abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219509337
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:16 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Mis?
Ja, de hoek van de pier geraakt ipv de sub. Wel jammer want aan de explosie te zien had die sub een aardig gat in de romp gehad.
pi_219509353
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:58 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Precies. Hierbij inderdaad niet vergeten dus.
Ongetwijfeld zou oekraine best een deal willen maken voor een bestand vna kerst tot en met hun kerst :)

Waarom willen de russen dat niet denk jij @Scjvb
pi_219509385
twitter

Nog maar eens een totaal mislukte gemechaniseerde aanval nabij Pokrovsk.

Eentje is het zo zat dat hij maar weer terugkruipt in zn totaal vernietigde MTLB (? ben nooit zo goed in voortuig herkenning)
pi_219509402
pi_219509425
twitter

En dan moet je ook nog eens de korting volgens mij meerekenen.
  dinsdag 16 december 2025 @ 13:11:13 #56
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_219509430
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:01 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ongetwijfeld zou oekraine best een deal willen maken voor een bestand vna kerst tot en met hun kerst :)

Waarom willen de russen dat niet denk jij @:scjvb
Mogelijk omdat het aanbod van Oekraïne voor een deal in de ogen van Rusland niet genoeg acceptabel voor hen is o.i.d. :)

Het zou zomaar kunnen.

Stellen best ook hoge eisen, weet het wel
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_219509506
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:10 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

En dan moet je ook nog eens de korting volgens mij meerekenen.
Olie is maar 12% van de Russische economie. Dat is significant maar een ineenstorting van de olieprijs staat niet gelijk aan een totale economische collaps

En in tegenstelling tot wat Trump allemaal eist zijn de handelsbelangen met India juist verbeterd. Modi en Poetin hebben die intentie tijdens een vrij warme meeting eerder deze maand uitgesproken.

Bekijk deze YouTube-video
blablablabla
  dinsdag 16 december 2025 @ 13:32:45 #58
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219509591
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Olie is maar 12% van de Russische economie. Dat is significant maar een ineenstorting van de olieprijs staat niet gelijk aan een totale economische collaps

En in tegenstelling tot wat Trump allemaal eist zijn de handelsbelangen met India juist verbeterd. Modi en Poetin hebben die intentie tijdens een vrij warme meeting eerder deze maand uitgesproken.

Ja, ze boden aan om hun militaire IP te verpatsen.

[ Bericht 12% gewijzigd door ExTec op 16-12-2025 13:38:41 ]
pi_219509620
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Bekijk deze YouTube-video
Natuurlijk vindt INdia het prima die kopen nu olie tegen enorme korting, het is niet alsof India ineens de beste vriend is van Rusland, die maken gebruik van hun zwakke positie, net als China.

Daarnaast, het russische budget was geschat dicht tegen de 70 dollar, nu zit het bijna op de 40, tel daar de kortingen bij en het ontvangt maar de helft van wat het geraamd had. ALs je dat afsteekt dat het een stuk meer is dan de 12% die jij noemt dan is dat een enorm gat op het budget.

Geen idee wat je dus wil zeggen. Immers noemt niemand het een totale economische "collaps" (lol).
  dinsdag 16 december 2025 @ 13:39:41 #60
6484 ExTec
pi_219509629
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:37 schreef skysherrif het volgende:
ALs je dat afsteekt dat het een stuk meer is dan de 12% die jij noemt dan is dat een enorm gat op het budget.
quote:
Oil and gas are crucial to Russia's economy, contributing roughly 20% to its GDP, while providing 30-50% of federal budget revenues,....
pi_219509631
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:32 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, ze boden aan om hun militaire IP te verpatsen.
India gaat naast andere deals geavanceerde wapensystemen van Rusland kopen en vliegtuigen, best knap je zou denken dat ze alles zelf nodig hebben.
Zou wel eens cijfers willen zien hoe wat wij hier zoal produceren zich verhoudt tot dat van De Russen. Afgelopen zomer was het nog eenderde van Rusland (in elk geval artillerie granaten) maar inmiddels is dat helemaal ingelopen aldus Rutte.
blablablabla
pi_219509638
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:39 schreef ExTec het volgende:

[..]
[..]

quote:
Russia's oil and gas sector significantly impacts its economy, contributing around 20% of GDP and 30-50% of federal budget revenue, though figures vary by year and source, with estimates placing oil/gas exports around 10-14% of GDP in recent times,
blablablabla
  dinsdag 16 december 2025 @ 13:44:15 #63
6484 ExTec
pi_219509654
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:41 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]

Ja, dat zeg ik.

Zal langszaam wel omhoog kruipen, als je bv aantal mensen ziet die ontslagen worden bij de lada maker, bij de tankmaker, bij de rus spoorwegen etc.
  dinsdag 16 december 2025 @ 13:45:06 #64
6484 ExTec
pi_219509659
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:39 schreef Elan het volgende:
India gaat naast andere deals geavanceerde wapensystemen van Rusland kopen en vliegtuigen, best knap je zou denken dat ze alles zelf nodig hebben.
Dat heb ik niet meegekregen?
pi_219509691
twitter

Volledige video van de totaal mislukte aanval op Novopavlivka (oost pokrovsk)
(nsfw warning)

Man man man wat een onnodige bloedverspilling. Alles om een paar meter extra te hebben in de onderhandelingen. ZInloos.

https://fxtwitter.com/moklasen/status/2000906142655132080

E: zo te zien doet het het niet wegens twitters richtlijnen qua leeftijdsverificatie.
pi_219509733
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:45 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat heb ik niet meegekregen?
https://kyivindependent.c(...)a-bloomberg-reports/

quote:
According to Bloomberg's sources, Russia and India are expected to discuss the potential purchase of the fifth-generation Su-57 aircraft and the S-500 air defense system.

En dan nog het leasen van nucleaire onderzeeërs blijkbaar.
blablablabla
pi_219509739
Oei oei..
Kritiek op Zelensky is verboden hier...?
:')
Maar partijen voor NSB'er uitmaken mag wel....
  Forum Admin dinsdag 16 december 2025 @ 13:57:53 #68
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219509749
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:55 schreef Toine51 het volgende:
Oei oei..
Nee je moet wel iets meer moeite doen. En je ziet letterlijk dat ik er op reageer dat ik dat niet kies vind
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219509752
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:55 schreef Toine51 het volgende:
Oei oei..
Heb je al een bron gevonden waar uit blijkt dat zelensky persoonlijk corrupt is?
pi_219509759

Russische media laten beelden zien van de onderzeer en zeggen dat hij nog totaal intact is
https://tfix.me/zvezdanews/167435/en
  dinsdag 16 december 2025 @ 14:00:51 #71
6484 ExTec
pi_219509770
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:54 schreef Elan het volgende:

[..]
https://kyivindependent.c(...)a-bloomberg-reports/
[..]
En dan nog het leasen van nucleaire onderzeeërs blijkbaar.
Ja, potential. Levertermijnen hebben we het maar niet over.

quote:
best knap je zou denken dat ze alles zelf nodig hebben.
We kunnen genieten van filmpjes van rus vliegtuigen die op de landingsbaan opgeblazen worden met drones.

Dus of rus dat soort spul eigenlijk zelf nodig heeft, wat zijn je eigen ideeen daarover?
pi_219509777
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, dat zeg ik.

Zal langszaam wel omhoog kruipen, als je bv aantal mensen ziet die ontslagen worden bij de lada maker, bij de tankmaker, bij de rus spoorwegen etc.
Moet altijd wel een beetje lachen als mensen uit het Westen zich enorm druk maken over de deplorabele staat van de Russische economie en de kwetsbaarheid van het land terwijl de debt per GDP 16% is. Vergelijk dat eens met USA die zitten op wat 120% of zo?

Hebben ook niemand nodig voor om hun energievoorziening draaiende te houden, genoeg grondstoffen en alle REM's volledig in eigen beheer waar wij hier vrijwel alles moeten importeren.
blablablabla
  Forum Admin dinsdag 16 december 2025 @ 14:03:42 #73
pi_219509796
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Moet altijd wel een beetje lachen als mensen uit het Westen zich enorm druk maken over de deplorabele staat van de Russische economie en de kwetsbaarheid van het land terwijl de debt per GDP 16% is. Vergelijk dat eens met USA die zitten op wat 120% of zo?

Hebben ook niemand nodig voor om hun energievoorziening draaiende te houden, genoeg grondstoffen en alle REM's volledig in eigen beheer waar wij hier vrijwel alles moeten importeren.
Zijn geen vergelijkbare economieën en landen, maar dat de koers van de VS niet houdbaar is op langere termijn is ook geen geheim.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219509808
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:00 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, potential. Levertermijnen hebben we het maar niet over.
[..]
We kunnen genieten van filmpjes van rus vliegtuigen die op de landingsbaan opgeblazen worden met drones.

Dus of rus dat soort spul eigenlijk zelf nodig heeft, wat zijn je eigen ideeen daarover?
Al die filmpjes ik zie ze ook op Reddit constant voorbij komen dienen volgens mij toch vooral Westerse propaganda doeleinden.

Bedoel andersom zie je zelden beelden van Russen die Oekraïners afslachten terwijl dat toch ook echt wel aan de gang is.

Niet dat ik daar op zit te wachten verder maar het is wel een heel eenzijdig narratief op die manier.
blablablabla
  Forum Admin dinsdag 16 december 2025 @ 14:06:55 #75
pi_219509816
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Al die filmpjes ik zie ze ook op Reddit constant voorbij komen dienen volgens mij toch vooral Westerse propaganda doeleinden.

Bedoel andersom zie je zelden beelden van Russen die Oekraïners afslachten terwijl dat toch ook echt wel aan de gang is.

Niet dat ik daar op zit te wachten verder maar het is wel een heel eenzijdig narratief op die manier.
Dat is niet zo raar als het overgrote deel Rusland als agressor ziet. Ze zetten in het supportershome van feyenoord ook geen compilatie van ajax die wedstrijden wint op.
  dinsdag 16 december 2025 @ 14:07:14 #76
6484 ExTec
pi_219509820
quote:
Moet altijd wel een beetje lachen als mensen uit het Westen zich enorm druk maken over de deplorabele staat van de Russische economie
Daar maak ik me niet druk om, dat kijk ik met plezier aan.

quote:
Vergelijk dat eens met USA die zitten op wat 120% of zo?
Niet alleen een whataboutisme, niet alleen: ben ik yank ofzo dat je veronderstelt dat dat me boeit, de USD is wereldreservemunt. Hebben gratis en voor niets een enorme vraag naar hun munt (Dollar is afhaalbewijs voor je olie). Ongeacht hoeveel schuld ze hebben.

En de roebel? :')
pi_219509827
-niet doen-

[ Bericht 98% gewijzigd door Straatcommando. op 16-12-2025 14:11:07 ]
pi_219509836
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat is niet zo raar als het overgrote deel Rusland als agressor ziet. Ze zetten in het supportershome van feyenoord ook geen compilatie van ajax die wedstrijden wint op.
Oh nee ik hoef ze nogmaals absoluut niet te zien, maar als je alleen maar de verliezen van 1 kant krijgt voorgeschoteld via socials krijg je geen realistisch beeld meer mee.

Bedoel natuurlijk is het grappig als Russen keihard worden teruggeslagen over een of ander nietszeggend dorpje of hun tanks vastrijden in de modder maar andersom zullen zulke dingen ook voorkomen.
blablablabla
  Forum Admin dinsdag 16 december 2025 @ 14:10:27 #79
pi_219509842
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh nee ik hoef ze nogmaals absoluut niet te zien, maar als je alleen maar de verliezen van 1 kant krijgt voorgeschoteld via socials krijg je geen realistisch beeld meer mee.

Bedoel natuurlijk is het grappig als Russen keihard worden teruggeslagen over een of ander nietszeggend dorpje of hun tanks vastrijden in de modder maar andersom zullen zulke dingen ook voorkomen.
Absoluut en die beelden zijn er ook. Ik geniet er ook niet van.
pi_219509843
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:00 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Russische media laten beelden zien van de onderzeer en zeggen dat hij nog totaal intact is
https://tfix.me/zvezdanews/167435/en
Hoewel ik niet geloof dat die onderzeer echt uitgeschakeld zou zijn. Of zelfs maar ernstige schade heeft (aangezien de explosies in de hoek tegen de kade zijn).
Geloof ik dit nou ook weer niet. Alles ziet er te goed uit.
  Forum Admin dinsdag 16 december 2025 @ 14:12:39 #81
pi_219509855
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hoewel ik niet geloof dat die onderzeer echt uitgeschakeld zou zijn. Of zelfs maar ernstige schade heeft (aangezien de explosies in de hoek tegen de kade zijn).
Hoeft niet eens, dat ze zo dichtbij hebben weten te komen is al een prestatie an sich
pi_219509858
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:07 schreef ExTec het volgende:

[..]
Daar maak ik me niet druk om, dat kijk ik met plezier aan.
[..]
Niet alleen een whataboutisme, niet alleen: ben ik yank ofzo dat je veronderstelt dat dat me boeit, de USD is wereldreservemunt. Hebben gratis en voor niets een enorme vraag naar hun munt (Dollar is afhaalbewijs voor je olie). Ongeacht hoeveel schuld ze hebben.

En de roebel? :')
De vraag is een beetje voor hoe lang nog. Het is geen geheim dat de VS de munt bewust laten devalueren om meer productieslagkracht te krijgen en hun schulden te reduceren.

https://www.abnamro.com/r(...)-are-not-the-endgame
blablablabla
pi_219509870
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Lastig te zeggen, deze onderzee drones zijn een soort torpedos die hoeven niet naast het schip te ontploffen om enorme schade aan te richten. Bovendien hoeft ook niet het hele schip uitgeschakeld te worden. Dan heb je al snel dat de propellor en aangrenzende machinekamer een behoorlijke beschadiging hebben opgelopen en die kunnen ze volgens mij niet herstellen in Novorossik momenteel.
pi_219509872
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hoeft niet eens, dat ze zo dichtbij hebben weten te komen is al een prestatie an sich
Owh, dat ontken ik ook niet.
Al is het wel jammer dat je zo dichtbij weet te komen en alsnog je doel mist.

De Russen zijn wel aardige kneuzen, maar je moet het ook niet teveel testen. Zelfs de Russen passen zich aan.
Dus dit was misschien wel de laatste kans om goed uit te pakken met die drones.

Maar goed. De explosies waren relatief dichtbij, maar uitgeschakeld verwacht ik absoluut niet.
Echter ook niet dat die submarine echt volledig schade vrij zou zijn zoals die foto lijkt te tonen.
pi_219509881
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Absoluut en die beelden zijn er ook. Ik geniet er ook niet van.
Zelfde met de hele economische situatie die Russen zijn na 1990 keihard in de steek gelaten en hebben daarna de meest bizarre economische en humane crisis meegemaakt. De levensverwachting in die periode ging van 64 naar 58. Die weten echt wel wat afzien is terwijl wij politiek morren over 5% NAVO bijdrage en al dan niet de dienstplicht herinvoeren.
blablablabla
  dinsdag 16 december 2025 @ 14:22:50 #86
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219509909
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Zelfde met de hele economische situatie die Russen zijn na 1990 keihard in de steek gelaten en hebben daarna de meest bizarre economische en humane crisis meegemaakt. De levensverwachting in die periode ging van 64 naar 58. Die weten echt wel wat afzien is terwijl wij politiek morren over 5% NAVO bijdrage en al dan niet de dienstplicht herinvoeren.
We zijn verwend en gepamperd idd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Forum Admin dinsdag 16 december 2025 @ 14:23:20 #87
pi_219509914
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik weet het. Ook grappig dat we hier ik het westen Yeltsin als een soort vriend zagen, de man was al snel heel onpopulair omdat hij het stereotype van dronken onserieuze droppie versterkte.
pi_219509966
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik weet het. Ook grappig dat we hier ik het westen Yeltsin als een soort vriend zagen, de man was al snel heel onpopulair omdat hij het stereotype van dronken onserieuze droppie versterkte.
Waarschijnlijk zat daar ook een stuk opluchting bij omdat een hele generatie was opgegroeid met angst voor Rusland en dan met name hun onvoorspelbare leiders.
En dan zie je op tv zo'n constant bezopen oom die we allemaal op verjaardagen wel tegen kwamen de staatsbezoeken afhandelen en kreeg je een heel ander beeld.
blablablabla
  dinsdag 16 december 2025 @ 14:37:32 #89
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219509981
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk zat daar ook een stuk opluchting bij omdat een hele generatie was opgegroeid met angst voor Rusland en dan met name hun onvoorspelbare leiders.
En dan zie je op tv zo'n constant bezopen oom die we allemaal op verjaardagen wel tegen kwamen de staatsbezoeken afhandelen en kreeg je een heel ander beeld.
Beetje dezelfde opluchting die de Russen nu bij Trump voelen. Die aartsvijand hoef je niet meer serieus te nemen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219510066
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:09 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Het is de VS niet te verwijten, dat zij zouden willen vechten voor Oekraïne. En dat is echt voor hun op een compleet ander werelddeel, en er is nu ook geen ideologische doelstelling, zoals met de Korea-oorlog en de Vietnamoorlog toen het communisme zogenaamd een halt moest worden toegeroepen.

Die ideologische doelstelling is voor de Russen wel aanwezig.
pi_219510108
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Natuurlijk zijn die laffe herders er niet, maar het gaat me wel te ver om ze met de nsb te vergelijken.
Klopt de NSB had tenminste nog de Nederlandse belangen voorop staan en stond helemaal niet te wachten op een Duitse invasie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Forum Admin dinsdag 16 december 2025 @ 14:56:39 #92
pi_219510123
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Klopt de NSB had tenminste nog de Nederlandse belangen voorop staan en stond helemaal niet te wachten op een Duitse invasie.
Ze hadden ook knokploegen en het waren nationaal socialisten, met types als Mussert aan het roer. Echt niet te vergelijken. Dat het beide hele enge partijen zijn is dan weer een ander verhaal.
pi_219510357
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Beetje neppe hooligans wel
pi_219510439
quote:

[..]
Ik ben het hier toch niet zo mee eens. Er is hier toen een hele avond aan gewijd om geld voor de nodige goederen op te halen nadat de economie in Rusland instortte en dat werd door meerdere landen gedaan om humanitaire hulp te verlenen aan de Russen.
Dan zijn er ongetwijfeld destijds nog vele miljarden aan leningen richting Rusland gegaan.

Een Nederlands bedrijf heeft destijds ook (2000)? de koersk geborgen en als dank krijgen we dan MH17.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_219510447
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik kijk en volg helemaal geen slagveld video’s of verslagen meer. Het is toch propoganda of eenzijdig en het is allemaal we doffe ellende.
Vakman pur sang
pi_219510488
quote:

[..]
het probleem van jeltsin is dat onder zijn "leiderschap" het kapitalisme in Rusland werd geïntroduceerd. de enige die daar flink van profiteerde was de georganiseerde misdaad. dus ben denkt liever niet aan die periode terug. dan nog liever onder een dictator die veel lijkt op de communisten van vóór Jeltsin
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  dinsdag 16 december 2025 @ 16:24:44 #97
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219510644
quote:

[..]

Het probleem voor Rusland zal hem eerder in essentiële componenten zitten. Maar zolang China die levert kunnen ze nog lang doorgaan.
Enige scenario wat ik kan bedenken waardoor het snel ineenstort is als de levensomstandigheden in Moskou en st Petersburg dusdanig afnemen dat er een opstand komt.
The End Times are wild
  dinsdag 16 december 2025 @ 16:27:59 #98
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219510657
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik denk dat die afslachtfilmpjes helemaal niet positief bijdragen aan de bereidheid hier om de oorlog te steunen of zelfs deel te nemen. Je bent zelf al diep in het rabbit hole als je hier plezier aan ontleent
The End Times are wild
pi_219510722
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 16:27 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk dat die afslachtfilmpjes helemaal niet positief bijdragen aan de bereidheid hier om de oorlog te steunen of zelfs deel te nemen. Je bent zelf al diep in het rabbit hole als je hier plezier aan ontleent
Plezier is een groot woord maar gore en bloed is wel interessant. Vroeger heel wat uurtjes op Rotten.com zitten checken _O- En het feit dat het Russen zijn die uiteindelijk de agressor zijn in het conflict maakt dat mensen het alleen maar mooi vinden dat ze worden afgeslacht .
blablablabla
  dinsdag 16 december 2025 @ 16:45:55 #100
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219510730
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 16:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Plezier is een groot woord maar gore en bloed is wel interessant. Vroeger heel wat uurtjes op Rotten.com zitten checken _O- En het feit dat het Russen zijn die uiteindelijk de agressor zijn in het conflict maakt dat mensen het alleen maar mooi vinden dat ze worden afgeslacht .
Onder de normale empathische mensen vind je er maar weinig die het ‘alleen maar mooi vinden’
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')