abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219510743
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 16:45 schreef LXIV het volgende:

[..]
Onder de normale empathische mensen vind je er maar weinig die het ‘alleen maar mooi vinden’
Valt te bezien. Je hoeft toch geen medelijden te hebben met soldaten die voor een paar kut roebels en een zak aardappelen een ander land binnenvallen.
blablablabla
  dinsdag 16 december 2025 @ 16:52:16 #102
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219510765
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 16:45 schreef LXIV het volgende:

[..]
Onder de normale empathische mensen vind je er maar weinig die het ‘alleen maar mooi vinden’
Ik denk dat je persoonlijke ervaring meespeelt (ten positieve).

Als ik het goed heb, heb je ervaring.

Voor mensen die dat niet hebben, kan het gewoon 1 blur zijn, waar die filmpjes naadloos overgaan in wat ze in COD of Battlefield uitvreten, of idd zoiets als rotten.com of die faces of death videos.
  dinsdag 16 december 2025 @ 17:00:07 #103
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219510794
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2025 16:52 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik denk dat je persoonlijke ervaring meespeelt (ten positieve).

Als ik het goed heb, heb je ervaring.

Voor mensen die dat niet hebben, kan het gewoon 1 blur zijn, waar die filmpjes naadloos overgaan in wat ze in COD of Battlefield uitvreten, of idd zoiets als rotten.com of die faces of death videos.
Ook die mensen kunnen toch beseffen dat het om mensen gaat die toevallig een andere stempel in hun paspoort hebben dan de operator?

Ik denk overigens dat veel van die drone piloten ook met zware PTSS zullen eindigen. Als je ziet van hoe dichtbij je jouw slachtoffers in de ogen kijkt…
In de Irak-oorlog was dat veel minder, toch heb je daar geloof ik ook meer dan 20 zelfmoorden per dag onder veteranen. Schuldgevoelens spelen daar een grote rol in.
The End Times are wild
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 17:06:49 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219510819
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:00 schreef LXIV het volgende:
Ik denk overigens dat veel van die drone piloten ook met zware PTSS zullen eindigen. Als je ziet van hoe dichtbij je jouw slachtoffers in de ogen kijkt…
dat denk ik ook, beide kanten

ik klik ze allang niet meer, je kijkt echt de dood in de ogen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219510833
quote:
Russia has deployed 360,000 troops along NATO's borders, a German politician stated.

Defense expert and member of the Bundestag, Kiesewetter, stated on NTV that Europe is already facing a critical threat of war with Russia: "Russia has deployed two army corps in Belarus, or approximately 360,000 combat-ready soldiers," capable of striking NATO countries.

He believes that 2026 and 2027 will be "critical," but with stronger defense capabilities and caution, Europe can survive them.

https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/2000908367317918076
  Forum Admin dinsdag 16 december 2025 @ 17:13:06 #106
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219510852
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:09 schreef RotatoR het volgende:

[..]

Oorloghitsers
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219510867
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:09 schreef RotatoR het volgende:

[..]

Hey, de vorige keer kwam die waarschuwing van de VS. Toen waren het er 200.000 en vielen ze Oekraïne binnen.
Zonder wrijving geen glans
pi_219510882
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Oorloghitsers
Kiesewetter :Y
blablablabla
pi_219510908
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Al die filmpjes ik zie ze ook op Reddit constant voorbij komen dienen volgens mij toch vooral Westerse propaganda doeleinden.
Propaganda...

Dat klinkt alsof je suggereert dat de beelden niet echt zijn.

Anyway, de beelden zijn alleen te vinden in de krochten van het internet.
En volgens mij van Oekraïense origine.

quote:
Bedoel andersom zie je zelden beelden van Russen die Oekraïners afslachten terwijl dat toch ook echt wel aan de gang is.
Die vind je ook zat, maar via andere krochten van het internet.
En als er beelden worden gedeeld voor westerse propaganda doeleinden, dan zou ik verwachten dat er beelden worden verspreid van Russen die Oekraïners afslachten.

quote:
Niet dat ik daar op zit te wachten verder maar het is wel een heel eenzijdig narratief op die manier.
Je kunt zelf het narratief compleet maken door ook naar andere bronnen te kijken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Forum Admin dinsdag 16 december 2025 @ 17:24:43 #110
pi_219510927
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Propaganda...

[..]
En als er beelden worden gedeeld voor westerse propaganda doeleinden, dan zou ik verwachten dat er beelden worden verspreid van Russen die Oekraïners afslachten.
[..]
Je kunt zelf het narratief compleet maken door ook naar andere bronnen te kijken.
Propaganda bestaat niet per definitie uit leugens. Integendeel.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219510961
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Propaganda...

[..]
[..]
Staan gewoon op Reddit in openbare communities dus dat van krochten valt reuze mee. Ze hebben (vaak) het watermerk van een of andere Oekraïense organisatie met een beer en een bijl en specifieke rockmuziek in het Oekraïens dus vandaar de suggestie dat ze vermoedelijk als propaganda worden ingezet.
blablablabla
  dinsdag 16 december 2025 @ 17:29:51 #112
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219510972
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Staan gewoon op Reddit in openbare communities dus dat van krochten valt reuze mee. Ze hebben (vaak) het watermerk van een of andere Oekraïense organisatie met een beer en een bijl en specifieke rockmuziek in het Oekraïens dus vandaar de suggestie dat ze vermoedelijk als propaganda worden ingezet.
Als je naar telegram gaat vind je ze andersom ook wel hoor.
pi_219510975
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar dan als Oekraïense propaganda.
Verder is Reddit een van de krochten van internet.
Niemand zien die beelden, tenzij je dat zelf op zoekt.
pi_219510981
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Propaganda bestaat niet per definitie uit leugens. Integendeel.
Mee eens. Maar het is een beetje raar om het publiceren van videobeelden van gebeurtenissen weg te zetten als westerse propaganda.
pi_219511039
twitter

Azov stopt een Quad/motorfiets aanval.
pi_219511047
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mee eens. Maar het is een beetje raar om het publiceren van videobeelden van gebeurtenissen weg te zetten als westerse propaganda.
Andersom staan die beelden dus niet of nauwelijks op Reddit. Reddit is een beursgenoteerd Amerikaans bedrijf. Dat maakt het een vorm van Westerse propaganda.
blablablabla
  dinsdag 16 december 2025 @ 17:52:21 #117
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219511091
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Al die filmpjes ik zie ze ook op Reddit constant voorbij komen dienen volgens mij toch vooral Westerse propaganda doeleinden.

Bedoel andersom zie je zelden beelden van Russen die Oekraïners afslachten terwijl dat toch ook echt wel aan de gang is.

Niet dat ik daar op zit te wachten verder maar het is wel een heel eenzijdig narratief op die manier.
Dat.
Wij zien alleen klotende Russen en Russen die massaal worden afgeslacht. Maar de Russen zien het waarschijnlijk precies andersom.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_219511135
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Andersom staan die beelden dus niet of nauwelijks op Reddit. Reddit is een beursgenoteerd Amerikaans bedrijf. Dat maakt het een vorm van Westerse propaganda.
Nee.
Dat is een wel heel domme redenering.
  dinsdag 16 december 2025 @ 18:02:41 #119
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219511141
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:00 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ook die mensen kunnen toch beseffen dat het om mensen gaat die toevallig een andere stempel in hun paspoort hebben dan de operator?

In de Irak-oorlog was dat veel minder, toch heb je daar geloof ik ook meer dan 20 zelfmoorden per dag onder veteranen. Schuldgevoelens spelen daar een grote rol in.
Is het niet zo dat je juist beschermd wordt tegen psychisch leed omdat je het lijden, de pijn, en het overlijden eigenlijk niet ziet gebeuren?
Het is vaak een boem en dan verbreekt de verbinding. Als ik soms zie hoe soldaten er aan toe zijn (ledematen er bijna af..) na gebruik van clustermunitie, van die beelden ga je pas echt kapot..
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219511169
twitter
pi_219511183
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 18:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Die zien het belastinggeld al binnenstromen _O-
blablablabla
pi_219511188
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2025 18:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Is het niet zo dat je juist beschermd wordt tegen psychisch leed omdat je het lijden, de pijn, en het overlijden eigenlijk niet ziet gebeuren?
Het is vaak een boem en dan verbreekt de verbinding. Als ik soms zie hoe soldaten er aan toe zijn (ledematen er bijna af..) na gebruik van clustermunitie, van die beelden ga je pas echt kapot..
2e drone zoemt nog even in op de ledematen.
Vakman pur sang
  dinsdag 16 december 2025 @ 18:16:22 #123
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219511212
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
2e drone zoemt nog even in op de ledematen.
:r :r :r
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219511244
Aan de andere kant:

Starlink terminal gebruikt voor communicatie op een Russische drone.
blablablabla
  Forum Admin dinsdag 16 december 2025 @ 18:24:19 #125
pi_219511259
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 december 2025 18:22 schreef Elan het volgende:
Aan de andere kant:

[ afbeelding ]

Starlink terminal gebruikt voor communicatie op een Russische drone.
Je verwacht het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')