abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219508420
Ik ben nu ongeveer tien jaar aan het werk. Door mijn hoogbegaafdheid loop ik keer op keer tegen dezelfde problemen aan. Ik communiceer helder, duidelijk en vanuit een inhoudelijke invalshoek: hoe kunnen we dingen verbeteren, hoe zorgen we ervoor dat iedereen veilig, stabiel en efficiënt kan werken?

Managers lijken echter vooral te communiceren vanuit een andere logica, namelijk: hoe zorgen we ervoor dat wij zo min mogelijk hoeven te doen en dat er zo min mogelijk ruis ontstaat. Wanneer ik onveiligheid signaleer of aangeef dat ik ergens tegenaan loop omdat een collega zijn of haar deel niet doet, word ik al snel gezien als het probleem. Niet omdat het probleem er niet is, maar omdat ik degene ben die het benoemt.

Door mijn hoogbegaafdheid is dit iets waar ik structureel op vastloop. Het gebeurt steeds opnieuw. Daarnaast heb ik in het verleden te maken gehad met complex trauma en heb ik ook in de ziektewet gezeten om daaraan te werken. Dat mentale traject is inmiddels grotendeels afgesloten. Toch merk ik dat mijn manier van denken en communiceren, die structureel vanuit een andere invalshoek vertrekt, telkens weer botst met hoe organisaties functioneren.

Organisaties ga ik niet kunnen veranderen. Dit lijkt simpelweg hoe het werkende leven is ingericht. Goede bedoelingen blijken weinig waard. Men zit er niet op te wachten dat een nieuwe medewerker komt helpen en dingen ter discussie stelt die al jaren op een bepaalde manier worden gedaan. Ik vind het pijnlijk dat ik dit pas zo laat heb ingezien. De afgelopen jaren heb ik me vooral gericht op mijn mentale gezondheid, waardoor dit patroon ondergesneeuwd is geraakt.

Ik heb dit ook geprobeerd te bespreken met de gemeente, in de hoop dat zij mij hierin konden ondersteunen. Maar eerlijk gezegd weet ik het inmiddels niet meer. Ik wil niet blijven jobhoppen. Ik wil nu gewoon een baan waarin ik langdurig kan blijven. Ik kijk inmiddels buiten mijn oorspronkelijke vakgebied en verken zijpaden. Ik word wel uitgenodigd voor gesprekken, maar nog niet aangenomen.

Ik weet niet meer hoe ik dit moet aanpakken. Al die tijd heb ik me gefocust op de inhoud en de praktijk, juist omdat managers vaak zeggen dat jij een probleemwerknemer bent als je structurele zaken benoemt. Als je onveiligheid aankaart, wordt er niet gekeken naar het systeem, maar naar jou als individu: dan zal het wel aan jou liggen.

In plaats van te erkennen dat er structurele problemen bestaan die al jaren spelen binnen bepaalde teams of groepen, wordt het probleem gepersonaliseerd. Dat maakt het extra ingewikkeld, want ik wil niet met de vinger naar anderen wijzen. Ik wil zelf leren hoe ik hiermee moet omgaan. Aan anderen veranderen heb ik niets; ik moet met mezelf verder.

Mijn zorg is ook dat ik inmiddels nergens meer word aangenomen. Ik heb meerdere werkgevers gehad waarvan ik een deel niet eens op mijn cv heb gezet, omdat het om zeer korte dienstverbanden ging waar ik zelf na enkele maanden ben vertrokken. Ik vraag me af hoe ik nu nog duurzaam inzetbaar kan zijn.

Daarnaast loop ik vast in het vinden van passende ondersteuning. Ik heb het UWV en de gemeente al benaderd. Tegelijkertijd vind ik het extreem moeilijk om een psycholoog te vinden die verstand heeft van hoogbegaafdheid. Er is veel aanbod voor autisme of leerproblematiek, maar voor iemand zoals ik blijkt er nauwelijks iets te zijn. Ik zoek dit al lange tijd, zonder resultaat.

Dat maakt dat ik nu vastzit: ik wil stabiliteit, ik wil blijven, ik wil werken, maar ik weet niet meer hoe ik dit duurzaam moet vormgeven binnen systemen die structureel anders functioneren dan hoe ik denk en communiceer.
pi_219508474
Je IQ is misschien hoog maar je EQ is te laag om enigszins mee te kunnen komen.
Ik zou werk zoeken waar je voornamelijk alleen bent.
pi_219508524
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:58 schreef rival het volgende:
Je IQ is misschien hoog maar je EQ is te laag om enigszins mee te kunnen komen.
Ik zou werk zoeken waar je voornamelijk alleen bent.
Dat wil ik niet zo stellen. Ik heb horizontaal en naar beneden toe geen problemen. Het is echt het politieke spel.

Werk zoeken waar ik alleen ben is niet de oplossing. Ik wil graag collega's, maar ik moet leren omgaan met management.
pi_219508552
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:01 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat wil ik niet zo stellen. Ik heb horizontaal en naar beneden toe geen problemen. Het is echt het politieke spel.

Misschien moet je een baan zoeken waar je vooral horizontaal of daar beneden bezig bent.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 december 2025 @ 11:09:11 #6
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_219508582
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:04 schreef rival het volgende:

[..]
Misschien moet je een baan zoeken waar je vooral horizontaal of daar beneden bezig bent.
_O-
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 16 december 2025 @ 11:16:53 #7
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219508648
Je prijst jezelf uit de markt.
  dinsdag 16 december 2025 @ 11:38:51 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219508744
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:04 schreef rival het volgende:

[..]
_O-

[ Bericht % gewijzigd door Netsplitter op 16-12-2025 11:42:26 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 16 december 2025 @ 11:42:19 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219508767
Probeer ergens een communicatie cursus los te peuteren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 16 december 2025 @ 11:53:45 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219508842
Personen die opscheppen dat ze 'hoogbegaafd' zijn hebben over het algemeen juist geen hoogbegaafdheid, want dan zouden ze wel weten dat er over pochen een eigenschap van een idioot is. 8)7
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219508844
R&P / Waarom krijgen mindere mensen meer? #3

En dit was je niet al daar aan het bespreken? En in de 43256 topics daarvoor?
pi_219508849
Is deze troll nu een keer klaar :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_219508862
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
Is deze troll nu een keer klaar :')
Geen troll, gewoon iemand met hevige psychische issues.
  dinsdag 16 december 2025 @ 11:57:12 #14
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_219508865
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:50 schreef Ansa het volgende:
Ik ben nu ongeveer tien jaar aan het werk.
En ik was zojuist ongeveer tien jaar aan het lezen.
  dinsdag 16 december 2025 @ 11:58:32 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219508878
quote:
81s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:53 schreef golfer het volgende:
Personen die opscheppen dat ze 'hoogbegaafd' zijn hebben over het algemeen juist geen hoogbegaafdheid, want dan zouden ze wel weten dat er over pochen een eigenschap van een idioot is. 8)7
Hoogbegaafdheid is geen asset, maar een handicap. Dus erover pochen heeft totaal geen zin.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219508923
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Je prijst jezelf uit de markt.
Hoe bedoel je.
pi_219508930
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:53 schreef DJKoster het volgende:
R&P / Waarom krijgen mindere mensen meer? #3

En dit was je niet al daar aan het bespreken? En in de 43256 topics daarvoor?
Omdat dat topic gaat over relaties en dit het praktische stuk is. Ik heb ookal de gemeente gevraagd om hulp.
pi_219508935
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hoogbegaafdheid is geen asset, maar een handicap. Dus erover pochen heeft totaal geen zin.
Klopt. Ik zou liever gewoon een iq van 115 hebben
pi_219508943
quote:
81s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:53 schreef golfer het volgende:
Ik poch niet, ik loop er juist door vast.
  dinsdag 16 december 2025 @ 12:10:25 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219508972
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:05 schreef Ansa het volgende:

[..]
Hoe bedoel je.
Dit is hoe het op mij overkomt: je vindt jezelf zo bijzonder dat je je nergens meer vindt passen. Misschien word je daarom wel niet aangenomen omdat anderen dat ook zien.
pi_219509000
Het komt dus niet door je hoogbegaafdheid maar door je gebrek aan aanpassingsvermogen en het vermogen om het spel mee te kunnen spelen wat 99% van de bevolking wel gewoon lukt.
  dinsdag 16 december 2025 @ 12:14:42 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219509005
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dit is hoe het op mij overkomt: je vindt jezelf zo bijzonder dat je je nergens meer vindt passen. Misschien word je daarom wel niet aangenomen omdat anderen dat ook zien.
Als ze echt hoogbegaafd is klopt het waarschijnlijk gewoon wat ze zegt. Hoogbegaafden lopen vaak vast omdat ze een andere manier van denken hebben. En die andere manier van denken past over het algemeen niet binnen de groep (of het nou op het werk is of daarbuiten).

Zoals gezegd: hoogbegaafdheid is geen asset, maar een handicap.
  dinsdag 16 december 2025 @ 12:15:15 #23
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219509012
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:14 schreef GerryDV het volgende:
Het komt dus niet door je hoogbegaafdheid maar door je gebrek aan aanpassingsvermogen en het vermogen om het spel mee te kunnen spelen wat 99% van de bevolking wel gewoon lukt.
Dat komt dus wél door hoogbegaafdheid.
  dinsdag 16 december 2025 @ 12:17:23 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219509038
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:05 schreef Ansa het volgende:

[..]
Omdat dat topic gaat over relaties en dit het praktische stuk is. Ik heb ookal de gemeente gevraagd om hulp.
Waarom zou de gemeente hierbij moeten/kunnen helpen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_219509044
Ik heb ook wel met dit soort "hoogbegaafden" gewerkt, ten eerste, vooral helemaal niet zo hoogbegaafd, meestal extreem autistisch en bijna niet mee samen te werken, vaak gefrustreerd over een bepaald proces, waar ze dan de hele tijd over lopen te zeiken, maar niet doen wat ze moeten doen. De meeste grote bedrijven hebben processen om een reden, is het leuk? Nee absoluut niet, en als je er niet tegen kunt moet je niet bij zo een organisatie werken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 12:21:54 #26
18653 crew  D.
pi_219509061
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:56 schreef ToT het volgende:

[..]
Geen troll, gewoon iemand met hevige psychische issues.
Hij doelt op TS :Y
pi_219509078
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wtf nee. Dat zeg ik totaal niet.
pi_219509080
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:21 schreef D. het volgende:

[..]
Hij doelt op TS :Y
Ik ook. :T
pi_219509083
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:18 schreef raptorix het volgende:
Ik heb ook wel met dit soort "hoogbegaafden" gewerkt, ten eerste, vooral helemaal niet zo hoogbegaafd, meestal extreem autistisch en bijna niet mee samen te werken, vaak gefrustreerd over een bepaald proces, waar ze dan de hele tijd over lopen te zeiken, maar niet doen wat ze moeten doen. De meeste grote bedrijven hebben processen om een reden, is het leuk? Nee absoluut niet, en als je er niet tegen kunt moet je niet bij zo een organisatie werken.
Dat is niet wat ik benoem.

Bij mij gaat het om signaleren van risici, onveiligheid, verkeerde plaatsingen of dat ik geen materiaal heb.
pi_219509097
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Waarom zou de gemeente hierbij moeten/kunnen helpen?
Die hebben jobcoaches en en bestaan ook zaken voor hoogbegaafden. Hoogbegaafdheid is een anders-werkend brein net als ASS of ADHD. Het is niet een asset of iets waar ik beter door ben. Dat ik andere hb'ers wil daten is omdat ik me continu onbegrepen voel.
  dinsdag 16 december 2025 @ 12:27:20 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219509100
Don't feed ze trolls. Daarvan gaan ze alleen maar meer poepen.
Huilen dan.
pi_219509103
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Als ze echt hoogbegaafd is klopt het waarschijnlijk gewoon wat ze zegt. Hoogbegaafden lopen vaak vast omdat ze een andere manier van denken hebben. En die andere manier van denken past over het algemeen niet binnen de groep (of het nou op het werk is of daarbuiten).

Zoals gezegd: hoogbegaafdheid is geen asset, maar een handicap.
Dit.
pi_219509109
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:25 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat is niet wat ik benoem.

Bij mij gaat het om signaleren van risici, onveiligheid, verkeerde plaatsingen of dat ik geen materiaal heb.
Dit klinkt eerder dat je op 1 of andere werkplaats staat? Wat is je functie uberhaupt.
pi_219509135
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:18 schreef raptorix het volgende:
Wat jij bedoelt zijn autisten. Ik had een collega die agressief werd in het buitenland omdat pauze houden de reis zou verlengen. Dat is nietwat ik bedoel.

Ik benoem bijv signalen van mentale problemen/agressie en escaleer dat naar MT, geef aan dat de zorg dit moet oppakken. Zij denken alleen extra werk en framen het op mij. Vervolgens is op mijn vrije dag, dus ongerelateerd aan mij,een ernstig strafbaar geweldsincident.

Of een proces dat verkeerd ging waardoor men verkeerd geplaatst is en onrust veroorzaakt. Ik signaleer, voer vanuit mezelf een analyse uit, en word als "dwingend" geframed terwijl het dan opgelost is.
pi_219509139
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dit klinkt eerder dat je op 1 of andere werkplaats staat? Wat is je functie uberhaupt.
Nee lol. Ik werk op WO-niveau maar ook daar heb je materialen nodig.
pi_219509153
Alles wat ik doe is om veiligheid, rust, en kwaliteit hoog te houden. Managers willen ook rust, maar in de trant vam dat zij niks extra willen doen en niet willen dat men zich uitspreekt.
  dinsdag 16 december 2025 @ 12:34:16 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219509155
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:31 schreef Ansa het volgende:

[..]
Wat jij bedoelt zijn autisten. Ik had een collega die agressief werd in het buitenland omdat pauze houden de reis zou verlengen. Dat is nietwat ik bedoel.

Ik benoem bijv signalen van mentale problemen/agressie en escaleer dat naar MT, geef aan dat de zorg dit moet oppakken. Zij denken alleen extra werk en framen het op mij. Vervolgens is op mijn vrije dag, dus ongerelateerd aan mij,een ernstig strafbaar geweldsincident.

Of een proces dat verkeerd ging waardoor men verkeerd geplaatst is en onrust veroorzaakt. Ik signaleer, voer vanuit mezelf een analyse uit, en word als "dwingend" geframed terwijl het dan opgelost is.
Wat voor werkplek is/was dit?
  dinsdag 16 december 2025 @ 12:34:59 #38
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219509159
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
Waarom zou een hoogbegaafde geen 'lage' functie kunnen hebben?

Er is hier duidelijk erg veel onwetendheid over wat hoogbegaafdheid is.

Hoogbegaafdheid is inderdaad een anders werkend brein, net als autisme (neurodivers). En veel hoogbegaafden lopen juist op enig moment vast. Op school of erna. En hebben over het algemeen dus juist géén briljante (school)loopbaan.
pi_219509167
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:32 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee lol. Ik werk op WO-niveau maar ook daar heb je materialen nodig.
Mijn ervaring is dat je het planmatig moet aanpakken en niet zomaar wat roepen, schrijf een rapport, en maak een nette afspraak met het management, ga niet de conflict modus in, maar geef met feiten aan wat er mis is, en hoe het op te lossen valt.
pi_219509171
Daarnaast ga ik dan uit frustratie openlijk teveel klagen bij het team. Dat moet ik stoppen, want daardoor lijkt het alsof ik hulp nodig heb terwijl ik wil ventileren.

Ik heb ook gevraagd om een doorverwijzing voor een hb-psycholoog.
pi_219509177
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:35 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mijn ervaring is dat je het planmatig moet aanpakken en niet zomaar wat roepen, schrijf een rapport, en maak een nette afspraak met het management, ga niet de conflict modus in, maar geef met feiten aan wat er mis is, en hoe het op te lossen valt.
Ja, dit soort praktische zaken mis ik omdat ik op hun niveau werk en communiceer en zij een uitvoerder willen.
pi_219509179
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoogbegaafdheid is inderdaad een anders werkend brein, net als autisme (neurodivers). En veel hoogbegaafden lopen juist op enig moment vast. Op school of erna. En hebben over het algemeen dus juist géén briljante (school)loopbaan.
Ik weet heel goed wat hoogbegaafheid is, alleen de omschrijving van haar taken kwamen over als nogal vreemd, daarom is het ook wel zo handig als iemand bij dit soort topix wat context geeft.
pi_219509180
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb een briljante schoolloopbasn maar een kutte arbeidsgeschiedenis, ook omdat ik CPTSS had dat verkeerd werd gelezen.
pi_219509183
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:37 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik weet heel goed wat hoogbegaafheid is, alleen de omschrijving van haar taken kwamen over als nogal vreemd, daarom is het ook wel zo handig als iemand bij dit soort topix wat context geeft.
Ik wil niet vindbaar zijn daarom minder details.
  dinsdag 16 december 2025 @ 12:39:09 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219509188
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:34 schreef Ansa het volgende:
Alles wat ik doe is om veiligheid, rust, en kwaliteit hoog te houden. Managers willen ook rust, maar in de trant vam dat zij niks extra willen doen en niet willen dat men zich uitspreekt.
Managers willen dat hun ego gestreeld wordt. Zoek overleg over wat je signaleert, vraag advies. Als de manager niet graag zelf in actie komt, stel dan voor dat je de manager dat werk uit handen kan nemen. Ga dus niet al op eigen houtje aan de slag.

Het is nog niet helder waar in de organisatie je zit. Iemand met een staffunctie kan makkelijker zijn manager (ongevraagd) advies geven dan iemand die niet zo’n specifieke functie heeft.
pi_219509189
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:36 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ja, dit soort praktische zaken mis ik omdat ik op hun niveau werk en communiceer en zij een uitvoerder willen.
Ik heb hier zelf ook veel mee te maken gehad, mijn leidinggevende omschreef het heel goed: Ik snap je frustratie en je hebt gelijk, maar besteed geen energie aan zaken waar je geen invloed op hebt, want met je geklaag word jij altijd gezien als de gene die negatief is. Mijn beste tip: Verander van omgeving, je bent niet met ze getrouwd.
pi_219509194
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wat voor werkplek is/was dit?
Dm
pi_219509204
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:39 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb hier zelf ook veel mee te maken gehad, mijn leidinggevende omschreef het heel goed: Ik snap je frustratie en je hebt gelijk, maar besteed geen energie aan zaken waar je geen invloed op hebt, want met je geklaag word jij altijd gezien als de gene die negatief is. Mijn beste tip: Verander van omgeving, je bent niet met ze getrouwd.
Ik heb veel gejobhopt. Eerst inval,weinig uur, twee mismatches, toen burn-out en te snel weer gaan werken, toen tijd vakgebied uit, EMDR gehad, en nu 2 slechte werkgevers op rij.
pi_219509227
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Managers willen dat hun ego gestreeld wordt. Zoek overleg over wat je signaleert, vraag advies. Als de manager niet graag zelf in actie komt, stel dan voor dat je de manager dat werk uit handen kan nemen. Ga dus niet al op eigen houtje aan de slag.

Het is nog niet helder waar in de organisatie je zit. Iemand met een staffunctie kan makkelijker zijn manager (ongevraagd) advies geven dan iemand die niet zo’n specifieke functie heeft.
Ja, dat zijn zaken die ik als hb'er dus minder snel bedenk, omdat ik denk uit proces, helderheid,en ego meer iets vind voor domme mensen en kinderen.

Maar ik heb het nu eindelijk door en kan nu vanuit die lens kijken.

Mijn functie is wel deels managen van anderen, maar ik heb moeite met mezelf klein/dom maken om geen ego,'s te trotseren.
pi_219509231
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:41 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik heb veel gejobhopt. Eerst inval,weinig uur, twee mismatches, toen burn-out en te snel weer gaan werken, toen tijd vakgebied uit, EMDR gehad, en nu 2 slechte werkgevers op rij.
Tjah ik zal eerlijk zijn, als je hier keer op keer tegen aanloopt, zal het dan aan die bedrijven liggen, of aan jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')