quote:Op donderdag 18 december 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
KILLLLEEEMMMMMMMMMMMMMMMHoi greysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Swa Killem.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik spreek alleen Surinaams-Chinees (Hakka).
quote:
148quote:Op donderdag 18 december 2025 14:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ik spreek alleen de menukaart vd chinees
Ni haoquote:Op donderdag 18 december 2025 14:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ik spreek alleen de menukaart vd chinees
36 is ook niet verkeerdquote:
Zo heet het 2e Chinese restaurant, gaan we met de kringloop volgende maand heenquote:
jij bent toch harstikke zoetquote:Op donderdag 18 december 2025 14:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat betekent zuur in het Surinaams.
Fresh!
Wilt u menu?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wilt u menu?
nee, eerst even eten.
echt?quote:Op donderdag 18 december 2025 14:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat betekent zuur in het Surinaams.
Fresh!
Deze vrouw kent me zo goed, hè.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent toch harstikke zoet
Kimpiequote:
Ervaring mee ?quote:Op donderdag 18 december 2025 14:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Maar met een volle buik gaat dat niet zo lekker
Een ex van me wilde vaak na het eten neuken.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Maar met een volle buik gaat dat niet zo lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Niet met een Chinesequote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 14:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze vrouw kent me zo goed, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |