abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219520124
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
zei hij nu " dacht ik al"? :r :r :r
is ook wel heel voorspelbaar
wie kiest een dame als Therese
een meisje
of Salar de BB winnaar
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219520125
Tuurlijk Salar

Nu al ergerllijk
  woensdag 17 december 2025 @ 20:29:51 #53
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219520141
Tandpastapraat met Salar.. heel sexy _O-

pi_219520142
Salar is een vos dus...

En weer een relatie naar de klote _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219520143
Ik was groot fan van Salar in BB, dus ik ga hem een kans geven.
pi_219520146
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Salar vind ik niet erg, Roma is iets anders _O-
Salar heeft vast goed gekeken hoe de hazen daar lopen. Het is ook geen domme jongen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_219520149
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Salar is een vos dus...

En weer een relatie naar de klote _O-
Nou ik denk echt dat ze van haar vriend houd en hem irritant gaat vinden :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_219520153
tot morgen :W
  woensdag 17 december 2025 @ 20:32:53 #59
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219520176
En de Kliphanhert... De Salar Pickupline ... ^O^ heeft Teresee ook wat de neuke deze cyclus

pi_219520199
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Nou ik denk echt dat ze van haar vriend houd en hem irritant gaat vinden :P
Zou zo maar kunnen, maar die loods doet gekke dingen met relaties :P
pi_219520225
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Yup, kijk naar Senna die had een vriendje thuis zitten toen ze iets begon met Floris :Y
pi_219520226
quote:

[..]
True that.
pi_219520237
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:36 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Yup, kijk naar Senna die had een vriendje thuis zitten toen ze iets begon met Floris :Y
Geert en Peter ook.
pi_219520283
quote:

[..]
Je kan zelfs verliefd worden op een deurkruk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_219520411
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:36 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
En dat was nog niet eens echt wat, net als bij Peter. Bo en Geert hadden wel een relatie toen ze in de loods met een ander verder gingen. Donna, Amber, Chi en Erik H. hadden in de loods een relatie die na hun loodsavontuur werden 'ingeruild' voor een oud-mede-bondgenoot.

Conclusie: Alles kan kapot! |:)
pi_219520895
pi_219522102
quote:
Deze ook goed ?
pi_219522135
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:40 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Deze ook goed ?
[ afbeelding ]
Beter ja! :D
pi_219522681
* Roland tikt met achterkant van zijn stoel de stoel van Therese aan met nog enorm veel ruimte voor Therese om gewoon op te kunnen staan.
Therese: KUN JE ALSJEBLIEFT OPSCHUIVEN ROLAND?!?! JE ZIT HELEMAAL IN MIJN GEBIED!!! :( :( :(

Salar recht voor haar neus: Je lijkt echt heel erg op mijn ex.
Therese: Oooh, daar word ik ongemakkelijk van :@ :@

_O-

Het viel trouwens op dat alleen Senna Floris aan het opwachten was en niemand van zijn eigen familie of ik zag het niet goed.

Erik moet met zijn gewonnen geld investeren in een eigen reality-programma: ''Erik zoekt vrouw'' ^O^
All those angels with their wings glued on.
pi_219522701
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
En dat was nog niet eens echt wat, net als bij Peter. Bo en Geert hadden wel een relatie toen ze in de loods met een ander verder gingen. Donna, Amber, Chi en Erik H. hadden in de loods een relatie die na hun loodsavontuur werden 'ingeruild' voor een oud-mede-bondgenoot.

Met welke oud-deelnemer heeft Amber wat dan? En wie was Erik H.? Die stille?
pi_219522881
Nou, die ontknoping net na de start van de aflevering vanavond had ook gisteren wel uitgezonden kunnen worden. Dat moment was nog geen minuut lang. Na het juichen kon je het teasje voor de aflevering vandaag instarten. Wat een onzin om dat tot vandaag te bewaren. Leuk voor Erik dat hij de 60.000 euro pakt (wat er over blijft, of minder) maar minder leuk dat hij weg is nu. Had nog wel even een maandje extra mogen blijven voor de cringeness. Nu zie ik in Roland wel een aardige opvolger van Erik die datzelfde heeft. Met Mercedes dat dingetje was een mooi begin. Leuk dat Salar terug is, dus teamSalar is in ere hersteld. Roxy leuk meisje, maar zal zich moeten bewijzen tussen die troela's daar. Merlijn maakt het niet lang meer daar denk ik. Vreselijke crybaby. De gemiddelde leeftijd is wel wat jong nu, Daisy de oudste nu.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219522925
Lekkerrr lil baby brother Salar terug op TV :D
Leh-kùr
pi_219522950
Gaat gelijk Therese al lekker gek maken, terwijl die een vriend thuis heeft zitten. Daar komt gelazer van. Benieuwd hoe die zich daar gaat bewegen. Tenminste nu allemaal wel Nederlanders in de loods dus dat is easy. Toen hij in BB zat was het wel erg kumbaya, wel de leukste editie maar wel niveautje ponykamp. Dat is DB niet echt natuurlijk. Hij zit nu wel op een wat conservatievere zender en niet zo'n inclusieve woke zender als RTL meer. Zal wel wennen worden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219522966
Ooooooh Salar (en Nouchine) wat een heerlijke BB was dat!!!! Zo energiek en vrolijk. Kan Salar nu alleen nog maar tegenvallen vrees ik.
pi_219523453
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 02:06 schreef kater1 het volgende:
Ooooooh Salar (en Nouchine) wat een heerlijke BB was dat!!!! Zo energiek en vrolijk. Kan Salar nu alleen nog maar tegenvallen vrees ik.
Beste bb was dat :)
pi_219523703
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 02:06 schreef kater1 het volgende:
Vond Salar met de mannen toch het leukst
Nouchine heeft wel wat dingen gedaan, die als een man dat had gedaan zwaar veroordeeld zouden worden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219523947
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:22 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Met welke oud-deelnemer heeft Amber wat dan? En wie was Erik H.? Die stille?
Amber heeft wat met Fabio en Erik H. was inderdaad die stille. Ze hebben alleen nooit laten zien dat ie het stilletjes goed met Daniëlle K. kon vinden. Die zijn wel alweer uit elkaar nu.
pi_219524346
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 3,6 Marktaandeel: 12,9 Kijkcijfer: 602.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 17

Toch wel wat dipjes zo her en der gedurende de week.

546.000 lineaire kijkers zagen Erik de 24ste cyclus winnen en oud winnaar van Big Brother Salar voor nog onbepaalde tijd de loods in stappen. ^O^ Elke spiegel daar is niet meer veilig from now on....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219524431
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 10:00 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Amber heeft wat met Fabio en Erik H. was inderdaad die stille. Ze hebben alleen nooit laten zien dat ie het stilletjes goed met Daniëlle K. kon vinden. Die zijn wel alweer uit elkaar nu.
wtf _O-
pi_219524432
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 10:53 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 3,6 Marktaandeel: 12,9 Kijkcijfer: 602.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 17

Toch wel wat dipjes zo her en der gedurende de week.

546.000 lineaire kijkers zagen Erik de 24ste cyclus winnen en oud winnaar van Big Brother Salar voor nog onbepaalde tijd de loods in stappen. ^O^ Elke spiegel daar is niet meer veilig from now on....
Dat je dat nog weet. :D
Was echt wel een dingetje van hem. Mss heeft Roma haar huilspiegel wel achter gelaten. :D
pi_219524448
quote:
99s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Vond Salar met de mannen toch het leukst
Nouchine heeft wel wat dingen gedaan, die als een man dat had gedaan zwaar veroordeeld zouden worden
Ik vond Nouchine echt vreselijk :X
pi_219524525
Is er nou nog wat gezegd over de Ratten of hebben ze gedaan alsof die nooit bestaan hebben?

Ik zou denk ik Peter en Chess kiezen in mijn team vanwege de verdubbelaar en de 100 extra punten. Al weet je dan zeker dat Peter hem vanuit het bondje krijgt. Als vierde persoon zou ik Thomas kiezen.

Ik kende die Salar dus niet maar ik gun iemand die al eerder 70.000 euro heeft gewonnen absoluut niet die ton. Dan nog liever Floris die hem krijgt.
Maarrrr mocht hij Therèse weten te versieren en haar relatie kapot weten te maken dan heeft 'ie die ton wat mij betreft dubbel en dwars verdiend. :D

We zijn trouwens af van alle terugkomers. *O*
Hotapnyc
pi_219524606
Niets gezegd over de Ratten, alsof ze er nooit waren. Alles is weer back to normal. Benieuwd welke richting ze op willen gaan met Salar erbij die toch niet iemand is van de relletjes en meer van de lieve vrede bewaren. Ik heb hem in BB nog nooit heftige ruzies zien maken, hij zag overal de lol van in en maakte veel plezier. Ik denk dat hij door andere juist getest gaat worden of hij hier in mee gaat of gewoon de rust zelve gaat zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219524612
Floris en Senna wonen tijdelijk in het huis van Angelo.
pi_219524621
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:06 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat je dat nog weet. :D
Was echt wel een dingetje van hem. Mss heeft Roma haar huilspiegel wel achter gelaten. :D
Ja die is/was zo ijdel in BB.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219524626
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:37 schreef Hagenesie het volgende:
Floris en Senna wonen tijdelijk in het huis van Angelo.
Die woont toch in Amsterdam?
Allemaal cabaretteketet!
pi_219524658
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:08 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Ik vond Nouchine echt vreselijk :X
Vooral heel simpel.
pi_219524684
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Met wie heeft schijnheilige Amber een relatie dan?

Edit: nvm, is al gevraagd en beantwoord. :+
Hotapnyc
  donderdag 18 december 2025 @ 12:07:35 #89
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219524792
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Niets gezegd over de Ratten, alsof ze er nooit waren. Alles is weer back to normal. Benieuwd welke richting ze op willen gaan met Salar erbij die toch niet iemand is van de relletjes en meer van de lieve vrede bewaren. Ik heb hem in BB nog nooit heftige ruzies zien maken, hij zag overal de lol van in en maakte veel plezier. Ik denk dat hij door andere juist getest gaat worden of hij hier in mee gaat of gewoon de rust zelve gaat zijn.
Jammer dat ze weer op standje "Veilg" gaan, dit keer met een Ex-BB'r proefballonnetje, grappig dattie ook gelijk geheel toevallig ook nog zijn eigen bondje mag samenstellen, verkregen via Doos Nr8 van Dom Konijntje Terees, die ook nog eens als druppels lijkt op de Ex van Salar hoe groot was die kans ;)

pi_219524829
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphanhert... De Salar Pickupline ... ^O^ heeft Teresee ook wat de neuke deze cyclus

[ afbeelding ]
Of ze doet een 'doordash-girl'letje :wtf:
Wat een sneeuwvlokje is die Terese zeg.. :R
  donderdag 18 december 2025 @ 12:27:56 #91
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219524925
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 12:13 schreef PenetratorNL het volgende:

[..]
Of ze doet een 'doordash-girl'letje :wtf:
Wat een sneeuwvlokje is die Terese zeg.. :R
Ze komt idd over als Gewillig Typje die alle Ja's heeft aangekruist bij de afd casting :P
  donderdag 18 december 2025 @ 13:02:09 #92
3542 Gia
User under construction
pi_219525232
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:40 schreef schetterklep het volgende:
Dat pensioen ook met die ton :{ Daar red je het niet zo lang mee dus gewoon doorwerken met die lichtplannen
Hij wilde dat in zijn huis steken zodat de maandlast lager wordt en hij mogelijk een dag of wat minder kan gaan werken.
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:

er stond er voor ieder 1
of zijn ouders verderop stonden weet je ook niet
Zag de auto wegrijden met alleen Floris en Senna erin. Denk niet dat er verder iemand was.
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
jeezz julia

als het iemand is die het programma kijkt gaat hij mij kiezen :') :')
Dit ja! Meteen blinde paniek, want natuurlijk kiezen ze meteen haar en niet Peter! Dus dan zijn ze uit elkaar gehaald!!
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
ahhhh niemand wil met Roland
En ook niet met Marlijn. En Marlijn wil ook niet met Roland.
Sowieso mag nu eerst Salar een bondje samen stellen, dan zijn er nog een aantal die al fixed zijn en dan heb je het afvoerputje met Marlijn en Roland, en ????
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Volgens mij wil alleen Peter met Julia in een bondje. Mensen willen liever met Peter in een bondje en nemen Julia voor lief denk ik eerder. :P
Precies, zou lachen als Salar als eerste Peter kiest en niet Julia. Dan gaat ze weer over de rooie. Niet omdat ze gescheiden wordt van Peter, althans niet in eerste instantie, maar dat zij als beste in de loods niet gekozen is!!
pi_219525286
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:43 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Vooral heel simpel.
Schreeuwde in mijn herinnering ontzettend veel.
pi_219525336
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2025 13:10 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Dat ook, maar dat deden al die vrouwen dat seizoen.
pi_219525743
Salar heeft bij binnenkomst van RLS's altijd een voordeel. Hij mocht in BB samen met die vreselijke Nawel nomineren weet ik nog, en nu mag hij zijn bondje samenstellen. Het is een gave...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219525997
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 13:51 schreef freaky40 het volgende:
Salar heeft bij binnenkomst van RLS's altijd een voordeel. Hij mocht in BB samen met die vreselijke Nawel nomineren weet ik nog, en nu mag hij zijn bondje samenstellen. Het is een gave...
Die Nawel was bijna niet weg te krijgen.
pi_219526072
Zullen we het hier over de bondgenoten houden

[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 18-12-2025 15:04:41 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219526089
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2025 13:10 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
:Y :Y :Y
en heel hard overdreven lachen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219526832
Uit de promo's kun je door de bandjes alweer wat (halve) bondjes halen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219526848
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 16:19 schreef KinKiJan het volgende:
Uit de promo's kun je door de bandjes alweer wat (halve) bondjes halen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')