is ook wel heel voorspelbaarquote:
Salar heeft vast goed gekeken hoe de hazen daar lopen. Het is ook geen domme jongen.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Salar vind ik niet erg, Roma is iets anders
Nou ik denk echt dat ze van haar vriend houd en hem irritant gaat vindenquote:Op woensdag 17 december 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Salar is een vos dus...
En weer een relatie naar de klote
Zou zo maar kunnen, maar die loods doet gekke dingen met relatiesquote:Op woensdag 17 december 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou ik denk echt dat ze van haar vriend houd en hem irritant gaat vinden
Yup, kijk naar Senna die had een vriendje thuis zitten toen ze iets begon met Florisquote:Op woensdag 17 december 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, maar die loods doet gekke dingen met relaties
True that.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geert en Peter ook.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yup, kijk naar Senna die had een vriendje thuis zitten toen ze iets begon met Floris
Je kan zelfs verliefd worden op een deurkruk.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dat was nog niet eens echt wat, net als bij Peter. Bo en Geert hadden wel een relatie toen ze in de loods met een ander verder gingen. Donna, Amber, Chi en Erik H. hadden in de loods een relatie die na hun loodsavontuur werden 'ingeruild' voor een oud-mede-bondgenoot.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yup, kijk naar Senna die had een vriendje thuis zitten toen ze iets begon met Floris
Deze ook goed ?quote:
Beter ja!quote:Op woensdag 17 december 2025 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze ook goed ?
[ afbeelding ]
Met welke oud-deelnemer heeft Amber wat dan? En wie was Erik H.? Die stille?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dat was nog niet eens echt wat, net als bij Peter. Bo en Geert hadden wel een relatie toen ze in de loods met een ander verder gingen. Donna, Amber, Chi en Erik H. hadden in de loods een relatie die na hun loodsavontuur werden 'ingeruild' voor een oud-mede-bondgenoot.
Conclusie: Alles kan kapot!
Beste bb was datquote:Op donderdag 18 december 2025 02:06 schreef kater1 het volgende:
Ooooooh Salar (en Nouchine) wat een heerlijke BB was dat!!!! Zo energiek en vrolijk. Kan Salar nu alleen nog maar tegenvallen vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |