abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219525093
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 12:27 schreef Droopie het volgende:
Zou ieder normaal mens hebben.

Je zit lekker tussen je 4 muren op welke plek dan ook, en opeens rennende mensen over afdelingen, dokters, gegil etc.

Thuis heb je nu je (redelijk) voorspelbare omgeving.
Ja klopt wel...

En heel slecht geslapen met pam, zonder had ik waarschijnlijk niet geslapen

Thuis is echt super fijn. De kliniek had ik nodig, maar nu weer in mijn eigen habitat is super fijn. Het was maar elf graden in huis toen ik binnenkwam, de kachel staat lekker aan. Kopje thee met een bonbon erbij...

Vanavond onder mijn eigen douch uitgebreid soppen, mijn eigen bedje in...
Morgenavond of -middag ga ik wel wasjes draaien. Nu gewoon even zitten en genieten en bijkomen, want het was een heftige week
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 december 2025 @ 12:53:12 #52
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219525141
Welkom thuis CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 18 december 2025 @ 13:21:27 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219525366
Toen je schreef dat je naar huis mocht, dacht ik al: ik hoop dat ze thuis direct lekker de verwarming aanzet. Het zal wel koud zijn.

Geniet er maar van, lekker weer thuis.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 18 december 2025 @ 13:26:07 #54
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219525405
Dikke knuffel voor jou!! :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 18 december 2025 @ 13:53:33 #55
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219525754
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja klopt wel...

Thuis is echt super fijn. De kliniek had ik nodig, maar nu weer in mijn eigen habitat is super fijn. Het was maar elf graden in huis toen ik binnenkwam, de kachel staat lekker aan. Kopje thee met een bonbon erbij...

Morgenavond of -middag ga ik wel wasjes draaien. Nu gewoon even zitten en genieten en bijkomen, want het was een heftige week
Fijn dat je weer thuis bent. Geniet van je thee en bonbon! :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219525830
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja klopt wel...

Eigen huis is altijd zoveel fijner.
In een kliniek voelt het toch altijd alsof je in een soort van ongemakkelijk hotel zit.
Lekker rustig aan doen komende dagen :*
Twiddel
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 18 december 2025 @ 14:10:41 #57
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219525874
Welkom thuis, CotS!
  donderdag 18 december 2025 @ 15:36:31 #58
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219526538
Fijn! dat je weer thuis bent in je eigen huisje CotS. En precies op het goeie moment >:O

Dus nu maar lekker genieten van de feestdagen! Have a good one! ~:)

pi_219526861
Fijn dat je weer thuis bent lieve Child, dikke knuffel van mij *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 18 december 2025 @ 16:35:09 #60
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_219526947
Gewoon een knuffel omdat je het dik verdiend
pi_219526984
Dank jullie voor de steun O+

Het is zo lekker
Even op de bank een slaapje gedaan en met de begeleider gesproken.

Volgens mij is het ik alleen die het raar vindt dat ik het me zo aantrok (die TS van gisteren)

Voor het slapen gaan heerlijk en uitgebreid douchen
Daar verheug ik me zo op
Samen met mijn bed, want ik ben super moe

Edit: dat klinkt alsof ik met mijn bed onder de douche ga, maar ik geniet gescheiden van deze zaken
pi_219527067
Lekker dat je thuis bent CotS!

Geniet van je eigen bed en douche en gewoon je eigen plekje :*
Fake it till you make it...
pi_219527733
Welkom thuis lieverd :*
Je hebt het zo goed gedaan, hulp ingeroepen etc , wat een struggle.
Pas op voor je bed, straks staat dat onder de douche! :D
:*
pi_219528481
Ik merk dat het wel spannend is

Die zelfmoorden hebben me wel geraakt. Ging er zelf suïcidaal in en dan twee "incidenten"
Heb het er wel lastig mee

Geen spijt van het ontslag hoor! Alleen dat brein is begonnen met verwerken denk ik. Ben ook gewoon moe en wat emotioneler. Logisch denk ik ook

Ik begrijp mezelf ook gewoon niet... maar goed... nu genieten

En loslaten dat lezen even niet lukt. Morgen weer een poging

Even wennen en rustig worden. Dan komt de rest vanzelf
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 18 december 2025 @ 20:05:50 #65
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219528955
Ja, dat is wel logisch. Je bent nu in een vertrouwde omgeving en gaat de afgelopen week nu verwerken. En 2 "incidenten" is wel veel. Maar gelukkig was jij niet bij die incidenten.. Maar het is logisch dat je het er lastig mee hebt, dat zou ik ook hebben. Neem rustig de tijd. Het komt wel goed. Geniet van het weer thuis zijn.
pi_219532774
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 20:05 schreef qltel het volgende:
Ja, dat is wel logisch. Je bent nu in een vertrouwde omgeving en gaat de afgelopen week nu verwerken. En 2 "incidenten" is wel veel. Maar gelukkig was jij niet bij die incidenten.. Maar het is logisch dat je het er lastig mee hebt, dat zou ik ook hebben. Neem rustig de tijd. Het komt wel goed. Geniet van het weer thuis zijn.
Het klopt, het waren niet mijn incidenten, alleen kon het niet helpen dat ik het me aantrok. Zeker die laatste, de paniek bij de vpk, de herrie... ik was gewoon heel erg bang en het triggerde wel het eea bij me.

Anyways, ik ben veilig en rustig en fijn thuis
pi_219532803
Goedemorgen zeg,

Dat bed van mij slaapt een partij lekker. Lichamelijk helemaal uitgerust. Mijn hoofd is nog wel moe, maar dat is niet gek

En gewoon de laptop/muziek op normale hardheid. Ik was super stil, omdat alles zo gehorig was daar en ik wilde geen overlast veroorzaken
Nu letterlijk weer zingen en geluid maken

Ondanks mijn heftige reactie woensdagavond, was het goed om naar huis te gaan. Het toch een pammetje nemen woensdag heeft geen invloed gehad op het stoppen voorlopig ermee. Ben niet onrustig (naja zolang ik frummel met fidgetsrommel).

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het met vlagen wel lastig heb. Zoals nu, dan wil ik eigenlijk een putje huilen, maar dat lukt niet. In de kliniek ga ik dan naar de verpleging, maar nu moet ik het zelf oplossen. Kon ik voor de opname ook, dus nu ook

Vandaag komen er wat dingen aan, dus kan tot de post is geweest niet in mijn hobbykamer zitten. Prima, beneden is er genoeg schoon te maken en op te ruimen. Ik kan altijd vanavond nog even naar mijn hobbykamer en anders doen we dat morgen.
pi_219533941
Weer lekker thuis, fijn hoor
pi_219536146
Vandaag ging best redelijk
Best veel klussen gedaan, maar op de CotS-manier. Mezelf in één klap uitputten ipv uitsmeren, waardoor ik twee items van de lijst niet gedaan heb. De andere elf wel

Morgen gaan we proberen boven schoon te maken en in mijn hobbykamer te zitten. Ben er nu te moe voor. Liefst plof ik met mijn laptop in mijn luie stoel en ga series kijken + niksen. Eigenlijk moet ik op mijn bank gaan zitten, zodat de kans op lezen groter is

Denk dat ik toch voor de bank ga straks :Y
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 december 2025 @ 17:07:47 #70
22592 crew  Ole
pi_219536263
11 van de 13! Ik haal dat niet hoor! Gewoon lekker doen waar je zininhebt. Morgen weer een dag O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 18:09:05 #71
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219536846
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag ging best redelijk
Best veel klussen gedaan, maar op de CotS-manier. Mezelf in één klap uitputten ipv uitsmeren, waardoor ik twee items van de lijst niet gedaan heb. De andere elf wel

Morgen gaan we proberen boven schoon te maken en in mijn hobbykamer te zitten. Ben er nu te moe voor. Liefst plof ik met mijn laptop in mijn luie stoel en ga series kijken + niksen. Eigenlijk moet ik op mijn bank gaan zitten, zodat de kans op lezen groter is

Denk dat ik toch voor de bank ga straks :Y
Lol, er zijn weken waarin ik niet eens 11 items van welke lijst dan ook gedaan krijg, laat staan op 1 dag. Zoals vandaag, en waarschijnlijk morgen ook :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219536868
Naja zet ook kleine taken erop. Zoals de wc schoonmaken of het fornuis doen

Maar morgen boven goed aanpakken

En vanaf maandag weer het rooster voor schoonmaken volgen

Nu lekker op de bank
Toch wel fijn
  Moderator / Redactie FP vrijdag 19 december 2025 @ 18:12:47 #73
Brabo Bastard
pi_219536873
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja zet ook kleine taken erop. Zoals de wc schoonmaken of het fornuis doen

Maar morgen boven goed aanpakken

En vanaf maandag weer het rooster voor schoonmaken volgen

Nu lekker op de bank
Toch wel fijn
Lekker niksen want weekend *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219536885
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Lekker niksen want weekend *O*
Boven is echt te rommelig en daar voel ik me niet fijn bij. Dus dat moet morgen wel
  Moderator / Redactie FP vrijdag 19 december 2025 @ 18:16:08 #75
Brabo Bastard
pi_219536899
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Boven is echt te rommelig en daar voel ik me niet fijn bij. Dus dat moet morgen wel
Ohw -O-
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')