SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.
[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 17-12-2025 23:35:01 ]
Ik snap je wel. Alleen zo werkt het niet. Een mens heeft eenmaal scherpe voorwerpen nodig. En zoals eerder aangegeven, je kan het risico nooit weghalen. Of je moet me voor altijd in een dwangbuis stoppenquote:Op woensdag 17 december 2025 21:52 schreef Masberum het volgende: [..] Dit zijn toch echt wel excuses. Maar goed wat ik hier zeg wordt niet altijd gewaardeerd, maar is wel in het beste belang voor jou zoals ik ernaar kijk.
Die keer dat ik in een kliniek zat heb ik nog nooit zoveel "gevaarlijke" spullen in de gezamelijke keuken/ werkplaats gezien.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Alleen zo werkt het niet. Een mens heeft eenmaal scherpe voorwerpen nodig. En zoals eerder aangegeven, je kan het risico nooit weghalen. Of je moet me voor altijd in een dwangbuis stoppen
Je bedoeld het goed, dat zie ik. Maar alles weghalen waarmee ze zichzelf kan verwonden is écht geen oplossing, want er is altijd wel een manier met wat er wel is.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo heb je scherpe voorwerpen nodig als je weet dat het een risico voor jezelf vormt? Voor mij klinkt dit net als voor mij dat ik alcohol nodig heb. Ik denk dat je je omgeving veel veiliger kan maken dan het op dit moment is maar dat je het niet doet omdat het je niet gemeld wordt (omdat het niet normaal is om zo ver te gaan) en omdat, vooral, je zelf het niet wil. Geen 'wapens' in je huis maken het voor je extra moeilijk net zoals het voor mij extra moeilijk is om zonder alcohol in huis te zitten. Maar toch is het wel het beste
Ik vind het een zeer domme vergelijkingquote:Op woensdag 17 december 2025 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bedoeld het goed, dat zie ik. Maar alles weghalen waarmee ze zichzelf kan verwonden is écht geen oplossing, want er is altijd wel een manier met wat er wel is.
Imho op die manier ook niet te vergelijken met alcohol. Je hebt alcohol niet nodig om je brood mee te smeren of je groenten mee te snijden. Je hebt alcohol niet nodig om stukken stof te knippen of je te scheren. En dan heb ik het alleen nog maar over scherpe voorwerpen. Mag ze ook geen vuur en water meer? Ik heb mezelf meer dan eens bewust gebrand en je kan jezelf verdrinken in het kleinste plasje water als je dat echt wil.
Ik snap dat het heftig is, dit soort reacties helpen dan zeker niet. Ze zijn weg, ze blijven weg, en nieuwe reacties in die richting gaan ook weg.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Dat slapen gaat hem voorlopig niet worden
HEt is echt even heel heftig
Moet erop letten dat dit alles mij niet triggert
Naja ik ben wel getriggerd, het is aan mij om er verstandig mee om te gaan.
Koste moeite, maar ik kan dit.
En ik wil zo graag in mijn eigen huis zijn nu
Sterkte en knufquote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Vraag anders nog even een gesprekje aan zodat je rustig kunt slapen.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Triggeren gebeurt, wat je ermee doet is een tweedequote:Op woensdag 17 december 2025 22:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap dat het heftig is, dit soort reacties helpen dan zeker niet. Ze zijn weg, ze blijven weg, en nieuwe reacties in die richting gaan ook weg.
Ik kan wel zeggen 'laat het je niet triggeren', maar dat is erg makkelijk gezegd natuurlijk, dat snap ik.
Hopelijk rust je toch uit.. En ik weet zeker dat het goed komt.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Triggeren gebeurt, wat je ermee doet is een tweede
En op het moment ben ik sterk genoeg om ermee om te gaan
Dat laatste vind ik fijn om te lezenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooi!quote:Op woensdag 17 december 2025 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit zijn de berichten die we willen lezen CoTSje.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2025 23:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... wacht nog steeds tot ik van de kamer mag, moet enorm nodig plassen
quote:Op woensdag 17 december 2025 23:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... wacht nog steeds tot ik van de kamer mag, moet enorm nodig plassen
Ja hallo, ik heb advies nodig.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is een open afdeling en normaal gesproken gebeuren dit soort dingen niet
Dus beentjes gekruist en als we om half nog geen bericht hebben gehad sneak ik de kamer uit
Edit: plasje gepleegd, even domme youtube kijken (heb een leuk kanaal met unboxings ontdekt) en even appen met vrienden. Kopje thee erbij en dan word ik wel moe
Ik ben nu even helemaal verslingerd aan Hopescopequote:Op woensdag 17 december 2025 23:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb advies nodig.
Dit jaar is geen bigbrother op televisie en ik heb even geen werk.
Maar mijn algoritme op youtube zit vast tussen geschiedeniszaken, amerikaanse politie bodycams en amerikaanse rechtzaken.
Heb je nog wat goede tips. Unboxing kan ook hoor. Zolang het geen kleding of makeup is
Ja, dat gebeurde vanwege het verwijderen van het nieuwe topic. Hij is nu weer terug.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik denk dat de topic pointer weer hier geplakt moet worden.
1,4 miljoen unieke kijkers, jezus.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nu even helemaal verslingerd aan Hopescope
Denk alleen dat je dat niks vindt om eerlijk te zijn (al sla ik de make-up en kleding over. Ik ben zo'n mens in hoodies, zonder make-up). Zelfde geld voor Mia Maples
Ze doen van alles en nog wat, maar wel wat meer gericht op de vrouwelijke kijker
Die man heeft zo'n prettige stem en ijsberen zijn ookquote:Op woensdag 17 december 2025 23:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
1,4 miljoen unieke kijkers, jezus.
Nee dit is niets voor mij.
Nou deze stond in mijn algoritme
Bekijk deze YouTube-video
Weltrusten voor straks en wens je een rustige nacht toe
Sterkte, Geef in ieder geval goed en duidelijk aan hoe je er in staat en wat je wil.quote:Op donderdag 18 december 2025 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh en mijn ontslag staat op losse schroeven
Gaf aan wat gisteren met me gedaan heeft en ze willen het goed met me bespreken of ik wel oké met ontslag ga en anders niet
Kreeg wel de NIVEA naar mijn hoofd, ik mag het erg vinden voor de vpk, maar mijn emoties zijn zeker ook echt
Kamer is iig leeg
Alleen laptop
En maar een broodje eten
Jep ik ken de afkorting. Ze hebben net letterlijk een pot zalf naar mijn hoofd gegooidquote:Op donderdag 18 december 2025 08:53 schreef Iceage het volgende:
[..]
Sterkte, Geef in ieder geval goed en duidelijk aan hoe je er in staat en wat je wil.
Volgende week is het kerst.
Knuffel
In de zorg is NIVEA een ezelsbruggetje voor "Niet Invullen Voor Een Ander", een communicatietechniek die benadrukt dat je niet moet aannemen wat een patiënt denkt, voelt, of wil
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2025 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh en mijn ontslag staat op losse schroeven
Gaf aan wat gisteren met me gedaan heeft en ze willen het goed met me bespreken of ik wel oké met ontslag ga en anders niet
Kreeg wel de NIVEA naar mijn hoofd, ik mag het erg vinden voor de vpk, maar mijn emoties zijn zeker ook echt
Kamer is iig leeg
Alleen laptop
En maar een broodje eten
makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 18 december 2025 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep ik ken de afkorting. Ze hebben net letterlijk een pot zalf naar mijn hoofd gegooid
Op het moment vul ik erg in voor de vpk en durf er niet over te praten, want het voor hen zo heftig en schrikken is/was
En ze hadden het al over blijven, buiten de heimwee om, ik voel me momenteel niet veilig. Nee niemad gaat met een mes achter me aan, alleen het idee...
Datquote:Op donderdag 18 december 2025 09:40 schreef maily het volgende:
Tuurlijk wil je graag naar huis, maar dan moet het wel oké zijn ....
Ja klopt wel...quote:Op donderdag 18 december 2025 12:27 schreef Droopie het volgende:
Zou ieder normaal mens hebben.
Je zit lekker tussen je 4 muren op welke plek dan ook, en opeens rennende mensen over afdelingen, dokters, gegil etc.
Thuis heb je nu je (redelijk) voorspelbare omgeving.
Fijn dat je weer thuis bent. Geniet van je thee en bonbon!quote:Op donderdag 18 december 2025 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt wel...
En heel slecht geslapen met pam, zonder had ik waarschijnlijk niet geslapen
Thuis is echt super fijn. De kliniek had ik nodig, maar nu weer in mijn eigen habitat is super fijn. Het was maar elf graden in huis toen ik binnenkwam, de kachel staat lekker aan. Kopje thee met een bonbon erbij...
Vanavond onder mijn eigen douch uitgebreid soppen, mijn eigen bedje in...
Morgenavond of -middag ga ik wel wasjes draaien. Nu gewoon even zitten en genieten en bijkomen, want het was een heftige week
Eigen huis is altijd zoveel fijner.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt wel...
En heel slecht geslapen met pam, zonder had ik waarschijnlijk niet geslapen
Thuis is echt super fijn. De kliniek had ik nodig, maar nu weer in mijn eigen habitat is super fijn. Het was maar elf graden in huis toen ik binnenkwam, de kachel staat lekker aan. Kopje thee met een bonbon erbij...
Vanavond onder mijn eigen douch uitgebreid soppen, mijn eigen bedje in...
Morgenavond of -middag ga ik wel wasjes draaien. Nu gewoon even zitten en genieten en bijkomen, want het was een heftige week
Het klopt, het waren niet mijn incidenten, alleen kon het niet helpen dat ik het me aantrok. Zeker die laatste, de paniek bij de vpk, de herrie... ik was gewoon heel erg bang en het triggerde wel het eea bij me.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:05 schreef qltel het volgende:
Ja, dat is wel logisch. Je bent nu in een vertrouwde omgeving en gaat de afgelopen week nu verwerken. En 2 "incidenten" is wel veel. Maar gelukkig was jij niet bij die incidenten.. Maar het is logisch dat je het er lastig mee hebt, dat zou ik ook hebben. Neem rustig de tijd. Het komt wel goed. Geniet van het weer thuis zijn.
Lol, er zijn weken waarin ik niet eens 11 items van welke lijst dan ook gedaan krijg, laat staan op 1 dag. Zoals vandaag, en waarschijnlijk morgen ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag ging best redelijk
Best veel klussen gedaan, maar op de CotS-manier. Mezelf in één klap uitputten ipv uitsmeren, waardoor ik twee items van de lijst niet gedaan heb. De andere elf wel
Morgen gaan we proberen boven schoon te maken en in mijn hobbykamer te zitten. Ben er nu te moe voor. Liefst plof ik met mijn laptop in mijn luie stoel en ga series kijken + niksen. Eigenlijk moet ik op mijn bank gaan zitten, zodat de kans op lezen groter is
Denk dat ik toch voor de bank ga straks
Lekker niksen want weekendquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja zet ook kleine taken erop. Zoals de wc schoonmaken of het fornuis doen
Maar morgen boven goed aanpakken
En vanaf maandag weer het rooster voor schoonmaken volgen
Nu lekker op de bank
Toch wel fijn
Boven is echt te rommelig en daar voel ik me niet fijn bij. Dus dat moet morgen welquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker niksen want weekend
Ohwquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Boven is echt te rommelig en daar voel ik me niet fijn bij. Dus dat moet morgen wel
Maar ik vind dat lekker om te doenquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar ik vind dat lekker om te doen
Het is een dankbare klus
Even wasjes wegwerken, opruimen en schoonmaken. Ben zonder het wassen met hooguit twee uur klaar denk ik
En dan lekker knutselen
Dat ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en anders was het pech. Zulke dingen moeten eenmaal gebeuren
lekker weer je eigen spulletjesquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar ik vind dat lekker om te doen
Het is een dankbare klus
Even wasjes wegwerken, opruimen en schoonmaken. Ben zonder het wassen met hooguit twee uur klaar denk ik
En dan lekker knutselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel snel moe (dat hoort erbij, komt wel weer goed, denk ik)
Sinds negen uur gehaakt en normaal zou ik nog even door kunnen, maar ik ben echt helemaal op
Stiekem mijn lijst genegeerd vandaag, had ineens creatieve zin, voor het eerst weer, dat ik besloot dat dat belangrijker was. Enkel een wasje gedraaid en wat opgeruimd in de slaapkamer
Werd ook erg moeilijk wakker vanochtend
Niet erg, morgen weer normaal doen. De lijst afmaken. Een lijst maken voor activiteiten vaan de feestdagen.
Nu even koffie zetten en een kan thee.
Ik ben klaar voor nu met alles en moehoehoe![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kerstpakket is perfect, ben er zo blij meeAh leuk, ik leg ook wel eens tarot kaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel snel moe (dat hoort erbij, komt wel weer goed, denk ik)
Sinds negen uur gehaakt en normaal zou ik nog even door kunnen, maar ik ben echt helemaal op
Stiekem mijn lijst genegeerd vandaag, had ineens creatieve zin, voor het eerst weer, dat ik besloot dat dat belangrijker was. Enkel een wasje gedraaid en wat opgeruimd in de slaapkamer
Werd ook erg moeilijk wakker vanochtend
Niet erg, morgen weer normaal doen. De lijst afmaken. Een lijst maken voor activiteiten vaan de feestdagen.
Nu even koffie zetten en een kan thee.
Ik ben klaar voor nu met alles en moehoehoe
Het is goed dat je die vermoeidheid opmerkt; dat is ook allemaal verwerking.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lezen lukt eindelijk weer een beetje meer. Lees best veel deze avond. Wel iets teveel Fok tussendoor. Maakt niet uit, elke winst is winst
Vandaag ook crea
Morgen de lijst afwerken en dan kan ik rustig de feestdagen in
Alleen die vermoeidheid is minder fijn. Ben emotioneel leeg en uitgeput.
Merk dat de suïcides in de kliniek me wel getriggerd hebben. Ben blij dat maandag de psycholoog op huisbezoek komt. Lijkt me fijn en verstandig om met haar erover te praten. Ben een beetje kleinzielig vind ik
Lieve schatquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lezen lukt eindelijk weer een beetje meer. Lees best veel deze avond. Wel iets teveel Fok tussendoor. Maakt niet uit, elke winst is winst
Vandaag ook crea
Morgen de lijst afwerken en dan kan ik rustig de feestdagen in
Alleen die vermoeidheid is minder fijn. Ben emotioneel leeg en uitgeput.
Merk dat de suïcides in de kliniek me wel getriggerd hebben. Ben blij dat maandag de psycholoog op huisbezoek komt. Lijkt me fijn en verstandig om met haar erover te praten. Ben een beetje kleinzielig vind ik
Klopt, ben ook nu weer moe. Vanaf acht uur bezig gegaan en nu stort ik in. Gelukkig is het zondag en moet ik niks vandaag. Dus lekker serie en YouTube kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
Het is goed dat je die vermoeidheid opmerkt; dat is ook allemaal verwerking.
En prima om met je psych erover te praten
Naja, misschien... De anderen pakten het op als een sappige roddel en kletspraat...maar zo kan en kon ik het niet zien.quote:Op zondag 21 december 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieve schat
Je bent totaal niet kleinzielig
Heel menselijk juist dat je raakt en je triggert
Vandaag aan de poets ?
Als ik je een slechte serie aan mag bevelen dan is Emily in Paris.quote:Op zondag 21 december 2025 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo moemijn ogen voelen gewoon klein aan
Morgen heb ik een drukke dag, dus nu mag ik wel op uit, misschien ga ik later vandaag weer wat doen
Slechte series aan dan maar
Zo wel even mijn dagboek erbij pakken. Even opschrijven waarom dingen me dwarszitten
Dat geeft altijd lucht en orde in mijn hoofd
Tijd voor koffie en thee en lunch en misschien een tijdschrift
Of gewoon Mr. Bean kijken.quote:Op zondag 21 december 2025 12:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik je een slechte serie aan mag bevelen dan is Emily in Paris.
Oh ja, de finale van HHB! Ik ben benieuwd wie er gaat winnen, maar het is vast Shai.quote:Op zondag 21 december 2025 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké jullie gaan teleurgestelt zijn: medisch centrum West
En nu heel Hollandvalt terugkijken. Kon me zondag niet concentreren op zoveel joligheid
Vanavond weer hhb en maestro
En ondertussen lezen
MCW jeugdliefdequote:Op zondag 21 december 2025 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nu heel Hollandvalt terugkijken. Kon me zondag niet concentreren op zoveel joligheid
En ondertussen lezen
Heel Holland Valtquote:Op zondag 21 december 2025 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ondertussen lezen
Is dat zo'n theehuis voor mensen uit het midden oosten?quote:Op maandag 22 december 2025 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even koffie gedronken in het buurtcentrum
Neequote:Op maandag 22 december 2025 14:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is dat zo'n theehuis voor mensen uit het midden oosten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |