Ja klopt wel...quote:Op donderdag 18 december 2025 12:27 schreef Droopie het volgende:
Zou ieder normaal mens hebben.
Je zit lekker tussen je 4 muren op welke plek dan ook, en opeens rennende mensen over afdelingen, dokters, gegil etc.
Thuis heb je nu je (redelijk) voorspelbare omgeving.
Fijn dat je weer thuis bent. Geniet van je thee en bonbon!quote:Op donderdag 18 december 2025 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt wel...
En heel slecht geslapen met pam, zonder had ik waarschijnlijk niet geslapen
Thuis is echt super fijn. De kliniek had ik nodig, maar nu weer in mijn eigen habitat is super fijn. Het was maar elf graden in huis toen ik binnenkwam, de kachel staat lekker aan. Kopje thee met een bonbon erbij...
Vanavond onder mijn eigen douch uitgebreid soppen, mijn eigen bedje in...
Morgenavond of -middag ga ik wel wasjes draaien. Nu gewoon even zitten en genieten en bijkomen, want het was een heftige week
Eigen huis is altijd zoveel fijner.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt wel...
En heel slecht geslapen met pam, zonder had ik waarschijnlijk niet geslapen
Thuis is echt super fijn. De kliniek had ik nodig, maar nu weer in mijn eigen habitat is super fijn. Het was maar elf graden in huis toen ik binnenkwam, de kachel staat lekker aan. Kopje thee met een bonbon erbij...
Vanavond onder mijn eigen douch uitgebreid soppen, mijn eigen bedje in...
Morgenavond of -middag ga ik wel wasjes draaien. Nu gewoon even zitten en genieten en bijkomen, want het was een heftige week
Het klopt, het waren niet mijn incidenten, alleen kon het niet helpen dat ik het me aantrok. Zeker die laatste, de paniek bij de vpk, de herrie... ik was gewoon heel erg bang en het triggerde wel het eea bij me.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:05 schreef qltel het volgende:
Ja, dat is wel logisch. Je bent nu in een vertrouwde omgeving en gaat de afgelopen week nu verwerken. En 2 "incidenten" is wel veel. Maar gelukkig was jij niet bij die incidenten.. Maar het is logisch dat je het er lastig mee hebt, dat zou ik ook hebben. Neem rustig de tijd. Het komt wel goed. Geniet van het weer thuis zijn.
Lol, er zijn weken waarin ik niet eens 11 items van welke lijst dan ook gedaan krijg, laat staan op 1 dag. Zoals vandaag, en waarschijnlijk morgen ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag ging best redelijk
Best veel klussen gedaan, maar op de CotS-manier. Mezelf in één klap uitputten ipv uitsmeren, waardoor ik twee items van de lijst niet gedaan heb. De andere elf wel
Morgen gaan we proberen boven schoon te maken en in mijn hobbykamer te zitten. Ben er nu te moe voor. Liefst plof ik met mijn laptop in mijn luie stoel en ga series kijken + niksen. Eigenlijk moet ik op mijn bank gaan zitten, zodat de kans op lezen groter is
Denk dat ik toch voor de bank ga straks
Lekker niksen want weekendquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja zet ook kleine taken erop. Zoals de wc schoonmaken of het fornuis doen
Maar morgen boven goed aanpakken
En vanaf maandag weer het rooster voor schoonmaken volgen
Nu lekker op de bank
Toch wel fijn
Boven is echt te rommelig en daar voel ik me niet fijn bij. Dus dat moet morgen welquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker niksen want weekend
Ohwquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Boven is echt te rommelig en daar voel ik me niet fijn bij. Dus dat moet morgen wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |