abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219522750
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is een open afdeling en normaal gesproken gebeuren dit soort dingen niet

Dus beentjes gekruist en als we om half nog geen bericht hebben gehad sneak ik de kamer uit

Edit: plasje gepleegd, even domme youtube kijken (heb een leuk kanaal met unboxings ontdekt) en even appen met vrienden. Kopje thee erbij en dan word ik wel moe
Ja hallo, ik heb advies nodig.
Dit jaar is geen bigbrother op televisie en ik heb even geen werk.

Maar mijn algoritme op youtube zit vast tussen geschiedeniszaken, amerikaanse politie bodycams en amerikaanse rechtzaken.

Heb je nog wat goede tips. Unboxing kan ook hoor. Zolang het geen kleding of makeup is :')
Hell To The Liars
pi_219522769
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:30 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ja hallo, ik heb advies nodig.
Dit jaar is geen bigbrother op televisie en ik heb even geen werk.

Maar mijn algoritme op youtube zit vast tussen geschiedeniszaken, amerikaanse politie bodycams en amerikaanse rechtzaken.

Heb je nog wat goede tips. Unboxing kan ook hoor. Zolang het geen kleding of makeup is :')
Ik ben nu even helemaal verslingerd aan Hopescope
Denk alleen dat je dat niks vindt om eerlijk te zijn (al sla ik de make-up en kleding over. Ik ben zo'n mens in hoodies, zonder make-up). Zelfde geld voor Mia Maples

Ze doen van alles en nog wat, maar wel wat meer gericht op de vrouwelijke kijker
  Forum Admin woensdag 17 december 2025 @ 23:33:18 #33
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_219522770
quote:
4s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik denk dat de topic pointer weer hier geplakt moet worden.

Ja, dat gebeurde vanwege het verwijderen van het nieuwe topic. Hij is nu weer terug.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_219522821
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben nu even helemaal verslingerd aan Hopescope
Denk alleen dat je dat niks vindt om eerlijk te zijn (al sla ik de make-up en kleding over. Ik ben zo'n mens in hoodies, zonder make-up). Zelfde geld voor Mia Maples

Ze doen van alles en nog wat, maar wel wat meer gericht op de vrouwelijke kijker
1,4 miljoen unieke kijkers, jezus.
Nee dit is niets voor mij.

Nou deze stond in mijn algoritme
Bekijk deze YouTube-video

Weltrusten voor straks en wens je een rustige nacht toe :)
Hell To The Liars
pi_219523357
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:41 schreef Droopie het volgende:

[..]
1,4 miljoen unieke kijkers, jezus.
Nee dit is niets voor mij.

Nou deze stond in mijn algoritme
Bekijk deze YouTube-video

Weltrusten voor straks en wens je een rustige nacht toe :)
Die man heeft zo'n prettige stem en ijsberen zijn ook O+ in dit soort filmpjes.

@ChildoftheStars, ik hoop dat je toch redelijk hebt kunnen slapen.
Die mogelijke onrust is wel het nadeel van de kliniek, ik hoop dat de rust (ook in jezelf) weer een beetje terug is en je straks met frisse moed naar huis kan :*
Fake it till you make it...
pi_219523494
Poeh en mijn ontslag staat op losse schroeven
Gaf aan wat gisteren met me gedaan heeft en ze willen het goed met me bespreken of ik wel oké met ontslag ga en anders niet -O-

Kreeg wel de NIVEA naar mijn hoofd, ik mag het erg vinden voor de vpk, maar mijn emoties zijn zeker ook echt

Kamer is iig leeg
Alleen laptop

En maar een broodje eten
pi_219523537
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gaf aan wat gisteren met me gedaan heeft en ze willen het goed met me bespreken of ik wel oké met ontslag ga en anders niet -O-

Kreeg wel de NIVEA naar mijn hoofd, ik mag het erg vinden voor de vpk, maar mijn emoties zijn zeker ook echt

Kamer is iig leeg
Alleen laptop

En maar een broodje eten
Sterkte, Geef in ieder geval goed en duidelijk aan hoe je er in staat en wat je wil.
Volgende week is het kerst.

Knuffel

In de zorg is NIVEA een ezelsbruggetje voor "Niet Invullen Voor Een Ander", een communicatietechniek die benadrukt dat je niet moet aannemen wat een patiënt denkt, voelt, of wil

[ Bericht 7% gewijzigd door Iceage op 18-12-2025 09:06:34 ]
pi_219523653
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:53 schreef Iceage het volgende:

[..]
Sterkte, Geef in ieder geval goed en duidelijk aan hoe je er in staat en wat je wil.
Volgende week is het kerst.

Knuffel

In de zorg is NIVEA een ezelsbruggetje voor "Niet Invullen Voor Een Ander", een communicatietechniek die benadrukt dat je niet moet aannemen wat een patiënt denkt, voelt, of wil

Jep ik ken de afkorting. Ze hebben net letterlijk een pot zalf naar mijn hoofd gegooid :+

Op het moment vul ik erg in voor de vpk en durf er niet over te praten, want het voor hen zo heftig en schrikken is/was

En ze hadden het al over blijven, buiten de heimwee om, ik voel me momenteel niet veilig. Nee niemad gaat met een mes achter me aan, alleen het idee...
pi_219523727
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Triggeren gebeurt, wat je ermee doet is een tweede
En op het moment ben ik sterk genoeg om ermee om te gaan
_O_ _O_ _O_
O+ O+ O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 december 2025 @ 09:31:26 #40
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219523736
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

Kamer is iig leeg
Alleen laptop

En maar een broodje eten
-O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219523750
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jep ik ken de afkorting. Ze hebben net letterlijk een pot zalf naar mijn hoofd gegooid :+

Op het moment vul ik erg in voor de vpk en durf er niet over te praten, want het voor hen zo heftig en schrikken is/was

En ze hadden het al over blijven, buiten de heimwee om, ik voel me momenteel niet veilig. Nee niemad gaat met een mes achter me aan, alleen het idee...
makkelijker gezegd dan gedaan
laat de gevoelens van een ander bij hen
zij kunnen prima aangeven of ze er naar jou toe wat mee willen
goed aangeven dat jij je onveilig voelt
je kunt dit Cots O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Spellchecker donderdag 18 december 2025 @ 09:40:31 #42
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219523795
Tuurlijk wil je graag naar huis, maar dan moet het wel oké zijn ....

:*
pi_219523840
Lastig, je had je zo ingesteld op naar huis... maar ik denk dat het ook zorgvuldig van ze is om te kijken of dat nu de goede beslissing is.
Het zou zonde zijn als dit incident van gisteren je dan weer een paar stappen terug zet en je al met een achterstand begint thuis.
Maar ik snap ook wel heel goed dat je heel graag naar huis wilt.

Succes en sterkte met gezamenlijk tot een zo goed mogelijke beslissing komen :*
Fake it till you make it...
pi_219524342
Ik mag wel
Mits ik vanmiddag mijn begeleider spreek

Wacht nu op de taxi
  donderdag 18 december 2025 @ 10:52:57 #45
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219524343
Top en gefeliciteerd! Leuk voor je CotS *O*
  Spellchecker donderdag 18 december 2025 @ 10:54:02 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 18 december 2025 @ 11:01:45 #47
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219524407
Wat fijn! *O* *O* *O* *O*
pi_219524455
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:40 schreef maily het volgende:
Tuurlijk wil je graag naar huis, maar dan moet het wel oké zijn ....

:*
Dat ^O^

@TS: wat nou als na een week blijkt dat het niet lukt? Ik bedoel, je hebt best wel lang op een 'vrij bed' moeten wachten en dat bed wordt nu in no time weer gevuld met een ander.

Of heb je nu zoveel bijgetankt en bagage meegekregen dat je dat thuis -nu wel- kunt handelen?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219524889
Ik ben heerlijk thuis
En dat was de goede keuze hoor :) de spanning glijdt van me af
Alleen wel heel erg geschrokken gisteren en maandag (geloof ik, paar dagen terug iig) ook . Twee zelfmoorden in een paar dagen tijd hakt er gewoon in. En ik snap dat het plegen van een TS besmettelijk is

Ik kwam er omdat ik zelf super suïcidaal was en dan is zo'n trigger vervelend. Al vind ik het voor de verpleging super erg. Twee keer in een paar dagen, wat heftig voor die arme mensen en wel zorgzaam blijven naar de andere patiënten.

Afgelopen nacht namen ze zelfs de tijd om te checken hoe ik ging en me rusitg in bed gepraat

Gisteren was ik echt heel angstig, paniekerig, verdrietig en boos. Kan er niks aan doen, deed mijn best die emoties tegen te gaan, maar dat lukte me niet. Nu heb ik letterlijk en figuurlijk meer afstand. AL vind ik het ook fijn om erover te praten met iemand van mijn "normale" begeleiding. Gewoon even vertellen

Baal nog steeds van die pammetjes van gisteren, alleen volgens de vpk had ik ze echt nodig. Nu gelukkig niet. Frummelen met mijn fidgets is fijn genoeg
pi_219524921
Zou ieder normaal mens hebben.

Je zit lekker tussen je 4 muren op welke plek dan ook, en opeens rennende mensen over afdelingen, dokters, gegil etc.

Thuis heb je nu je (redelijk) voorspelbare omgeving.
Hell To The Liars
pi_219525093
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 12:27 schreef Droopie het volgende:
Zou ieder normaal mens hebben.

Je zit lekker tussen je 4 muren op welke plek dan ook, en opeens rennende mensen over afdelingen, dokters, gegil etc.

Thuis heb je nu je (redelijk) voorspelbare omgeving.
Ja klopt wel...

En heel slecht geslapen met pam, zonder had ik waarschijnlijk niet geslapen

Thuis is echt super fijn. De kliniek had ik nodig, maar nu weer in mijn eigen habitat is super fijn. Het was maar elf graden in huis toen ik binnenkwam, de kachel staat lekker aan. Kopje thee met een bonbon erbij...

Vanavond onder mijn eigen douch uitgebreid soppen, mijn eigen bedje in...
Morgenavond of -middag ga ik wel wasjes draaien. Nu gewoon even zitten en genieten en bijkomen, want het was een heftige week
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 december 2025 @ 12:53:12 #52
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219525141
Welkom thuis CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 18 december 2025 @ 13:21:27 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219525366
Toen je schreef dat je naar huis mocht, dacht ik al: ik hoop dat ze thuis direct lekker de verwarming aanzet. Het zal wel koud zijn.

Geniet er maar van, lekker weer thuis.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 18 december 2025 @ 13:26:07 #54
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219525405
Dikke knuffel voor jou!! :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 18 december 2025 @ 13:53:33 #55
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219525754
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja klopt wel...

Thuis is echt super fijn. De kliniek had ik nodig, maar nu weer in mijn eigen habitat is super fijn. Het was maar elf graden in huis toen ik binnenkwam, de kachel staat lekker aan. Kopje thee met een bonbon erbij...

Morgenavond of -middag ga ik wel wasjes draaien. Nu gewoon even zitten en genieten en bijkomen, want het was een heftige week
Fijn dat je weer thuis bent. Geniet van je thee en bonbon! :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219525830
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja klopt wel...

Eigen huis is altijd zoveel fijner.
In een kliniek voelt het toch altijd alsof je in een soort van ongemakkelijk hotel zit.
Lekker rustig aan doen komende dagen :*
Twiddel
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 18 december 2025 @ 14:10:41 #57
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219525874
Welkom thuis, CotS!
  donderdag 18 december 2025 @ 15:36:31 #58
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219526538
Fijn! dat je weer thuis bent in je eigen huisje CotS. En precies op het goeie moment >:O

Dus nu maar lekker genieten van de feestdagen! Have a good one! ~:)

pi_219526861
Fijn dat je weer thuis bent lieve Child, dikke knuffel van mij *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 18 december 2025 @ 16:35:09 #60
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_219526947
Gewoon een knuffel omdat je het dik verdiend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')