ik ben ook gek op toetjesquote:Op donderdag 18 december 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik zo tussen door ook, dingen maken die ik lekker vind
Het koken vind ik niet meer zo leukl Is ook lastig als je niet goed kan staan en de trippelstoel bij het aanrecht is ook een ramp je knieen zitten altijd in de weg. En ik ben niet meer zo lening om ze in mijn nek te gooien
Yep, hij was een beetje te gaar, maar jaquote:Op donderdag 18 december 2025 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook wel een moeilijk gerecht.
O leuk, ik maakte vroeger altijd traivel of hoe ik dat ook schrijfquote:Op donderdag 18 december 2025 14:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben nu vooral bezig met toetjes, een paar weken geleden heb ik voor het eerst pavlovas voor een vriendendiner gemaakt, was goed gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 18 december 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, ik maakte vroeger altijd traivel of hoe ik dat ook schrijfMet rum, ik ben gelijk fanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Dan is het nog lastig want je gaat alle kanten op in de keuken.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Er zijn toch ook van die stoelen waarmee je kunt staan om te koken?
Als ik een maaltijd opheb zit ik vaak al volquote:Op donderdag 18 december 2025 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben ook gek op toetjes
dus er zit altijd wel iets zelfgemaakts qua toetjes bij
en ja als je minder mobiel bent wordt het lastiger
Is echt superlekker, ik heb het al jaren niet meer gemaakt is veel te veelquote:
Ik heb ook nooit een toetje. Ja een ijsje of zo wel eensquote:Op donderdag 18 december 2025 14:58 schreef hemarookworst het volgende:
ben helemaal geen toetjeseter
dus taarten en zo maak ik nooit
Blub is terugquote:
Oude elektriciteitskast vatte vuur. Model grootmoemoe.quote:
Bolken doe je maar in de nachtquote:
Niet meer in de nacht, waarom niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |