SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.
[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 17-12-2025 23:35:01 ]
Ik snap je wel. Alleen zo werkt het niet. Een mens heeft eenmaal scherpe voorwerpen nodig. En zoals eerder aangegeven, je kan het risico nooit weghalen. Of je moet me voor altijd in een dwangbuis stoppenquote:Op woensdag 17 december 2025 21:52 schreef Masberum het volgende: [..] Dit zijn toch echt wel excuses. Maar goed wat ik hier zeg wordt niet altijd gewaardeerd, maar is wel in het beste belang voor jou zoals ik ernaar kijk.
Die keer dat ik in een kliniek zat heb ik nog nooit zoveel "gevaarlijke" spullen in de gezamelijke keuken/ werkplaats gezien.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Alleen zo werkt het niet. Een mens heeft eenmaal scherpe voorwerpen nodig. En zoals eerder aangegeven, je kan het risico nooit weghalen. Of je moet me voor altijd in een dwangbuis stoppen
Je bedoeld het goed, dat zie ik. Maar alles weghalen waarmee ze zichzelf kan verwonden is écht geen oplossing, want er is altijd wel een manier met wat er wel is.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo heb je scherpe voorwerpen nodig als je weet dat het een risico voor jezelf vormt? Voor mij klinkt dit net als voor mij dat ik alcohol nodig heb. Ik denk dat je je omgeving veel veiliger kan maken dan het op dit moment is maar dat je het niet doet omdat het je niet gemeld wordt (omdat het niet normaal is om zo ver te gaan) en omdat, vooral, je zelf het niet wil. Geen 'wapens' in je huis maken het voor je extra moeilijk net zoals het voor mij extra moeilijk is om zonder alcohol in huis te zitten. Maar toch is het wel het beste
Ik vind het een zeer domme vergelijkingquote:Op woensdag 17 december 2025 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bedoeld het goed, dat zie ik. Maar alles weghalen waarmee ze zichzelf kan verwonden is écht geen oplossing, want er is altijd wel een manier met wat er wel is.
Imho op die manier ook niet te vergelijken met alcohol. Je hebt alcohol niet nodig om je brood mee te smeren of je groenten mee te snijden. Je hebt alcohol niet nodig om stukken stof te knippen of je te scheren. En dan heb ik het alleen nog maar over scherpe voorwerpen. Mag ze ook geen vuur en water meer? Ik heb mezelf meer dan eens bewust gebrand en je kan jezelf verdrinken in het kleinste plasje water als je dat echt wil.
Ik snap dat het heftig is, dit soort reacties helpen dan zeker niet. Ze zijn weg, ze blijven weg, en nieuwe reacties in die richting gaan ook weg.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Dat slapen gaat hem voorlopig niet worden
HEt is echt even heel heftig
Moet erop letten dat dit alles mij niet triggert
Naja ik ben wel getriggerd, het is aan mij om er verstandig mee om te gaan.
Koste moeite, maar ik kan dit.
En ik wil zo graag in mijn eigen huis zijn nu
Sterkte en knufquote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Vraag anders nog even een gesprekje aan zodat je rustig kunt slapen.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Triggeren gebeurt, wat je ermee doet is een tweedequote:Op woensdag 17 december 2025 22:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap dat het heftig is, dit soort reacties helpen dan zeker niet. Ze zijn weg, ze blijven weg, en nieuwe reacties in die richting gaan ook weg.
Ik kan wel zeggen 'laat het je niet triggeren', maar dat is erg makkelijk gezegd natuurlijk, dat snap ik.
Hopelijk rust je toch uit.. En ik weet zeker dat het goed komt.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Triggeren gebeurt, wat je ermee doet is een tweede
En op het moment ben ik sterk genoeg om ermee om te gaan
Dat laatste vind ik fijn om te lezenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooi!quote:Op woensdag 17 december 2025 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit zijn de berichten die we willen lezen CoTSje.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |