Ja hallo, ik heb advies nodig.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is een open afdeling en normaal gesproken gebeuren dit soort dingen niet
Dus beentjes gekruist en als we om half nog geen bericht hebben gehad sneak ik de kamer uit
Edit: plasje gepleegd, even domme youtube kijken (heb een leuk kanaal met unboxings ontdekt) en even appen met vrienden. Kopje thee erbij en dan word ik wel moe
Ik ben nu even helemaal verslingerd aan Hopescopequote:Op woensdag 17 december 2025 23:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb advies nodig.
Dit jaar is geen bigbrother op televisie en ik heb even geen werk.
Maar mijn algoritme op youtube zit vast tussen geschiedeniszaken, amerikaanse politie bodycams en amerikaanse rechtzaken.
Heb je nog wat goede tips. Unboxing kan ook hoor. Zolang het geen kleding of makeup is
Ja, dat gebeurde vanwege het verwijderen van het nieuwe topic. Hij is nu weer terug.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik denk dat de topic pointer weer hier geplakt moet worden.
1,4 miljoen unieke kijkers, jezus.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nu even helemaal verslingerd aan Hopescope
Denk alleen dat je dat niks vindt om eerlijk te zijn (al sla ik de make-up en kleding over. Ik ben zo'n mens in hoodies, zonder make-up). Zelfde geld voor Mia Maples
Ze doen van alles en nog wat, maar wel wat meer gericht op de vrouwelijke kijker
Die man heeft zo'n prettige stem en ijsberen zijn ookquote:Op woensdag 17 december 2025 23:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
1,4 miljoen unieke kijkers, jezus.
Nee dit is niets voor mij.
Nou deze stond in mijn algoritme
Bekijk deze YouTube-video
Weltrusten voor straks en wens je een rustige nacht toe
Sterkte, Geef in ieder geval goed en duidelijk aan hoe je er in staat en wat je wil.quote:Op donderdag 18 december 2025 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh en mijn ontslag staat op losse schroeven
Gaf aan wat gisteren met me gedaan heeft en ze willen het goed met me bespreken of ik wel oké met ontslag ga en anders niet
Kreeg wel de NIVEA naar mijn hoofd, ik mag het erg vinden voor de vpk, maar mijn emoties zijn zeker ook echt
Kamer is iig leeg
Alleen laptop
En maar een broodje eten
Jep ik ken de afkorting. Ze hebben net letterlijk een pot zalf naar mijn hoofd gegooidquote:Op donderdag 18 december 2025 08:53 schreef Iceage het volgende:
[..]
Sterkte, Geef in ieder geval goed en duidelijk aan hoe je er in staat en wat je wil.
Volgende week is het kerst.
Knuffel
In de zorg is NIVEA een ezelsbruggetje voor "Niet Invullen Voor Een Ander", een communicatietechniek die benadrukt dat je niet moet aannemen wat een patiënt denkt, voelt, of wil
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Triggeren gebeurt, wat je ermee doet is een tweede
En op het moment ben ik sterk genoeg om ermee om te gaan
quote:Op donderdag 18 december 2025 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh en mijn ontslag staat op losse schroeven
Gaf aan wat gisteren met me gedaan heeft en ze willen het goed met me bespreken of ik wel oké met ontslag ga en anders niet
Kreeg wel de NIVEA naar mijn hoofd, ik mag het erg vinden voor de vpk, maar mijn emoties zijn zeker ook echt
Kamer is iig leeg
Alleen laptop
En maar een broodje eten
makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 18 december 2025 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep ik ken de afkorting. Ze hebben net letterlijk een pot zalf naar mijn hoofd gegooid
Op het moment vul ik erg in voor de vpk en durf er niet over te praten, want het voor hen zo heftig en schrikken is/was
En ze hadden het al over blijven, buiten de heimwee om, ik voel me momenteel niet veilig. Nee niemad gaat met een mes achter me aan, alleen het idee...
Datquote:Op donderdag 18 december 2025 09:40 schreef maily het volgende:
Tuurlijk wil je graag naar huis, maar dan moet het wel oké zijn ....
Ja klopt wel...quote:Op donderdag 18 december 2025 12:27 schreef Droopie het volgende:
Zou ieder normaal mens hebben.
Je zit lekker tussen je 4 muren op welke plek dan ook, en opeens rennende mensen over afdelingen, dokters, gegil etc.
Thuis heb je nu je (redelijk) voorspelbare omgeving.
Fijn dat je weer thuis bent. Geniet van je thee en bonbon!quote:Op donderdag 18 december 2025 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt wel...
En heel slecht geslapen met pam, zonder had ik waarschijnlijk niet geslapen
Thuis is echt super fijn. De kliniek had ik nodig, maar nu weer in mijn eigen habitat is super fijn. Het was maar elf graden in huis toen ik binnenkwam, de kachel staat lekker aan. Kopje thee met een bonbon erbij...
Vanavond onder mijn eigen douch uitgebreid soppen, mijn eigen bedje in...
Morgenavond of -middag ga ik wel wasjes draaien. Nu gewoon even zitten en genieten en bijkomen, want het was een heftige week
Eigen huis is altijd zoveel fijner.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt wel...
En heel slecht geslapen met pam, zonder had ik waarschijnlijk niet geslapen
Thuis is echt super fijn. De kliniek had ik nodig, maar nu weer in mijn eigen habitat is super fijn. Het was maar elf graden in huis toen ik binnenkwam, de kachel staat lekker aan. Kopje thee met een bonbon erbij...
Vanavond onder mijn eigen douch uitgebreid soppen, mijn eigen bedje in...
Morgenavond of -middag ga ik wel wasjes draaien. Nu gewoon even zitten en genieten en bijkomen, want het was een heftige week
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |