Heb je het hele debat gezien?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]Daar staat dus zijn reactie bij en mijn reactie waar hij op reageerde.
Nee, wel een groot stuk. Heb je gezien wat ik schreef?quote:
Waarop hij al-dan-niet sarcastisch schreef dat het aan de pers zou liggen. Waarom op ik schreef:quote:Op woensdag 17 december 2025 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het klinkt ongetwijfeld elitair of uit de hoogte, maar er gaat imho toch wel echt iets heel grondig fout bij de informatievoorziening van het electoraat en/of hoe dat verwerkt wordt tot samenhangende gedachten.
Jazekerquote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, wel een groot stuk. Heb je gezien wat ik schreef?
Eerder de rest die haar niet kan terug fluiten.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit is ook wel hilarisch ja. Die vrouw is echt te dom om te poepen
Wat heeft de hoeveelheid van dit debat kijken met wat ik schreef? Ik snap even niet waar deze communicatie verkeerd loopt.quote:
Welnee, joh, geen enkel kamerlid zegt zijn vakantie op voor een debat over poep.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:52 schreef Hanca het volgende:
Debat gemist, hele avond bestuursvergadering over de komende campagne (bedankt Bontenbal, je hebt de afgelopen dagen diverse stemmers weer terug naar ons gestuurd met de strafbaarheid illegaliteit en de embryowet). Maar wat ik lees is er een motie Grinwis die een meerderheid gaat krijgen, maar die Wiersma dan wil negeren?
Dan zou ik maar geen vakantie boeken als kamerleden, want 100% dat er dan een debat komt in het reces met een MvW.
Je hebt niets gemist, ze hebben de hele avond niets gezegd.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:52 schreef Hanca het volgende:
Debat gemist, hele avond bestuursvergadering over de komende campagne (bedankt Bontenbal, je hebt de afgelopen dagen diverse stemmers weer terug naar ons gestuurd met de strafbaarheid illegaliteit en de embryowet). Maar wat ik lees is er een motie Grinwis die een meerderheid gaat krijgen, maar die Wiersma dan wil negeren?
Dan zou ik maar geen vakantie boeken als kamerleden, want 100% dat er dan een debat komt in het reces met een MvW.
Wel voor een stemming en zeker voor een MvW, want daar is pairen al een stuk minder gebruikelijk.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Welnee, joh, geen enkel kamerlid zegt zijn vakantie op voor een debat over poep.
Dan heeft het ook weinig zin nog.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat heeft de hoeveelheid van dit debat kijken met wat ik schreef? Ik snap even niet waar deze communicatie verkeerd loopt.
Ze hebben er gewoon schijt aanquote:Op woensdag 17 december 2025 22:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Welnee, joh, geen enkel kamerlid zegt zijn vakantie op voor een debat over poep.
De andere BBB minister zei zelfs al dat ook voorlopig door gaan met het oude mestbeleid in het kabinet op tafel ligt. Dus Wiersma gaat dit nooit redden in het kabinet.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wel voor een stemming en zeker voor een MvW, want daar is pairen al een stuk minder gebruikelijk.
Lijkt me dat als de CDA/D66/VVD meedoen er een ruime meerderheid voor is? Tenzij toevallig alle PVV/BBB'ers thuis blijven en de rest op skivakantie gaat zou dat wel los moeten lopen?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wel voor een stemming en zeker voor een MvW, want daar is pairen al een stuk minder gebruikelijk.
De VVD zit dan wel lastig want exit Wiersma is waarschijnlijk ook exit BBB.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Lijkt me dat als de CDA/D66/VVD meedoen er een ruime meerderheid voor is?
Mja, aan de andere kant betekent dat meer macht voor hen.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De VVD zit dan wel lastig want exit Wiersma is waarschijnlijk ook exit BBB.
Als Schoof met lede ogen aan moet zien dat de VVD een stel randdebielen uit wat gemeentes plukt om de rest van het pluche te vullen, is de poppenkast echt helemaal volmaakt. Daar zal de Kamer dan wel een stokje voor steken, mag ik hopen.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant betekent dat meer macht voor hen.
Daarom gaan ze het daar ook niet op laten aankomen.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De VVD zit dan wel lastig want exit Wiersma is waarschijnlijk ook exit BBB.
Behalve dat BBB dan ook op kan stappen.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:21 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Daarom gaan ze het daar ook niet op laten aankomen.
Die gaan er in het kabinet voor liggen. Hebben ze dat probleem niet.
Dan blijft dat vieze linkse VVD over, schande!quote:Op woensdag 17 december 2025 23:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Behalve dat BBB dan ook op kan stappen.
Wat lees ik hier nu?quote:Op woensdag 17 december 2025 23:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoe werkt dat procedureel eigenlijk op dit punt in het kabinet? Er is klaarblijkelijk onenigheid tussen wat verschillende ministers over een stuk beleid, en dan?
Dus dan blijven we met een kabinet zitten met enkel VVD bewindslieden met een partijleider die niet kan stoppen met schreeuwen dat het echt allemaal aan links ligt. Als VVD kamerlid schaam je je toch dood?quote:Op woensdag 17 december 2025 23:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoe werkt dat procedureel eigenlijk op dit punt in het kabinet? Er is klaarblijkelijk onenigheid tussen wat verschillende ministers over een stuk beleid, en dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |