Smerige wereld tegenwoordig met al die financiële belangenverstrengeling over en weer en dubbele standaarden. Vroeger vochten ze gewoon tegen de Nazi's dat waren de slechteriken en dat was het dan.quote:
slava ukraniaquote:
Musk heb ik nooit gemogen, maar altijd als een typisch koude zakenman gezien. Nadat starlink "toevallig" een paar keer uitviel en hij met doge wel even dacht zijn stempel te kunnen drukken op de wereld was ik er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Smerige wereld tegenwoordig met al die financiële belangenverstrengeling over en weer en dubbele standaarden. Vroeger vochten ze gewoon tegen de Nazi's dat waren de slechteriken en dat was het dan.
Snel! Je moet nu je Tesla verkopen EINZ!quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:22 schreef Elan het volgende:
Aan de andere kant:
[ afbeelding ]
Starlink terminal gebruikt voor communicatie op een Russische drone.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:28 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
OK vandaag slaat helemaal nergens op. Je merkt echt dat er deadlines zijn gesteld door de generaals.
Het grappige is dat ie in de tech wereld al langer door de mand was gevallen. Maar de media hem heel lang als de tech held bleef neerzetten. Want ja Tesla enzo..quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Musk heb ik nooit gemogen, maar altijd als een typisch koude zakenman gezien. Nadat starlink "toevallig" een paar keer uitviel en hij met doge wel even dacht zijn stempel te kunnen drukken op de wereld was ik er wel klaar mee.
Gevaarlijke vent.
Go fuck yourself tegen je bron van inkomsten zeggen was ook zo'n mooie.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:33 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Het grappige is dat ie in de tech wereld al langer door de mand was gevallen. Maar de media hem heel lang als de tech held bleef neerzetten. Want ja Tesla enzo..
Door de mand gevallen in welke zin? Tesla is nog steeds een van de belangrijkste spelers op gebied van AI implementatie in de VS. Aandelen staan na een scherpe correctie na zijn Hitlergroet dingetje inmiddels alweer op recordhoogte. En voor die doldwaze ruimtevaart plannen lijkt men ook wel warm te lopen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:33 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Het grappige is dat ie in de tech wereld al langer door de mand was gevallen. Maar de media hem heel lang als de tech held bleef neerzetten. Want ja Tesla enzo..
Applaudisseren voor vreemde mogendheden..bedenkelijk.quote:
Wegstromen bedoel je.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zien het belastinggeld al binnenstromen
Vanuit Russisch oogpunt wel.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Applaudisseren voor vreemde mogendheden..bedenkelijk.
Ik ben Nederlander, for the record.quote:
Musk heeft voor naar schatting 180 miljard dollar schade aangericht aan de Amerikaanse overheid, en geen cent weten te besparen of de overheid meer efficiënt te maken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk trouwens dat Musk juist een voorbeeld die niet alleen zijn oren laat hangen naar meer geld of macht. Nadat hij er aan heeft bijgedragen om Trump openlijk naar het Witte huis te begeleiden heeft hij enorme risico's genomen. X dat hij veel te duur heeft gekocht heeft hij ontdaan van Woke en is met dat medium gaan schoppen tegen de gevestigde orde.
Grappig aan Tesla is dat het de enige auto is die betaalbaar is voor de middenklasse gezien de prijs kwaliteit.
Daarom mag je best een ander oogpunt hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik ben Nederlander, for the record.
Lieten de landverraders van FvD weer verstek gaan of hadden ze dit keer wel enig fatsoen in hun donder?quote:
Het is een gladde verkoper, niet de visionair die hij en men claimed dat hij is. Hij heeft geluk gehad met PayPal (geluk is overigens best een grote factor in Tech). Daarna is ie zich gaan inkopen bij o.a. Tesla als redder der mensheid. Inmiddels weten we dat ie dat verre van is, een wolf in schaapskleren. Daarnaast zijn die Tesla's toch niet zo goed als gelaimed werdt; inmiddels zet Musk zijn macht in om alle problemen zowel intern als extern onder de pet te houden; op een bijna Putin achtige manier.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Door de mand gevallen in welke zin? Tesla is nog steeds een van de belangrijkste spelers op gebied van AI implementatie in de VS. Aandelen staan na een scherpe correctie na zijn Hitlergroet dingetje inmiddels alweer op recordhoogte. En voor die doldwaze ruimtevaart plannen lijkt men ook wel warm te lopen.
Dat zijn geen warme woorden.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Musk heeft voor naar schatting 180 miljard dollar schade aangericht aan de Amerikaanse overheid, en geen cent weten te besparen of de overheid meer efficiënt te maken.
Waar hij wèl in is geslaagd is dat hij de overheidsinstanties die het zijn bedrijven lastig kunnen maken kreupel heeft gemaakt en daarnaast een schat aan informatie buitgemaakt.
X is een rechtsextremistische shithole geworden, waarbij Musk aan de knoppen van het algoritme draait en zo bepaalt welke informatie op de voorgrond komt en welke niet.
Tesla wordt inmiddels ingehaald door Chinese merken en ziet de verkoopcijfers maand na maand dalen ten opzichte van het jaar ervoor.
Ondertussen gaat het niet goed met nieuwe technologieën als Tesla Optimus en FSD.
Ook Tesla accus hebben een deuk opgelopen nadat Tesla 15.000 installaties in de VS op afstand onklaar heeft gemaakt vanwege brandgevaar.
Musk laat zijn oren hangen naar meer geld en macht.
Hij heeft zijn vermogen weten op te blazen door beloftes over nieuwe technologieën te maken die hij niet waar kan maken.
Hij heeft Grok eerst zodanig ingesteld dat die zich als een neonazi gedroeg en later zo ingesteld dat de AI alleen positieve antwoorden over hem geeft.
Hij gebruikt zijn macht om de Europese politieke koers te beïnvloeden, door openlijk extreemrechtse partijen te steunen en kritiek op de EU en Europa te verspreiden op X.
Ja, maar woke weet je.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:00 schreef Wantie het volgende:
Hij gebruikt zijn macht om de Europese politieke koers te beïnvloeden, door openlijk extreemrechtse partijen te steunen en kritiek op de EU en Europa te verspreiden op X.
Ik zie ook geen enkele reden om warme woorden te vertellen.quote:
Je hebt voor ongeveer 18.000 euro al een electrische auto in Nederland.quote:Jij ziet toch ook dat hij er wél in is geslaagd om elektrische rijden hip, betaalbaar en bereikbaar te maken voor de brede middenklasse? Voor redelijke bedragen heb je veel auto. Niet iedereen kan 110k voor een Audi neertellen.
Dus er is niets verbeterd in X.quote:En jij wat jij zegt over X herken ik. Dat had ik ook toen het nog Twitter was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |