Het gemis van All My Friends in de keuzelijst is een grote. LCD Soundsystem hoort in de top 2000.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:35 schreef Gretzl het volgende:
Hoezo zit LCD Soundsystem - All My Friends in de Top 2000 quiz, maar ontbreekt deze moderne klassieker op de keuzelijst?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Volgend jaar even een stille stemactie organiseren zodat het nummer 1 plek stijgt en Cassa op zoek moet naar nieuwe zakkende nummers.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Benieuwd hoe lang die cold streak van Katie Melua nog door kan gaan
Ik ken alleen Daft Punk Is Playing at My House van ze. Dat is ook de enige die ooit in de Nederlandse hitlijsten stond?quote:Op woensdag 17 december 2025 11:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het gemis van All My Friends in de keuzelijst is een grote. LCD Soundsystem hoort in de top 2000.
Ah ok. Dat verklaart dat deel.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:21 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Daar zat geen opzet bij toen. Er waren in dat jaar van die albumtweedaagsen, waarna ze slim alvast hele albums van artiesten die ze gingen draaien in die tweedaagse toe hadden gevoegd aan hun muziekbibliotheek. En die muziekbibliotheek staat gelijk aan de keuzelijst die je ziet, als ik het goed heb begrepen van Radio 2.
Verklaart natuurlijk niet waarom ze dat niet opschonen nadat ze een paar jaar zien dat die nummers maar 2 stemmen krijgenquote:
Klopt. Maar voor het voorbeeld werkte die wel het beste. Maar ook bij andere metal of overige rock artiesten zullen ze het radio 2 niet echt stimuleren om meer op de keuzelijst te zetten.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar ik de namen die ik noem zijn zeker geen Slayer qua kabaal, denk dat de gemiddelde Pink Floyd 60 plusser moderne prog(metal) ook nog best wel kan waarderen.
Weet je wat echt de meest fascinerende is? 1 Frampton nummer schrappen.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:45 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Verklaart natuurlijk niet waarom ze dat niet opschonen nadat ze een paar jaar zien dat die nummers maar 2 stemmen krijgen
Ow echt? Ik had verwacht dat New York I Love You, But You're Bringing Me Down en Dance Yrself Clean grotere hits waren. En natuurlijk ook Dancer, die ze samen met Idles gemaakt hebbenquote:Op woensdag 17 december 2025 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken alleen Daft Punk Is Playing at My House van ze. Dat is ook de enige die ooit in de Nederlandse hitlijsten stond?
Nee. Maar dat zie je ook terug bij die antwoorden die werden gegeven. Dat willekeurige antwoord over die album nummers...quote:Op woensdag 17 december 2025 11:45 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Verklaart natuurlijk niet waarom ze dat niet opschonen nadat ze een paar jaar zien dat die nummers maar 2 stemmen krijgen
Ja, maar die noemde ik specifiek in een mail, en daar luisteren ze naar zoals jij weet. Dus volgend jaar 1000 losse mailtjes met deze voorbeelden sturen.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Weet je wat echt de meest fascinerende is? 1 Frampton nummer schrappen.
Dat ik ineens vol op mailen zit komt ook niet uit de lucht vallen natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2025 11:48 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ja, maar die noemde ik specifiek in een mail, en daar luisteren ze naar zoals jij weet. Dus volgend jaar 1000 losse mailtjes met deze voorbeelden sturen.
Oja, Dance Yrself Clean ken ik ook wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow echt? Ik had verwacht dat New York I Love You, But You're Bringing Me Down en Dance Yrself Clean grotere hits waren. En natuurlijk ook Dancer, die ze samen met Idles gemaakt hebben
Misschien moeten we ook Trouw even mailen dat het door die antwoorden (zonder wedervragen) ook gewoon een slecht artikel is dat ze hebben gepubliceerd?quote:Op woensdag 17 december 2025 11:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Maar dat zie je ook terug bij die antwoorden die werden gegeven. Dat willekeurige antwoord over die album nummers...
Klinkt als een goed planquote:Op woensdag 17 december 2025 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook Trouw even mailen dat het door die antwoorden (zonder wedervragen) ook gewoon een slecht artikel is dat ze hebben gepubliceerd?
mailen? ik verwacht gewoon een Fok! knokploeg voor de deur van Trouwquote:Op woensdag 17 december 2025 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook Trouw even mailen dat het door die antwoorden (zonder wedervragen) ook gewoon een slecht artikel is dat ze hebben gepubliceerd?
Dat durf ik niet hoor, dan gaan die journalisten met bijbels lopen zwaaien. Brr...quote:Op woensdag 17 december 2025 14:12 schreef alopio het volgende:
[..]
mailen? ik verwacht gewoon een Fok! knokploeg voor de deur van Trouw
Of gewoon een top 3000quote:Op woensdag 17 december 2025 19:31 schreef Tussle266 het volgende:
Wat duurt dat onnodig lang zeg, 10 dagen niks doen. Volgend jaar die stemweek maar een paar daagjes later plannen.
Top 100.000! Stemweek eerste week van januari, weekje spanning opbouwen, en dan beginnen.quote:
Of een top 4851 + de gloednieuwe liedjes. En dan elk voorzien van commentaar van @Mexicanobakkerquote:Op woensdag 17 december 2025 19:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Of de FOK!Top2000 luisteren @:pippenscottie @:ok01
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |