Zijn er verder geen leuke dingen te zien of te ondernemen?quote:Op donderdag 18 december 2025 11:15 schreef MooieTop6 het volgende:
Dan maar aan het zwembad leggen, vol in die zon
Had je haar maar mee moeten nemenquote:
Als ik daar ben, dan is het al te laatquote:
Zat, maar het is ook even lekker om te relaxenquote:Op donderdag 18 december 2025 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er verder geen leuke dingen te zien of te ondernemen?
Daar heb je ook vakantie voor natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zat, maar het is ook even lekker om te relaxen
Nopequote:Op donderdag 18 december 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je ook vakantie voor natuurlijk.
Ben je daar alleen?
Nou schiet niet echt op dusquote:Op donderdag 18 december 2025 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan de quotes etc op mijn vorige bericht niet zo snel vinden dus even zo Politie is langs geweest zegt hij ook tegen ík ontvang geen pakketjes voor hem (maar hij wist niet dat het voor mij was)
Politie adviseert mij om weer post.nl te bellen heb ik gedaan krijg ik terug ja we ondernemen pas weer wat als de verzender contact met ons opneemt.
Dat dus maar weer aan de verzender doorgestuurd en nu afwachten weer.
Nee zelfde verhaal tegen politie kunnen zij ook niks.quote:
Lastig dus, maw je kan wel fluiten naar je pakje?quote:Op donderdag 18 december 2025 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee zelfde verhaal tegen politie kunnen zij ook niks.
Dat scheelt wel ja.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
Ik zie het, maar ook logisch als er twee dagen niet was of maar heel weinig
Ja ik was al verbaasd jullie gingen zo leuk samen op en ineens was je wegquote:Op donderdag 18 december 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
Ik zie het, maar ook logisch als er twee dagen niet was of maar heel weinig
Ja lijkt het wel op.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig dus, maw je kan wel fluiten naar je pakje?
Volgende maand misschien een nieuwe pogingquote:
Vervelendquote:
Ja ik had ff geen zin meer..quote:Op donderdag 18 december 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik was al verbaasd jullie gingen zo leuk samen op en ineens was je weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |