Dr.Mikey voor al uw feesten en partijenquote:Op donderdag 18 december 2025 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha thanks sinds gisteren het allemaal wel weer een beetje los kunnen laten komen ook leuke dingen aan mag meehelpen bij een theater groep vanaf Januari/Februari in Januari ook weer auditie doen voor een stukje solo zang dat is allemaal wel positief.
quote:Op donderdag 18 december 2025 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan of je de eikel van die eikel binnen hebt gekregen?
Het hoedje van de eikelquote:Op donderdag 18 december 2025 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan of je de eikel van die eikel binnen hebt gekregen?
Of 1 van deze namen?quote:Op donderdag 18 december 2025 13:32 schreef _UserName_ het volgende:
Vanavond Chinees eten. Ik weet nog niet of het Kim Li wordt of Young sé
Lekker heb toevallig vanmorgen zelf gemaakte bami uit de vriezer gehaaldquote:Op donderdag 18 december 2025 13:32 schreef _UserName_ het volgende:
Vanavond Chinees eten. Ik weet nog niet of het Kim Li wordt of Young sé
Dat klinkt heel toevallig niet zo Chinees.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker heb toevallig vanmorgen zelf gemaakte bami uit de vriezer gehaald
Ik spreek ook geen chinees, dus geen idee hoe ik dat uit moet sprekenquote:Op donderdag 18 december 2025 13:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat klinkt heel toevallig niet zo Chinees.
quote:Op donderdag 18 december 2025 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Of 1 van deze namen?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 18 december 2025 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Of 1 van deze namen?
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Ik spreek alleen Surinaams-Chinees (Hakka).quote:Op donderdag 18 december 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik spreek ook geen chinees, dus geen idee hoe ik dat uit moet spreken
KILLLLEEEMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op donderdag 18 december 2025 13:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat klinkt heel toevallig niet zo Chinees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |