Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja dat gezicht, maar haar teksten ook en hoe ze keekquote:Op woensdag 17 december 2025 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat beeld laat ze vaker zien
Volgens mij komt dat puur door een RBF
Ja okequote:Op woensdag 17 december 2025 20:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat gezicht, maar haar teksten ook en hoe ze keek![]()
Zegt mij niks Salar
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zegt mij niks Salar
Als je even z'n insta sjacheren wegdenkt, is hij een erg leuke kandidaat. Leukste winnaar ooit van BB.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zegt mij niks Salar
probleemquote:Op woensdag 17 december 2025 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je even z'n insta sjacheren wegdenkt, is hij een erg leuke kandidaat. Leukste winnaar ooit van BB.
Was Salar niet diegene die rozenbeertjes/hartjes verkochtquote:Op woensdag 17 december 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
probleem
twas niet alleen insta
maar ook X en Tiktok
hij was erg leuk in BB
maar lijkt nu meer voor de fame te gaan
Oeh spannend,,, (bloed)spetters op het schermquote:Op woensdag 17 december 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Zag een stukje interview met Salar voor ie de loods in ging. Hij is 'fan' van Peter en denkt dat het best eens zou kunnen gaan botsen met Diego.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was Salar niet diegene die rozenbeertjes/hartjes verkocht
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Zag een stukje interview met Salar voor ie de loods in ging. Hij is 'fan' van Peter en denkt dat het best eens zou kunnen gaan botsen met Diego.
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Chi en Lodewijk nu ook een 'bondje'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
hij zou ook in mijn allergie zitten eerlijk gezegdquote:Op woensdag 17 december 2025 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Roland kan ook echt niks goed meer doen he?
Ja krijg er ook negatieve kriebels vanquote:Op woensdag 17 december 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zou ook in mijn allergie zitten eerlijk gezegd
het is ook best zielig dat hij Roland heet en iedereen hem roeland blijft noemenquote:Op woensdag 17 december 2025 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind Roeland een beetje zielig
Oh echtquote:Op woensdag 17 december 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook best zielig dat hij Roland heet en iedereen hem roeland blijft noemen![]()
nee hoor het zijn maar mensen in een RLSquote:
Naja ...quote:Op woensdag 17 december 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor het zijn maar mensen in een RLS
geen moetje om de naam goed te onthouden
Salar en drank is een mooie combi.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind het wel geinig dat Salar mee gaat doen.
Hm daar zit iets in het waterquote:Op woensdag 17 december 2025 20:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Salar komt uit het zelfde dorp als Roma hier vlakbij... Assendelft
Arme Fritsiequote:Op woensdag 17 december 2025 20:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Salar komt uit het zelfde dorp als Roma hier vlakbij... Assendelft
quote:
is ook wel heel voorspelbaarquote:
Salar heeft vast goed gekeken hoe de hazen daar lopen. Het is ook geen domme jongen.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Salar vind ik niet erg, Roma is iets anders
Nou ik denk echt dat ze van haar vriend houd en hem irritant gaat vindenquote:Op woensdag 17 december 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Salar is een vos dus...
En weer een relatie naar de klote
Zou zo maar kunnen, maar die loods doet gekke dingen met relatiesquote:Op woensdag 17 december 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou ik denk echt dat ze van haar vriend houd en hem irritant gaat vinden
Yup, kijk naar Senna die had een vriendje thuis zitten toen ze iets begon met Florisquote:Op woensdag 17 december 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, maar die loods doet gekke dingen met relaties
True that.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geert en Peter ook.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yup, kijk naar Senna die had een vriendje thuis zitten toen ze iets begon met Floris
Je kan zelfs verliefd worden op een deurkruk.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dat was nog niet eens echt wat, net als bij Peter. Bo en Geert hadden wel een relatie toen ze in de loods met een ander verder gingen. Donna, Amber, Chi en Erik H. hadden in de loods een relatie die na hun loodsavontuur werden 'ingeruild' voor een oud-mede-bondgenoot.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yup, kijk naar Senna die had een vriendje thuis zitten toen ze iets begon met Floris
Deze ook goed ?quote:
Beter ja!quote:Op woensdag 17 december 2025 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze ook goed ?
[ afbeelding ]
Met welke oud-deelnemer heeft Amber wat dan? En wie was Erik H.? Die stille?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dat was nog niet eens echt wat, net als bij Peter. Bo en Geert hadden wel een relatie toen ze in de loods met een ander verder gingen. Donna, Amber, Chi en Erik H. hadden in de loods een relatie die na hun loodsavontuur werden 'ingeruild' voor een oud-mede-bondgenoot.
Conclusie: Alles kan kapot!
Beste bb was datquote:Op donderdag 18 december 2025 02:06 schreef kater1 het volgende:
Ooooooh Salar (en Nouchine) wat een heerlijke BB was dat!!!! Zo energiek en vrolijk. Kan Salar nu alleen nog maar tegenvallen vrees ik.
Vond Salar met de mannen toch het leukstquote:Op donderdag 18 december 2025 02:06 schreef kater1 het volgende:
Ooooooh Salar (en Nouchine) wat een heerlijke BB was dat!!!! Zo energiek en vrolijk. Kan Salar nu alleen nog maar tegenvallen vrees ik.
Amber heeft wat met Fabio en Erik H. was inderdaad die stille. Ze hebben alleen nooit laten zien dat ie het stilletjes goed met Daniëlle K. kon vinden. Die zijn wel alweer uit elkaar nu.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Met welke oud-deelnemer heeft Amber wat dan? En wie was Erik H.? Die stille?
wtfquote:Op donderdag 18 december 2025 10:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Amber heeft wat met Fabio en Erik H. was inderdaad die stille. Ze hebben alleen nooit laten zien dat ie het stilletjes goed met Daniëlle K. kon vinden. Die zijn wel alweer uit elkaar nu.
Dat je dat nog weet.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:53 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 3,6 Marktaandeel: 12,9 Kijkcijfer: 602.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 17
Toch wel wat dipjes zo her en der gedurende de week.
546.000 lineaire kijkers zagen Erik de 24ste cyclus winnen en oud winnaar van Big Brother Salar voor nog onbepaalde tijd de loods in stappen.Elke spiegel daar is niet meer veilig from now on....
Ik vond Nouchine echt vreselijkquote:Op donderdag 18 december 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond Salar met de mannen toch het leukst
Nouchine heeft wel wat dingen gedaan, die als een man dat had gedaan zwaar veroordeeld zouden worden
Ja die is/was zo ijdel in BB.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet.![]()
Was echt wel een dingetje van hem. Mss heeft Roma haar huilspiegel wel achter gelaten.
Die woont toch in Amsterdam?quote:Op donderdag 18 december 2025 11:37 schreef Hagenesie het volgende:
Floris en Senna wonen tijdelijk in het huis van Angelo.
Vooral heel simpel.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vond Nouchine echt vreselijk
Met wie heeft schijnheilige Amber een relatie dan?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dat was nog niet eens echt wat, net als bij Peter. Bo en Geert hadden wel een relatie toen ze in de loods met een ander verder gingen. Donna, Amber, Chi en Erik H. hadden in de loods een relatie die na hun loodsavontuur werden 'ingeruild' voor een oud-mede-bondgenoot.
Conclusie: Alles kan kapot!
Jammer dat ze weer op standje "Veilg" gaan, dit keer met een Ex-BB'r proefballonnetje, grappig dattie ook gelijk geheel toevallig ook nog zijn eigen bondje mag samenstellen, verkregen via Doos Nr8 van Dom Konijntje Terees, die ook nog eens als druppels lijkt op de Ex van Salar hoe groot was die kansquote:Op donderdag 18 december 2025 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Niets gezegd over de Ratten, alsof ze er nooit waren. Alles is weer back to normal. Benieuwd welke richting ze op willen gaan met Salar erbij die toch niet iemand is van de relletjes en meer van de lieve vrede bewaren. Ik heb hem in BB nog nooit heftige ruzies zien maken, hij zag overal de lol van in en maakte veel plezier. Ik denk dat hij door andere juist getest gaat worden of hij hier in mee gaat of gewoon de rust zelve gaat zijn.
Of ze doet een 'doordash-girl'letjequote:Op woensdag 17 december 2025 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphanhert... De Salar Pickupline ...heeft Teresee ook wat de neuke deze cyclus
[ afbeelding ]
Ze komt idd over als Gewillig Typje die alle Ja's heeft aangekruist bij de afd castingquote:Op donderdag 18 december 2025 12:13 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Of ze doet een 'doordash-girl'letje![]()
Wat een sneeuwvlokje is die Terese zeg..
Hij wilde dat in zijn huis steken zodat de maandlast lager wordt en hij mogelijk een dag of wat minder kan gaan werken.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:40 schreef schetterklep het volgende:
Dat pensioen ook met die tonDaar red je het niet zo lang mee dus gewoon doorwerken met die lichtplannen
Zag de auto wegrijden met alleen Floris en Senna erin. Denk niet dat er verder iemand was.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
er stond er voor ieder 1
of zijn ouders verderop stonden weet je ook niet
Dit ja! Meteen blinde paniek, want natuurlijk kiezen ze meteen haar en niet Peter! Dus dan zijn ze uit elkaar gehaald!!quote:Op woensdag 17 december 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
jeezz julia
als het iemand is die het programma kijkt gaat hij mij kiezen![]()
En ook niet met Marlijn. En Marlijn wil ook niet met Roland.quote:
Precies, zou lachen als Salar als eerste Peter kiest en niet Julia. Dan gaat ze weer over de rooie. Niet omdat ze gescheiden wordt van Peter, althans niet in eerste instantie, maar dat zij als beste in de loods niet gekozen is!!quote:Op woensdag 17 december 2025 20:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Volgens mij wil alleen Peter met Julia in een bondje. Mensen willen liever met Peter in een bondje en nemen Julia voor lief denk ik eerder.
Dat ook, maar dat deden al die vrouwen dat seizoen.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Schreeuwde in mijn herinnering ontzettend veel.
Die Nawel was bijna niet weg te krijgen.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:51 schreef freaky40 het volgende:
Salar heeft bij binnenkomst van RLS's altijd een voordeel. Hij mocht in BB samen met die vreselijke Nawel nomineren weet ik nog, en nu mag hij zijn bondje samenstellen. Het is een gave...
quote:Op donderdag 18 december 2025 13:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Schreeuwde in mijn herinnering ontzettend veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 18 december 2025 16:19 schreef KinKiJan het volgende:
Uit de promo's kun je door de bandjes alweer wat (halve) bondjes halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Uit de promo's kun je door de bandjes alweer wat (halve) bondjes halenGieren het faalbondje dus, alle kneuzen bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hebben ze het zo uitgekozen.
Allemaal cabaretteketet!
quote:Op donderdag 18 december 2025 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]vind Julia wel een typische Gier deze cyclusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
... en huiver mee
ik hoop zo dat ze in een kneuzenbondje komtquote:Op donderdag 18 december 2025 17:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
vind Julia wel een typische Gier deze cyclus![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door Dotteke op 18-12-2025 18:53:17 ]
quote:Op donderdag 18 december 2025 18:39 schreef juul. het volgende:
waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks van gezien![]()
wel een aanvaring met Roland
maar dat is een spoiler voor vandaag
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 18-12-2025 18:54:07 ]Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Huh? Het is Ronald toch?quote:Op donderdag 18 december 2025 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar?
niks van gezien![]()
nee hij heet toch rolandquote:Op donderdag 18 december 2025 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Huh? Het is Ronald toch?
Er gingen ook geruchten op bepaalde fake-clickbait-sites (die behoorlijk echt kunnen lijken) dat Esther al een paar keer overleden is en andere oud-bondgenoten ook ernstig ziek zijn of lelijke ongelukken gehad hebben. We zien het wel
Uit de promo's kun je door de bandjes alweer wat (halve) bondjes halenhier staat ook RolandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Johan ook al. Dat is echt een fucked op site.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Huh? Het is Ronald toch?
Er gingen ook geruchten op bepaalde fake-clickbait-sites (die behoorlijk echt kunnen lijken) dat Esther al een paar keer overleden is en andere oud-bondgenoten ook ernstig ziek zijn of lelijke ongelukken gehad hebben. We zien het wel
Het bericht op Realityfbi is inmiddels verwijderdquote:Op donderdag 18 december 2025 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar?
niks van gezien![]()
Of gewoon niet, je klikt die spoiler misschien toch aan als je niet weet wat er in staat.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
Geruchten of berichten van wat nog niet op tv is geweest graag onder een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of mag dit ook niet meer![]()
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 18 december 2025 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
Fadi deed in 2017 mee aan BNN programma 'Dat wordt Oorlog', met toen ook Jan VersteeghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of mag dit ook niet meer![]()
![]()
damnnnn
tijd dat hij het voorbeeld van Angelo gaat volgenEen losse opmerking
stilte wordt onrust
quote:Op donderdag 18 december 2025 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
Fadi deed in 2017 mee aan BNN programma 'Dat wordt Oorlog', met toen ook Jan VersteeghDat bedoel ik, deze spoiler heeft niks met de uitzending (die nog komen gaat) te maken. Moet kunnen berichten in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of mag dit ook niet meer
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Moet dan wel zeggen dat het programma als experiment bedoeld was om te laten zien hoe veel (of juist weinig) er nodig is om verschillende groepen tegen elkaar op te zetten.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
damnnnn
tijd dat hij het voorbeeld van Angelo gaat volgen
daarna is hij als een razende gaan eten om zijn trauma te boven te komen?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet dan wel zeggen dat het programma als experiment bedoeld was om te laten zien hoe veel (of juist weinig) er nodig is om verschillende groepen tegen elkaar op te zetten.
quote:Op donderdag 18 december 2025 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Wie weetquote:Op donderdag 18 december 2025 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Thérèse wordt de nieuwe Nouchine... Maar dan misschien niet platonisch.
als ze ook zo handtastelijk is als ze dronken isquote:Op donderdag 18 december 2025 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Thérèse wordt de nieuwe Nouchine... Maar dan misschien niet platonisch.
ik zie een bondjeswissel in de toekomstquote:
Ik hoop het. Is altijd wel geinig.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie een bondjeswissel in de toekomst
Die doos zit er wel bijquote:Op donderdag 18 december 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie een bondjeswissel in de toekomst
ook hoog tijd jaquote:Op donderdag 18 december 2025 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
ja was lekker geweest als dat stel uit elkaar was
big brotherquote:Op donderdag 18 december 2025 19:38 schreef schetterklep het volgende:
Wat is bb en wat was die hoofdprijs daar?
Big Brother, iets van 65Kquote:Op donderdag 18 december 2025 19:38 schreef schetterklep het volgende:
Wat is bb en wat was die hoofdprijs daar?
Of 'snachts gaan "slaapwandelen" richting Salarquote:Op donderdag 18 december 2025 19:38 schreef Soury het volgende:
Kijken hoelang het duurt voordat Lisa en Merlijn in Salar zijn nek lopen hijgen.
Ik vaak ook maar was iig Roma spuugzat.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd van impopulaire meningen
Lullig dit.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heb medelijden met die man
Leuk leukquote:Op donderdag 18 december 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Die rode kaart wordt wel iets waarschijnlijker
Erg bijzonder.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een prestatie deze snelle escalatie
Ligt niet aan jou, ik begrijp het ook niet.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp hem niet, maar zal wel aan mij liggen
De Luizenmoeder.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp hem niet, maar zal wel aan mij liggen
Hij is wat sociaal onhandigquote:Op donderdag 18 december 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
roland kan soms beter zijn mond houden
ik blijf erbij dat ik bij hem dikke rode vlaggen ziequote:Op donderdag 18 december 2025 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij is wat sociaal onhandig
Sowieso, flauwe vent, in alle opzichten.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Diego doet kinderachtig zeg
Ach... ik heb het echt met hem te doenquote:Op donderdag 18 december 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat ik bij hem dikke rode vlaggen zie
Dit ja.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
In een gekkenhuis wordt er minder gejankt
het kinderachtige gedrag van Diego zouden ze keihard aan moeten pakkenquote:Op donderdag 18 december 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... ik heb het echt met hem te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |