D66 26, CDA 18, CU 3, GLPVDA 20, SP 3, PvdD 3, Volt 1, Denk 3 gaan de motie Grinwis zeker steunenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik durf er niet op te gokken, maar ik hooo het wel heel erg.
Het klinkt ongetwijfeld elitair of uit de hoogte, maar er gaat imho toch wel echt iets heel grondig fout bij de informatievoorziening van het electoraat en/of hoe dat verwerkt wordt tot samenhangende gedachten.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Blijkbaar wat het electoraat wil.
Das de schuld van de pers, joh.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het klinkt ongetwijfeld elitair of uit de hoogte, maar er gaat imho toch wel echt iets heel grondig fout bij de informatievoorziening van het electoraat en/of hoe dat verwerkt wordt tot samenhangende gedachten.
Je met een stel ongeinformeerde dombo's wordt democratie natuurlijk nooit wat.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het klinkt ongetwijfeld elitair of uit de hoogte, maar er gaat imho toch wel echt iets heel grondig fout bij de informatievoorziening van het electoraat en/of hoe dat verwerkt wordt tot samenhangende gedachten.
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Das de schuld van de pers, joh.
Zo niet dan heeft Yesilgöz ongeveer 5 minuten later de heren Bontebal en Jetten aan de lijn dat dit in het kabinet toch echt niet gaat gebeuren.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Cda,d66 en CU dienen in en links steunt die ongetwijfeld dus dat moet lukken.
Wat bedoelde je dan want ik zag alleenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou, dat is niet wat ik bedoelde. Het lijkt me een probleem met veel facetten.
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan want ik zag alleen
ongelofelijk ditquote:Op woensdag 17 december 2025 22:46 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Wiersma die zelfs als 'ie aangenomen wordt de motie Grinwis niet wil uitvoeren.
slimquote:Op woensdag 17 december 2025 22:47 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ik had het al wat minder stellig geformuleerd
Dit is ook wel hilarisch ja. Die vrouw is echt te dom om te poepenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:47 schreef Faraday01 het volgende:
Juridische verplichtingen zijn maar een van de vele afwegingen volgens Wiersma. Vreemd dat de rechter haar regelmatig terug fluit
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en daar reageerde ik dan ook op.
Dit gaat haar wel haar kop kosten.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:46 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Wiersma die zelfs als 'ie aangenomen wordt de motie Grinwis niet wil uitvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |