Nou, ik zag wel een traantjequote:Op woensdag 17 december 2025 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
Ja, en? Dat
[..]
Ja en? Boeit Wiersma niks.
Zou me hogelijk verbazen als motie Grinwis het niet haalt, toch?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:21 schreef DrMarten het volgende:
Motie van wantrouwen gaat het niet halen. Ik gok dat die van Grinwis wel goede kans van slagen heeft.
Helpt dat tegen hakkelen en stotteren?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je kunt ook je gehoorapparaat harder zetten..
Daar heeft de kamer sowieso toch zeggenschap in, aangezien het kabinet demissionair is? Lijkt me niet dat ze beslissingen kunnen nemen die de kamer controversieel verklaart?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:21 schreef DrMarten het volgende:
Motie van wantrouwen gaat het niet halen. Ik gok dat die van Grinwis wel goede kans van slagen heeft.
lolquote:Op woensdag 17 december 2025 22:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat was de druppel botox die naar buiten liep
Cda,d66 en CU dienen in en links steunt die ongetwijfeld dus dat moet lukken.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:21 schreef DrMarten het volgende:
Je weet het nooit met VVD, PVV, FvD, JA21, BBB, SGP....quote:Op woensdag 17 december 2025 22:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou me hogelijk verbazen als motie Grinwis het niet haalt, toch?
Het is niet controversieel verklaard. Dat is het hele probleemquote:Op woensdag 17 december 2025 22:22 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Daar heeft de kamer sowieso toch zeggenschap in, aangezien het kabinet demissionair is? Lijkt me niet dat ze beslissingen kunnen nemen die de kamer controversieel verklaart?
Juist ja, gaat em niet worden.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je weet het nooit met VVD, PVV, FvD, JA21, BBB, SGP....
Dat is geen meerderheid echter.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je weet het nooit met VVD, PVV, FvD, JA21, BBB, SGP....
Ah duidelijk, dank je wel. Ja, dat maakt het wel lastig.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is niet controversieel verklaard. Dat is het hele probleem
Nee, dit is echt te gênant voor woordenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:25 schreef Perrin het volgende:
Heeft he-le-maal niks meer met behoorlijk bestuur te maken.
Bijna een metafoor voor heel Europa.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:25 schreef Perrin het volgende:
Heeft he-le-maal niks meer met behoorlijk bestuur te maken.
Blijkbaar wat het electoraat wil.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bijna een metafoor voor heel Europa.
Ik durf er niet op te gokken, maar ik hooo het wel heel erg.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:21 schreef DrMarten het volgende:
Ja, kennelijk en daar wordt een mens somber van.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Blijkbaar wat het electoraat wil.
Ik doelde op de pauze knop die net werd besproken maar bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan ga je zelf toch wat anders doen?
Dan is de BBB in zijn geheel weg.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik durf er niet op te gokken, maar ik hooo het wel heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |