmaal ook kook
ik vind het leuk om aparte dingen te halen en te kokenquote:Op donderdag 18 december 2025 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet. Nu moet ik zeggen dat ik nooit kunsten uithaal voor de Kerst hoor
Ik kook gewoon wat ik nogmaal ook kook
Dat doe ik zo ook wel, daar hoeft het geen Kerst voor te zijn.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel leuk, speciale gerechten met de kerst maken
ZOnde van die wellingtonquote:Op donderdag 18 december 2025 14:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Vorig jaar heb ik mijn gasten een mislukte beef wellington voorgeschoteld
Ach ja, kan gebeuren. De volgende was wel geluktquote:
Is ook wel een moeilijk gerecht.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Vorig jaar heb ik mijn gasten een mislukte beef wellington voorgeschoteld
Doe ik zo tussen door ook, dingen maken die ik lekker vindquote:Op donderdag 18 december 2025 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het leuk om aparte dingen te halen en te koken
lamsvlees
roastbeef
beef wellington
dat soort dingen
Ik ben nu vooral bezig met toetjes, een paar weken geleden heb ik voor het eerst pavlovas voor een vriendendiner gemaakt, was goed geluktquote:Op donderdag 18 december 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe ik zo ook wel, daar hoeft het geen Kerst voor te zijn.
Zeker in de weekende kook ik vaak wel lekkere dingen Of Henk die kan ook goed koken
Kan zeker gebeuren, maar wel jammer.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ach ja, kan gebeuren. De volgende was wel gelukt
Er zijn toch ook van die stoelen waarmee je kunt staan om te koken?quote:Op donderdag 18 december 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik zo tussen door ook, dingen maken die ik lekker vind
Het koken vind ik niet meer zo leukl Is ook lastig als je niet goed kan staan en de trippelstoel bij het aanrecht is ook een ramp je knieen zitten altijd in de weg. En ik ben niet meer zo lening om ze in mijn nek te gooien
Nee, heb er nog niet over nagedachtquote:Op donderdag 18 december 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan zeker gebeuren, maar wel jammer.
Weet je al wat je dit jaar ga maken?
ik ben ook gek op toetjesquote:Op donderdag 18 december 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik zo tussen door ook, dingen maken die ik lekker vind
Het koken vind ik niet meer zo leukl Is ook lastig als je niet goed kan staan en de trippelstoel bij het aanrecht is ook een ramp je knieen zitten altijd in de weg. En ik ben niet meer zo lening om ze in mijn nek te gooien
Yep, hij was een beetje te gaar, maar jaquote:Op donderdag 18 december 2025 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook wel een moeilijk gerecht.
O leuk, ik maakte vroeger altijd traivel of hoe ik dat ook schrijfquote:Op donderdag 18 december 2025 14:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben nu vooral bezig met toetjes, een paar weken geleden heb ik voor het eerst pavlovas voor een vriendendiner gemaakt, was goed gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 18 december 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, ik maakte vroeger altijd traivel of hoe ik dat ook schrijfMet rum, ik ben gelijk fanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Dan is het nog lastig want je gaat alle kanten op in de keuken.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Er zijn toch ook van die stoelen waarmee je kunt staan om te koken?
Als ik een maaltijd opheb zit ik vaak al volquote:Op donderdag 18 december 2025 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben ook gek op toetjes
dus er zit altijd wel iets zelfgemaakts qua toetjes bij
en ja als je minder mobiel bent wordt het lastiger
Is echt superlekker, ik heb het al jaren niet meer gemaakt is veel te veelquote:
Ik heb ook nooit een toetje. Ja een ijsje of zo wel eensquote:Op donderdag 18 december 2025 14:58 schreef hemarookworst het volgende:
ben helemaal geen toetjeseter
dus taarten en zo maak ik nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |