Maar ik vind dat lekker om te doenquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar ik vind dat lekker om te doen
Het is een dankbare klus
Even wasjes wegwerken, opruimen en schoonmaken. Ben zonder het wassen met hooguit twee uur klaar denk ik
En dan lekker knutselen
Dat ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en anders was het pech. Zulke dingen moeten eenmaal gebeuren
lekker weer je eigen spulletjesquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar ik vind dat lekker om te doen
Het is een dankbare klus
Even wasjes wegwerken, opruimen en schoonmaken. Ben zonder het wassen met hooguit twee uur klaar denk ik
En dan lekker knutselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel snel moe (dat hoort erbij, komt wel weer goed, denk ik)
Sinds negen uur gehaakt en normaal zou ik nog even door kunnen, maar ik ben echt helemaal op
Stiekem mijn lijst genegeerd vandaag, had ineens creatieve zin, voor het eerst weer, dat ik besloot dat dat belangrijker was. Enkel een wasje gedraaid en wat opgeruimd in de slaapkamer
Werd ook erg moeilijk wakker vanochtend
Niet erg, morgen weer normaal doen. De lijst afmaken. Een lijst maken voor activiteiten vaan de feestdagen.
Nu even koffie zetten en een kan thee.
Ik ben klaar voor nu met alles en moehoehoe![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kerstpakket is perfect, ben er zo blij meeAh leuk, ik leg ook wel eens tarot kaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel snel moe (dat hoort erbij, komt wel weer goed, denk ik)
Sinds negen uur gehaakt en normaal zou ik nog even door kunnen, maar ik ben echt helemaal op
Stiekem mijn lijst genegeerd vandaag, had ineens creatieve zin, voor het eerst weer, dat ik besloot dat dat belangrijker was. Enkel een wasje gedraaid en wat opgeruimd in de slaapkamer
Werd ook erg moeilijk wakker vanochtend
Niet erg, morgen weer normaal doen. De lijst afmaken. Een lijst maken voor activiteiten vaan de feestdagen.
Nu even koffie zetten en een kan thee.
Ik ben klaar voor nu met alles en moehoehoe
Het is goed dat je die vermoeidheid opmerkt; dat is ook allemaal verwerking.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lezen lukt eindelijk weer een beetje meer. Lees best veel deze avond. Wel iets teveel Fok tussendoor. Maakt niet uit, elke winst is winst
Vandaag ook crea
Morgen de lijst afwerken en dan kan ik rustig de feestdagen in
Alleen die vermoeidheid is minder fijn. Ben emotioneel leeg en uitgeput.
Merk dat de suïcides in de kliniek me wel getriggerd hebben. Ben blij dat maandag de psycholoog op huisbezoek komt. Lijkt me fijn en verstandig om met haar erover te praten. Ben een beetje kleinzielig vind ik
Lieve schatquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lezen lukt eindelijk weer een beetje meer. Lees best veel deze avond. Wel iets teveel Fok tussendoor. Maakt niet uit, elke winst is winst
Vandaag ook crea
Morgen de lijst afwerken en dan kan ik rustig de feestdagen in
Alleen die vermoeidheid is minder fijn. Ben emotioneel leeg en uitgeput.
Merk dat de suïcides in de kliniek me wel getriggerd hebben. Ben blij dat maandag de psycholoog op huisbezoek komt. Lijkt me fijn en verstandig om met haar erover te praten. Ben een beetje kleinzielig vind ik
Klopt, ben ook nu weer moe. Vanaf acht uur bezig gegaan en nu stort ik in. Gelukkig is het zondag en moet ik niks vandaag. Dus lekker serie en YouTube kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
Het is goed dat je die vermoeidheid opmerkt; dat is ook allemaal verwerking.
En prima om met je psych erover te praten
Naja, misschien... De anderen pakten het op als een sappige roddel en kletspraat...maar zo kan en kon ik het niet zien.quote:Op zondag 21 december 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieve schat
Je bent totaal niet kleinzielig
Heel menselijk juist dat je raakt en je triggert
Vandaag aan de poets ?
Als ik je een slechte serie aan mag bevelen dan is Emily in Paris.quote:Op zondag 21 december 2025 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo moemijn ogen voelen gewoon klein aan
Morgen heb ik een drukke dag, dus nu mag ik wel op uit, misschien ga ik later vandaag weer wat doen
Slechte series aan dan maar
Zo wel even mijn dagboek erbij pakken. Even opschrijven waarom dingen me dwarszitten
Dat geeft altijd lucht en orde in mijn hoofd
Tijd voor koffie en thee en lunch en misschien een tijdschrift
Of gewoon Mr. Bean kijken.quote:Op zondag 21 december 2025 12:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik je een slechte serie aan mag bevelen dan is Emily in Paris.
Oh ja, de finale van HHB! Ik ben benieuwd wie er gaat winnen, maar het is vast Shai.quote:Op zondag 21 december 2025 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké jullie gaan teleurgestelt zijn: medisch centrum West
En nu heel Hollandvalt terugkijken. Kon me zondag niet concentreren op zoveel joligheid
Vanavond weer hhb en maestro
En ondertussen lezen
MCW jeugdliefdequote:Op zondag 21 december 2025 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nu heel Hollandvalt terugkijken. Kon me zondag niet concentreren op zoveel joligheid
En ondertussen lezen
Heel Holland Valtquote:Op zondag 21 december 2025 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ondertussen lezen
Is dat zo'n theehuis voor mensen uit het midden oosten?quote:Op maandag 22 december 2025 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even koffie gedronken in het buurtcentrum
Neequote:Op maandag 22 december 2025 14:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is dat zo'n theehuis voor mensen uit het midden oosten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |