Dm staat open, en anders maken we je hier wel vrolijk.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag de oproep en dat gedoe met die geluidsoverlast dit jaar relatie die dit jaar uitging op een vreemde manier en nog wat tegenslagen dacht ik van ja dit gaat mijn December nog een beetje leuk maken.
Ha thanks sinds gisteren het allemaal wel weer een beetje los kunnen laten komen ook leuke dingen aan mag meehelpen bij een theater groep vanaf Januari/Februari in Januari ook weer auditie doen voor een stukje solo zang dat is allemaal wel positief.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dm staat open, en anders maken we je hier wel vrolijk.
Heel veel verschillendequote:Op donderdag 18 december 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker Mutske, welke geur?
Mwah ze vragen mij wel elke keer weer terug.quote:
O dus van alles wat, vaak is zo pakket een geurquote:
Goed teken dus. EN zeker als je het graag mag doenquote:Op donderdag 18 december 2025 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah ze vragen mij wel elke keer weer terug.
25 years editionquote:Op donderdag 18 december 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dus van alles wat, vaak is zo pakket een geur
Ik weet nog een user die een zanger zoekt, Is dat iets ?quote:Op donderdag 18 december 2025 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah ze vragen mij wel elke keer weer terug.
O die ken ik niet.quote:
Haha ik kom net zo makkelijk in Katwijk als hij hier denk ik.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog een user die een zanger zoekt, Is dat iets ?
Shower foamsquote:Op donderdag 18 december 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die ken ik niet.
Wat ik van die geuren vind is dat ze wel heel lekker zijn maar ook heel snel vervliegen
O die ruiken bij mij helemaal nietquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |